hledal jsem na foru a našel thready jen o m20kach
když se musi měnit ktere si mam radši vybrat, všechny 3 od Febi nebo SKF?

a jak je to se slevou teď u autokelly jakou firmu mam hlasit ve Stodůlkach?


zni to přesvědčivěFx píše:...Spočítej, na kolik tě vyjde výměna motoru (a rozvodů na něm, protože už si takovou situačku nechceš zopakovat), odtah z tý temný uličky plný cikánů (protože nikdo nebude mít čas, píchneš všechny kola i rezervu...), a pak se koukni na cenu kladek, zasměj se a vyměň je.

zadnou rychlost tam nedavej!! kdyz budes menit rozvod...motor se zaaretuje.. v dolni casti bloku motoru pod starterem mezi dvema zebry bloku je plastovy spuntik..ten vytahni..strc tam aretacni kolik (postaci imbusovy klic c.6) otacej motorem (rucne!!- pomoci klice c. 22-- na racnu a po sundani remenic primo klikovou hrideli).. pomalu az ti ten aretacni kolik zapadne dale do dalsi diry (to je dira v setrvacniku) tim padem mas motor zaaretovany a nikam ti to nepujde(1. valec je v HU) muzes povolit napinaci kladku, rozvodove kolo vackoveho hridele a sundat remen a nasledne povymenovat vsechny kladky..nasadit remen, rozvodove kolo v.h. a dopnout remen)ARMAN píše:když zařadim rychlost a zatahnu ručni brzdu tak mam jistotu že se řemenice neprotoči po sundani kladek a řemene? nic jineho?


