Viděl jsem takový forichtung na tyhle případy - na tu matici se vybral ze sady vhodný kroužek se správným rozměrem, z napáječe se do něj pustil proud a provedl se lokální ohřev.
Pak rychle sundat, nasadit ořech a uvolnit.
matka na prirube hardy spojky?
je to mozny ja mam vzdycky na tyhle veci smulu.
a pak si ze me kazdej dela prdel jak sem lama ze to nedokazu povolit.ale asi to mnou nebude kdyz to nedokazal povolit muj strejc kterej se autama zabejva celej zivot a taky to nedokzal povolit a ver maranelo ze na to naradi mel a hodne dobry a i presto to neslo.ale vis co mysli si co chces. 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
Pokud je na to použitej Loctite (zajišťovadlo proti povolení), tak pomůže to nahřát, ale asi jedině autogenem, protože je to potřeba ohrřát hodně, ale povolí takhle každej i ten vysokopevnostní.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7