
Mondea ST220 pro Policii CR
Re: Mondea ST220 pro Policii CR
Nejseš ty náhodou policajtathlon_137 píše:Co vy na to? Ja myslim ze uz bylo na case aby jezdili v poradnych autech.)



-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Re: Mondea ST220 pro Policii CR
Ne, nastesti mam normalni praciFejfík píše:Nejseš ty náhodou policajtathlon_137 píše:Co vy na to? Ja myslim ze uz bylo na case aby jezdili v poradnych autech.)![]()
![]()

- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
V sobotu ráno jsem se omylem díval na Prizma jízdu, kde ST220 představovali. Uvedli: převodovka man. 6-tirychlostní, 0-100km/h = 7,6s, top speed 250km/h, výkon 226PS, a po této sérii výslovně uvedli, že auto je poněkud těžké a že jejich názor je, že Octavia RS by to na dálnici pojela. Pro srovnání RS 0-100 = 7,9s, top speed 235km/h, 180PS, hmotnost podle verze od 1295kg. Vyberte si sami, ale buď na Primě někdo decentně přebral, nebo nevim.
Jinak jde o to, jak který výrobce udává max. rychlost. Pakliže se údaje u ST a RS dají brát reálně v úvahu, tak by asi oboje 325i pojeli, toť můj názor. Jak to vidíte vy ostatní (ze zkušenosti).
PS - speciálně pro Mao: nezapomeň, že tvoje výsledky ve 325i negativně ovlivňoval neúměrně těžký diferenciál, to neokecáš.
Jinak jde o to, jak který výrobce udává max. rychlost. Pakliže se údaje u ST a RS dají brát reálně v úvahu, tak by asi oboje 325i pojeli, toť můj názor. Jak to vidíte vy ostatní (ze zkušenosti).
PS - speciálně pro Mao: nezapomeň, že tvoje výsledky ve 325i negativně ovlivňoval neúměrně těžký diferenciál, to neokecáš.
Jojo, tohle uz fakt bude v prdeli. Neni to tolik o konich. A to ze oni s tim nebudou pronasledovat a nechaj ujet jenom si poznamenaj cislo z bezpecnostnich duvodu, na to spolehat nelze. I v tech felckach jsou velice akcni a snazej se drzet za kazdou cenu i kdyby to meli rozmlatit. A ono rozdil nejakych par sekund pri akceleraci z 0-100 neudela takovej naskok, aby je clovek setras. Bohuzel to vedi,takze malokdy to vzdaj i kdyz videj, ze hned za zatackou se jim pronasledovany najednou rychle vzdaluje, vedi,ze nekde bude muset pribrzdit, nebo zatocit. A ted kdyz budou mit tyhle auta, by clovek musel mit porad aspon dvojnasobek vykonu,aby si moh rict, ze ujede.
Uz se tesim na prvni fotoIvo píše:No ale 3.0V6 HA HA 3.06V v BMW v sérii je lepší a není to upravené stejně to hned rozbijou ..a až bude první rozmlácený tak dám vědět a pokud mi to dovolej fotku tak to sem hodim!!!!!!!!Ale taky jsem rád že konečně mají taky trochu lepší auta ty filcky byly pro ostudu !!!!!!

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

...to zas tak horky nebude, by to museli umet riditJirka325 píše:Jojo, tohle uz fakt bude v prdeli. Neni to tolik o konich. A to ze oni s tim nebudou pronasledovat a nechaj ujet jenom si poznamenaj cislo z bezpecnostnich duvodu, na to spolehat nelze. I v tech felckach jsou velice akcni a snazej se drzet za kazdou cenu i kdyby to meli rozmlatit. A ono rozdil nejakych par sekund pri akceleraci z 0-100 neudela takovej naskok, aby je clovek setras. Bohuzel to vedi,takze malokdy to vzdaj i kdyz videj, ze hned za zatackou se jim pronasledovany najednou rychle vzdaluje, vedi,ze nekde bude muset pribrzdit, nebo zatocit. A ted kdyz budou mit tyhle auta, by clovek musel mit porad aspon dvojnasobek vykonu,aby si moh rict, ze ujede.

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

A to este nevis, ze si ty auta objednali modry a pak je museli vsechny (snad az na jedno) prestrikavat na bilo - odstrojit prestrikat - proste si nemohli objednat bilyDAN píše:Ten maják je fakt dobrej - jsme debilní země.![]()
Někdo si namastí kapsu na tom, že rozhodne o výběru majáků, který vyrábí jeho kámoš. Pak se benga diví že ty auta maj asi nějak vyšší spotřebu.
Bodéjť né, když maj furt vystřelej brzdnej padák

Nevím ale oktavky by pro ne byli kultovnejsi, alespon z meho pohledu. Proste CR "ma" automobilku skoda a nasi fizly jezdi ve fordech. Proc, nereknu ty jejich transportery, ve slovenskych dvanacettrojkach asi jezdit nebudou, ale co se tyce volby mezi skoda a ford tak to se mi nelibi. Pripada mi to, ze si zase nekdo namastil kapse !! No alespon uz i na nasich dalnicich budou vetsi akce tak jako napr. v nemecku a tak svestky budou resit situaci jinak nez vysilackou .... I kdyz i pred fordama meli jakesi passaty atd...
...


z vlastní zkušenosti vím že 325i RS ku pojede a trochu toho kroutáku k dobru je jí k hovnu kvůli podvozku.Fido píše:2 Mao: ježíši já nepsal, že jí dala brutálně na prdel (ani nic o objektivitě), prostě jí jenom pojela a já to uváděl jako ilustraci, že RSo má do toho STčka docela dost daleko. A taky jsem nepsal, že v zatáčkách nebude lepší, protože to, co jsem psal, se stalo na dálnici a milému RSu ve 240 došel dech a báwo pořád zrychlovalo. Všichni víme, že při provozu, kterej na našich dálnicích panuje pár Kw nehraje roli.
jo a Civic vti versus 540i-nechci se vracet kdo to psal,ale v hlavě má zřejmě vydlabáno
No ja jsem sice taky jednu pojel, ale myslim si, ze kdyby se nebal o svy novy auticko, za ktery vyplaznul tezky prachy a trochu se snazil, tak by mi to dal asi vyzrat. To ze pojedu klasickou 1,8 turbo, to jo, ale s RSem uz preci jenom nejsou tak moc velky zerty, to bych musel svou cinnost na aute ubirat jinym smerem.