vačka z 324d v 324td?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
topnak
Příspěvky: 67
Registrován: 10. 03. 2007 11:30

vačka z 324d v 324td?

Příspěvek od topnak » 14. 03. 2007 06:40

Nevíte náhodou jak by se choval motor kdyby byla vačka z 324d v 324td?
Po výměně hlavy z jiného motoru má motor od 3000 pískavej zvuk a nejede ... Mohlo by to poškodit turbo???

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 14. 03. 2007 20:52

Tezko rici, dle meho to malokdo ( spis nikdo ) zkousel. Pokud jsi menil hlavu, tak mas jiste i tu puvodni a neni az takovy problem prehodit vacku. Potom teprv na 100% uvidis, jestli bude nejaka zmena. A budes moci davat rady ostatnim. V kazdem pripade dej vedet, ale myslim, ze to tim nebude .....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

topnak
Příspěvky: 67
Registrován: 10. 03. 2007 11:30

Příspěvek od topnak » 15. 03. 2007 11:29

Měl bych ještě jednu prosbu. Nevíte někdo jaký čísla maj na sobě mít tyhle vačky odlitý? Na td vačce je to myslim 766 a 955. Nebo může mít i jiný čísla?

topnak
Příspěvky: 67
Registrován: 10. 03. 2007 11:30

koupenej atmosferickej motor s turbem

Příspěvek od topnak » 20. 03. 2007 07:38

Tak uz je mi všechno jasný! Motor co jsem koupil jako td měl z něj jen turbo! Vačka td má na vačce na zadní straně 766 a z d 769 nebo 765 (není to moc k přečtení). Stejně tak vstřiky maj trysky td 57 a d 50. A to pískání? Netěsný sací potrubí ... Alespoň jsem toho využil k rozhejbání hydrauliky pod vahadlama a konečně to zas trochu jede!

Odpovědět