pleas, použít omezovač brzdné síly??????

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
radim bluma
Příspěvky: 75
Registrován: 02. 03. 2007 10:10

pleas, použít omezovač brzdné síly??????

Příspěvek od radim bluma » 02. 03. 2007 10:40

sííím, překopal jsem zadní nápravu s bubnové na kotoučovou, ale hl. brzdový válec zůstal původní. údajné by měl zadek brzdit více, a proto mi bylo doporučeno použít omezovač. pokud použít, kde to seženu? poradí někdo, předem díky

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 02. 03. 2007 16:13

nejjednoduší omezovače brzdného účinku používá ford, jsou umístěny vždy u motoru na nosníku pod hlavním brzdovým válcem, jsou to jen dva takové válečky (pro každou brzdu jeden) jsou mírně nakloněny, a funguje to podle náklonu auta, protože při brždění jde čumák k zemi, dle náklonu těch válečků , začnou omezovat dříve nebo později.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 02. 03. 2007 21:44

Tuhle zmněnu plánuju taky tak by mě zajímalo jak to má origo 325? :?
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Uživatelský avatar
radim bluma
Příspěvky: 75
Registrován: 02. 03. 2007 10:10

Příspěvek od radim bluma » 03. 03. 2007 11:56

Fugo píše:nejjednoduší omezovače brzdného účinku používá ford, jsou umístěny vždy u motoru na nosníku pod hlavním brzdovým válcem, jsou to jen dva takové válečky (pro každou brzdu jeden) jsou mírně nakloněny, a funguje to podle náklonu auta, protože při brždění jde čumák k zemi, dle náklonu těch válečků , začnou omezovat dříve nebo později.
tím mi chceš naznačit, že zadek bude přebrzdeněj a musím to řešit? existuje i jiné řešení? třeba vyměnit hl. brzdovej válec apod? hledal jsem to na fóru a všeci co přestavovali, nic takového neřešili, je to až tak moc nutné dál to předělávat a investovat? za radu a názor moc děkuji

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 03. 03. 2007 18:03

Myslim, ze tu nekdo psal, ze se meni kvuli tomu pomeru brzdovy valec, ale nevim to na 100%, nekde to tu bylo, hledal jsem to driv.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 03. 03. 2007 18:33

nemám to vyzkoušeno na bmw, ale na jedno auto se dávali do zadu kotouče a omezovač tam nebyl, za mokra v zatáčce pokod jsi šlápl na brzdu tak byly hodiny jistý, namontoval se ten omezovač z forda, naladilo se jeho naklonění a bylo to OK, až to budeš mít přehozený vyzkoušej to a uvidíš zda ho budeš potřebovat.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 03. 2007 21:11

e30 nema pohyblivej regulator, je fixni
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Bmw-rally
Příspěvky: 294
Registrován: 22. 02. 2003 20:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Bmw-rally » 05. 03. 2007 17:19

každá E30 má omezovač tlaku, ale liší se hlavní brzdovej válec. Vyměň brzdovej válec za správnej (kotoučovej) a prohoď trubky na brzdovym válci mezi sebou jinak budeš mít furt přebržděnej zadek. Teď z hlavy nevím přesně jak to je, jestli přední okruh je blíž k posilovači nebo naopak ale brzdovej válec na E30 s kotoučema vzadu má okruhy prohozený mezi sebou oproti E30 s bubnama. Když tam dáš jenom jinej omezovač tak sice nebudeš mít přebržděnej zadek, ale bude ti to ve předu brzdit pořád málo.

Uživatelský avatar
radim bluma
Příspěvky: 75
Registrován: 02. 03. 2007 10:10

Příspěvek od radim bluma » 19. 03. 2007 16:52

jen maličkost, autorizovaný dealer bmw mi poslal mail, že není rozdíl mezi hlavním brzdovým válcem na 318 a 320. můžeš mi ješte upřesnit pořadí trubek, když bych to přehazoval(který jsou který), sehnal jsem totiž hl. brzdovej válec i s posilovačem, předem dík za odpověd radim

Uživatelský avatar
radim bluma
Příspěvky: 75
Registrován: 02. 03. 2007 10:10

Příspěvek od radim bluma » 19. 03. 2007 16:59

Bmw-rally píše:každá E30 má omezovač tlaku, ale liší se hlavní brzdovej válec. Vyměň brzdovej válec za správnej (kotoučovej) a prohoď trubky na brzdovym válci mezi sebou jinak budeš mít furt přebržděnej zadek. Teď z hlavy nevím přesně jak to je, jestli přední okruh je blíž k posilovači nebo naopak ale brzdovej válec na E30 s kotoučema vzadu má okruhy prohozený mezi sebou oproti E30 s bubnama. Když tam dáš jenom jinej omezovač tak sice nebudeš mít přebržděnej zadek, ale bude ti to
jen maličkost, autorizovaný dealer bmw mi poslal mail, že není rozdíl mezi hlavním brzdovým válcem na 318 a 320. můžeš mi ješte upřesnit pořadí trubek, když bych to přehazoval(který jsou který), sehnal jsem totiž hl. brzdovej válec i s posilovačem, předem dík za odpověd radim
předu brzdit pořád málo.

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 19. 03. 2007 22:23

Bmw-rally píše:každá E30 má omezovač tlaku, ale liší se hlavní brzdovej válec. Vyměň brzdovej válec za správnej (kotoučovej) a prohoď trubky na brzdovym válci mezi sebou jinak budeš mít furt přebržděnej zadek. Teď z hlavy nevím přesně jak to je, jestli přední okruh je blíž k posilovači nebo naopak ale brzdovej válec na E30 s kotoučema vzadu má okruhy prohozený mezi sebou oproti E30 s bubnama. Když tam dáš jenom jinej omezovač tak sice nebudeš mít přebržděnej zadek, ale bude ti to ve předu brzdit pořád málo.
ja mel na 320 bez kotoucu stejnej valec jako na 325 s kotoucema akorat se musi zaslepit jeden vystup na predni kolo tak to ma i valec 325 :wink:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 19. 03. 2007 22:26

Maranelo píše:ja mel na 320 bez kotoucu stejnej valec jako na 325 s kotoucema akorat se musi zaslepit jeden vystup na predni kolo tak to ma i valec 325 :wink:
To si pleteš s ABS :wink:

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 19. 03. 2007 22:29

ale 325 bez abs neni proto sem to psal proste valec je stejnej jak u bubnu tak u kotoucu vzadu

mel sem je vedle sebe a porovnaval i cisla sedej :wink:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 19. 03. 2007 22:35

vzdyt na nosniku pod valcem je umistenej regulator tlaku brzdovy kapaliny a co jsem videl tak u vsech E30 je uplne stejnej...podle me by v tom nemel bejt rozdil...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 19. 03. 2007 22:48

Maranelo píše:ale 325 bez abs neni proto sem to psal proste valec je stejnej jak u bubnu tak u kotoucu vzadu

mel sem je vedle sebe a porovnaval i cisla sedej :wink:
Ano válce jsou stejné máš pravdu :lol:

Já reagoval na tohle:
Maranelo píše: akorat se musi zaslepit jeden vystup na predni kolo :wink:

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 19. 03. 2007 23:04

Stany píše:
Maranelo píše:ale 325 bez abs neni proto sem to psal proste valec je stejnej jak u bubnu tak u kotoucu vzadu

mel sem je vedle sebe a porovnaval i cisla sedej :wink:
Ano válce jsou stejné máš pravdu :lol:

Já reagoval na tohle:
Maranelo píše: akorat se musi zaslepit jeden vystup na predni kolo :wink:
spatne sem se vyjadril :oops: :wink:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Odpovědět