Ahoj Kluci!
Nedávno jsem demontoval palivový čerpadlo z 320i touring, čili čerpadlo z plasťáka. Zjistil jsem, že není plasťácký čerpadlo jako čerpadlo. Na oko je stejný a posazený do nádrže, ale má jen jedno ústí. Vede z něj benzín pouze ven. Častější případ byl, kdy do čerpadla vedla ještě jedna trubička na přepad.
Chtěl jsem se hlavně zeptat, proč ten rozdíl? Je to daný rokem výroby nebo typem motoru? Popřípadě do jaký e30 se dávalo s jedním vývodem a do který se dvěma.
Díky za odpovědi. Potřebuju si rozšířit znalosti, protože benz. čerpadlo je celkem častá záležitost.
palivové čerpadlo e30
take jsem resil vymenu palivoveho pumpy a narazil jsem na stejnou vec. Ta moje mela pouze vyvod bez zpetne vetve a menil jsem ji za pumpu se zpetnou vetvi. V mem pripade jsem pouze zaslepil "vratku" a funguje to bez problemu. Horsi bude opacny pripad - bude se muset vytvorit zpetny vstup skrz vicko pumpy. Druhou moznosti je vymena samotneho cerpadla v telese pumpy. Vlastni kontsrukce pumpy se v detalilech odlisuje vyrobce od vyrobce, ale vrchni cast s bajonetem je identicka.
Dle meho nazoru ta vratka bude souviset s pozadavkem na zpetny odvod par do nadrze (nektere zeme) cili emisemi. Ale je to pouze teoreticka uvaha - nezkoumal jsem to ve skutecnosti.
Dle meho nazoru ta vratka bude souviset s pozadavkem na zpetny odvod par do nadrze (nektere zeme) cili emisemi. Ale je to pouze teoreticka uvaha - nezkoumal jsem to ve skutecnosti.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
