Is křídlo
Is křídlo
Hoj kluci,potřebuji poradit jak,nebo čím ošetřit orig.pěnový křidélko na zadní kapotu aby lak vydržel a nepopraskal,popř.jestli tu má někdo rozkreslení navrtání děr byl bych taky vděčný,dík.Prosím jen osvědčené rady 
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
hele ty diry sou tusim naznaceny vevnitr v kapote a s tim lakovanim, zkus se optat v lakovne, ja chtel strikat palubkua ta je taky gumova rikali, ze to jde, ale musi se nejak naredit barva a zmekcovadlo uplne v nejakym silenym pomeru
ale lakyra ti s tim asi poradi
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
Takže rozumím-li dobře tak se dělali ty křídla na E30 z dvojího materiálu?Mám jedno od Macy a myslím že je to origo E30,ale je už právě popraskaný.Je docela možný,že origo bylo černý a někdo zprasil lak - přípravu a tak popraskalo.Max-Max píše:v prvnim rade doporucuju sehnat kridelko z tvrde gumy, ne z te penove hmoty, to tvrde ma po lakovaci strance o hodne delsi zivotnost.
Ted si nejsem jisty...mate na mysli odtrhovou hranu (podle toho nakresu der)? Mam ho na aute, taky origo a je to neco mezi tim co pisesMax-Max píše:drzel sem v ruce penove - takova ta mekka guma kterou stlacim a jde dovnitr ten matros a pak tvrde kridelko ktere drzi a celkem by asi bolelo s nim dostat po hlave
BMW 323i E36
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
rekneme ze hodne tvrda guma by byl asi presnejsi popispaveld píše:Ted si nejsem jisty...mate na mysli odtrhovou hranu (podle toho nakresu der)? Mam ho na aute, taky origo a je to neco mezi tim co pisesMax-Max píše:drzel sem v ruce penove - takova ta mekka guma kterou stlacim a jde dovnitr ten matros a pak tvrde kridelko ktere drzi a celkem by asi bolelo s nim dostat po hlave. Ani mekka guma, ani tvrde kridelko....spis tvrda guma.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

