325i jede na tři válce 3vstřikovače nedávkují palivo

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
stoupyk
Příspěvky: 44
Registrován: 23. 02. 2006 07:29
Bydliště: Radkovice

325i jede na tři válce 3vstřikovače nedávkují palivo

Příspěvek od stoupyk » 03. 03. 2007 15:19

Ahoj mam 325i ale má závadu ve vstřikování jede na třiválce nevim co s tim

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 03. 03. 2007 15:32

tohle mi dělala 320, špatnej kontakt v konektoru na vstřikování, vadná kostra, tak jsem přivedl kostru ze vstřiků které jeli a už to bylo v pohodě,
e30/320i rv 88

stoupyk
Příspěvky: 44
Registrován: 23. 02. 2006 07:29
Bydliště: Radkovice

Příspěvek od stoupyk » 03. 03. 2007 15:45

A kterej konektor myslíš?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 03. 03. 2007 17:38

Nefunguje jeden okruh vstřiků.

Takže buď skutečně některý konektor nebo vodič na trase ŘJ - vstřiky.

V horším případě nejde jeden výstup z ŘJ.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 03. 03. 2007 17:55

Spooky-0987 píše:tohle mi dělala 320, špatnej kontakt v konektoru na vstřikování, vadná kostra, tak jsem přivedl kostru ze vstřiků které jeli a už to bylo v pohodě,
U tvýho auta jde na vstřiky kostra?

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 03. 03. 2007 18:58

mno v každem připadě je to ten co nedává impulzy ale ten stálej, po úpravě už to je ok, protože byl vadnej kontakt v konektoru
e30/320i rv 88

stoupyk
Příspěvky: 44
Registrován: 23. 02. 2006 07:29
Bydliště: Radkovice

Příspěvek od stoupyk » 03. 03. 2007 19:05

řídící jednotkou to neni tu už sme skoušely mněnit..... Ten konektor a vodič vyskoušim. Díky moc

stoupyk
Příspěvky: 44
Registrován: 23. 02. 2006 07:29
Bydliště: Radkovice

Příspěvek od stoupyk » 04. 03. 2007 12:12

Hm tak už nejde ani jeden vtřik, mněřil sem napětí na kontaktech na nasazenym vsřiku a má to kolem 10voltů vůči kostře na obou kontaktech. Je to divný včera tři šly dneska sem k autu přišel a nejde ani jeden...... :roll:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 03. 2007 12:16

stoupyk píše:Hm tak už nejde ani jeden vtřik, mněřil sem napětí na kontaktech na nasazenym vsřiku a má to kolem 10voltů vůči kostře na obou kontaktech. Je to divný včera tři šly dneska sem k autu přišel a nejde ani jeden...... :roll:
A ty víš, kolik tam má bejt?

stoupyk
Příspěvky: 44
Registrován: 23. 02. 2006 07:29
Bydliště: Radkovice

Příspěvek od stoupyk » 04. 03. 2007 12:23

No to právě nevim ale přece by ale jeden s těch kabelů neměl dávat nic ale na obou je kolem 10voltů.....to sem s toho divokej

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 03. 2007 12:28

stoupyk píše:No to právě nevim ale přece by ale jeden s těch kabelů neměl dávat nic ale na obou je kolem 10voltů.....to sem s toho divokej
"...napětí na kontaktech na nasazenym vsřiku ..."

Takže pokud to měříš na připojeným vstřiku, napětí proti kostře bude na obou pinech.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 03. 2007 12:43

stoupyk píše:No to právě nevim ale přece by ale jeden s těch kabelů neměl dávat nic ale na obou je kolem 10voltů.....to sem s toho divokej
V jakým stavu jsi to měřil (poloha klíčku)?

stoupyk
Příspěvky: 44
Registrován: 23. 02. 2006 07:29
Bydliště: Radkovice

Příspěvek od stoupyk » 04. 03. 2007 12:45

Ale jeden s kotaktů musí být kostra a kostra proti kostře by nemělo ukazovat žádný napětí.Nebo snad jo?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 03. 2007 12:54

stoupyk píše:Ale jeden s kotaktů musí být kostra ....
To těžko.

stoupyk
Příspěvky: 44
Registrován: 23. 02. 2006 07:29
Bydliště: Radkovice

Příspěvek od stoupyk » 04. 03. 2007 13:18

no a mě to ukazuje stejný napětí na obou kontaktech vstřiku

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 03. 2007 13:21

stoupyk píše:no a mě to ukazuje stejný napětí na obou kontaktech vstřiku
A v jakým stavu jsi to měřil?

Uživatelský avatar
Looser
Příspěvky: 671
Registrován: 04. 11. 2005 21:00

Příspěvek od Looser » 04. 03. 2007 13:38

ja teda nevim,ale mam za to ze se konektor vstrikovace meri svetelnou diodou za behu motoru.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 03. 2007 13:58

stoupyk píše:no a mě to ukazuje stejný napětí na obou kontaktech vstřiku
Pokud je připojenej vstřik, není to nic divnýho.

V jaký poloze klíčku jsi to měřil?

Kostra na vstřiky vůbec nejde, to je blbost. Jde tam + přes kontakt relé čerpadla paliva a - jde v impulsech od ŘJ.
U šestiválce jsou dva výstupy na ŘJ, každý pro 3 vstřiky.

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 04. 03. 2007 18:02

Jasně ale pokd to měříš při zapojeném vstřiku tak pokud budeš mněřit proti kostře tak tak bude na obou plus a když proti pusu tak zase na obou kostra ve vstřiku je totiž vinutí :wink: Jinak napětí na vstřiku je asi nejjednodušší měřit pomocí led diody.

Odpovědět