Jak uskladnit motor vyndanej za auta?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Jak uskladnit motor vyndanej za auta?

Příspěvek od mizuh » 02. 03. 2007 14:30

Jak nejlíépe uskladnit motor, aby co nejmíň trpěl. Myslím tím motor vyndanej z auta. Je lepší ho nějak nakonzervovat nebo prostě jen přehodit plachtou a nechat ležet?
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
Torque-iS
Příspěvky: 161
Registrován: 29. 01. 2006 16:34
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak uskladnit motor vyndanej za auta?

Příspěvek od Torque-iS » 02. 03. 2007 18:36

mizuh píše:Jak nejlíépe uskladnit motor, aby co nejmíň trpěl. Myslím tím motor vyndanej z auta. Je lepší ho nějak nakonzervovat nebo prostě jen přehodit plachtou a nechat ležet?
Myslím, že stačí jen přehodit plachtou. :lol: Dále je dobré s ním alespoň co 14 dní protočit, aby se ti na válcích nedělali drážky
Obrázek
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 02. 03. 2007 18:41

Vyndat svíce, stříknout tam trochu oleje a protočit.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 03. 2007 22:25

klidne ho vyndej i s olejem, nech tam olej, protaceni je blbost, ja mel motor venku rok a pul a pak po zalozeni chytnul na brnk a jede do ted. Akorat bych ucpal nebo prelepil vsechny otovory - vaha, vyfuk a pod. aby se tam nedostali mysi.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Torque-iS
Příspěvky: 161
Registrován: 29. 01. 2006 16:34
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Torque-iS » 03. 03. 2007 19:08

Max-Max píše:klidne ho vyndej i s olejem, nech tam olej, protaceni je blbost, ja mel motor venku rok a pul a pak po zalozeni chytnul na brnk a jede do ted. Akorat bych ucpal nebo prelepil vsechny otovory - vaha, vyfuk a pod. aby se tam nedostali mysi.
Vím své 8)
Obrázek
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 03. 2007 21:06

Torque-iS píše:
Max-Max píše:klidne ho vyndej i s olejem, nech tam olej, protaceni je blbost, ja mel motor venku rok a pul a pak po zalozeni chytnul na brnk a jede do ted. Akorat bych ucpal nebo prelepil vsechny otovory - vaha, vyfuk a pod. aby se tam nedostali mysi.
Vím své 8)
ja taky... 5x :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 03. 03. 2007 22:35

Urcite je dobre vyndat svicky a nalit do valcu otvory pro svicku trochu motoroveho oleje a protocit parkrat motorem, aby se valce namazali zevnitr. Jinak mohou valce vyreznout od zkondenzovane vlhkosti. Vsechny otvory (sani, vyfuk, popr. svicky) necim zacpat, nejlepe hadrama.

Odpovědět