Automatická anténa
Automatická anténa
Mám dotaz. V kupéčku mám automatickou anténu ale byla připojena zvláštním konektorem který tam není a ani žádné dráty. Když sem prolézal tišťák tak je tam 5 pinů. Napájení a zem znám, asi i spínání, ale k čemu sou ještě ty dva? Integráky tam sou, řízení motoru, nízkošumový dvojitý operační zesilovač, logické hradla a jedna japonská potvora o které sem nic nezjistil. vývod antény je zvlášť, ale nevím jak zapojit tu řídící elektroniku? Nemáte někdo takovou anténu, nebo aspoň schéma zapojení?
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.
Re: Automatická anténa
a když řekneš i výrovce a model.. tak ti budem vděčni.. co popisuješ je anténa se zesilovačem..nejspíš..jery píše:Mám dotaz. V kupéčku mám automatickou anténu ale byla připojena zvláštním konektorem který tam není a ani žádné dráty. Když sem prolézal tišťák tak je tam 5 pinů. Napájení a zem znám, asi i spínání, ale k čemu sou ještě ty dva? Integráky tam sou, řízení motoru, nízkošumový dvojitý operační zesilovač, logické hradla a jedna japonská potvora o které sem nic nezjistil. vývod antény je zvlášť, ale nevím jak zapojit tu řídící elektroniku? Nemáte někdo takovou anténu, nebo aspoň schéma zapojení?
dočasný konec BMW 
No kdybych ho věděl tak bych ho napsal. Jediné co na ní je je tohle: GA8C-M001A(+) GA8C 66 930C 95 02 002502
Ale s tím si ani google neporadil. To že je to zesilovač mě podle integráku taky napadlo, ale jak by se zapojoval když je tam normální připojení anténího kabelu zdířkou (což je mi taky nějaké divné)?
Ale s tím si ani google neporadil. To že je to zesilovač mě podle integráku taky napadlo, ale jak by se zapojoval když je tam normální připojení anténího kabelu zdířkou (což je mi taky nějaké divné)?
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.
no jo ale potom tam nějak zapoměli připojit koax antény, ta elektronika je na desce ze které jdou dva dráty na motorek a jinak jenom ten konektor, nic jiného tam nevede a není připojené.
ty zelené dráty tam být nemají to byl pokus točit jenom motorkem.
ty zelené dráty tam být nemají to byl pokus točit jenom motorkem.coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.
tak to mám i já.. proto sem koukal a nevim sám.. napadl zesilovač se separovanym napájenim kvůli rušeníKoloděj píše:Já ji dneska vyndal,protože byla zatuhlá a nechodila,no a jsou tam tři dráty:černý(kostra),červený(plus),bílý(plus,rádio),když zapojím černý a červený,tak anténa zajíždí a když ktomu červenému připojím ještě bílý,tak anténa vyjíždí.Tak nevím jestli to máš stejně?
dočasný konec BMW 
to mě napadlo taky, ale to by tam musel být na ten tišťák přivedeny kabel z prutu A TO NENÍ koax je prostě jak u každé jiné zvlášť. A nemůže to být třeba nějak na napojení přepínače pro manuální ovládání?? Prostě je to deska do které jde 5 drátů a ven 2 k motorku jinak je to úplně izolované od zbytku antény.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.
a co nějaký alternativní ovládání pomocí logiky.. ne stavově napětí ale nějaký signály.. proto ten divnej konektor...jery píše:to mě napadlo taky, ale to by tam musel být na ten tišťák přivedeny kabel z prutu A TO NENÍ koax je prostě jak u každé jiné zvlášť. A nemůže to být třeba nějak na napojení přepínače pro manuální ovládání?? Prostě je to deska do které jde 5 drátů a ven 2 k motorku jinak je to úplně izolované od zbytku antény.
dočasný konec BMW 
mohlo by být, ty dva dráty vedou do nějakého integráče japonské výroby o kterém se nedá vůbec nic zjistit, ale jak to zapojit když k tomu nic nemám? doufám že bude fungovat aspoň ta klasika tři dráty.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.