Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Anton
- Příspěvky: 360
- Registrován: 22. 08. 2006 12:16
- Bydliště: Plzeň/Smědčice
Příspěvek
od Anton » 28. 02. 2007 19:30
CO všechno potřebuju za součástky na výměnu rozvodovýho řemene?
Myslel sem, že mi stačí jen řemen a kladka, ale dozvěděl sem se že potřebuju ňáký "aretační mrchy" či co? Na co to je a kde to seženu?
Dík.
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3
-
Míšánek
- Příspěvky: 3495
- Registrován: 12. 09. 2005 13:33
- Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek
od Míšánek » 28. 02. 2007 19:55
O žádné žádné aretační kravině nevim... To možná používají v servisech jako pojistku proti tomu, aby se netočilo s motorem když tam nené rozoďák ae jinak potřebuješ jenom výše zmíněný řemen a napínací kladku...

No smoke, no fun...

-
Anton
- Příspěvky: 360
- Registrován: 22. 08. 2006 12:16
- Bydliště: Plzeň/Smědčice
Příspěvek
od Anton » 28. 02. 2007 20:24

HA
Asi máš pravdu. to bude ono.
Dík

ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3
-
Míšánek
- Příspěvky: 3495
- Registrován: 12. 09. 2005 13:33
- Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek
od Míšánek » 28. 02. 2007 22:25
Není zač
Keždopádně když Já jsem dělal rozvody, tak jsem k tomu nic víc nepotřeboval..

No smoke, no fun...

-
milo
- Příspěvky: 310
- Registrován: 21. 11. 2004 16:54
Příspěvek
od milo » 28. 02. 2007 23:40
hlavne si pri montazi hlidej vsude, kde mas, horni uvrat
pozor, na m20 se prodavaji 2 druhy remenu a lisi se o 1 zub

tak at ti zarucene neproda nekdo na tvuj motor a po 5 otackach to motor nezapichne.
e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20
-
Míšánek
- Příspěvky: 3495
- Registrován: 12. 09. 2005 13:33
- Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek
od Míšánek » 28. 02. 2007 23:42
milo píše:hlavne si pri montazi hlidej vsude, kde mas, horni uvrat
pozor, na m20 se prodavaji 2 druhy remenu a lisi se o 1 zub

tak at ti zarucene neproda nekdo na tvuj motor a po 5 otackach to motor nezapichne.
Jj, přesně tak... A mimoto jsou ty zuby aj jinačího tvaru - jedny jsou tvaru obldéníkového a ty druhé půlkulatého

No smoke, no fun...

-
Macek
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 12. 02. 2003 06:11
- Bydliště: Psáry
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Macek » 01. 03. 2007 12:09
Ještě bych dodal, že jestli máš upatlanej motor od oleje, tak je dobý vyměnit s rozvodama i gufera...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
-
Pietro
- Příspěvky: 98
- Registrován: 01. 10. 2005 22:36
- Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od Pietro » 01. 03. 2007 13:40
Simerink na vačce často bývá v hajzlu...
Jinak jestli to vyměníš Ty sám, tak klobouk dolů....
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 01. 03. 2007 14:48
Macek píše:Ještě bych dodal, že jestli máš upatlanej motor od oleje, tak je dobý vyměnit s rozvodama i gufera...
presne tak
mam to hotove a komplet gufera predek/zadek vyjdou na cca 1300,- ne z autecu

Mam shnilou 325i s KO motorem
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov

-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 01. 03. 2007 15:21
Pietro píše:Simerink na vačce často bývá v hajzlu...
Jinak jestli to vyměníš Ty sám, tak klobouk dolů....
Nevím proč zrovna klobouk dolu, když člověk nemá obě ruce levý, tak na tom teda nevidím žádnej problém.

Na tom nic není vyměnit si řemen na M20.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
Rotten
- Příspěvky: 436
- Registrován: 13. 03. 2003 15:10
- Bydliště: Ostrov
Příspěvek
od Rotten » 01. 03. 2007 16:11
Ahoj, jak casto by mela menit kladka? Doufam ze ne s kazdou vymenou remene...
-
Míšánek
- Příspěvky: 3495
- Registrován: 12. 09. 2005 13:33
- Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek
od Míšánek » 01. 03. 2007 16:13
Rotten píše:Ahoj, jak casto by mela menit kladka? Doufam ze ne s kazdou vymenou remene...
No co jsem slyšel, tak je nejlepší kladku měnit pokaždé zároveň s řemenem...

No smoke, no fun...

-
Anton
- Příspěvky: 360
- Registrován: 22. 08. 2006 12:16
- Bydliště: Plzeň/Smědčice
Příspěvek
od Anton » 01. 03. 2007 16:44
Pietro píše:Simerink na vačce často bývá v hajzlu...
Jinak jestli to vyměníš Ty sám, tak klobouk dolů....
V žádnym případě.

ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3