E34 + M20
E34 + M20
mám možnost teď mít docela dost levně E34 ale s M20 motorem zachovalou a ne socan edition .. moje otázka je zda to je dobrý na co s autem chci dělat.. na normální ježdění občas na dovolenou maximálně ve dvou lidech.. ŽÁDNÝ SPRINTY A DRIFTY
co si myslíte??
jo odpovědi jako ber 540i si strčte pod klávesnici.. ty mě nezajímaj
co si myslíte??
jo odpovědi jako ber 540i si strčte pod klávesnici.. ty mě nezajímaj
dočasný konec BMW 

právě že to je 2.0.. taky se bojim že ten motor je málo na 1400 kilo auta ale zasena moje využití.. nepotřebuju moc kobyl..Max-Max píše:ja myslim ze jedinej vyznam ma 2.5 M20, dvoulitr je proste malo na tu kravu a bude to desne zrat. Pokud dobrej stav a vybava za dobrou cenu, tak na pohodlny svezeni to je celkem dobra volba. A navic - na M20 sezenes tady vse.
dočasný konec BMW 

- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já hlasoval nebrat.
Ale k autu.
Jel jsem v E34 M20B20 a že by to jelo jako Favorit to ne.
Ale budeš to muset hodně točit, což znamená vysokou spotřebu, jak psal Max.
Ale myslím si, že se to rozjede.
Takže se v tom svez a uvidíš sám, jestli Ti to bude stačit.
Ale kamarád má 520 M50 a to taky žádnej řev není, ale já jsem zvyklej z 325i no..
Prostě to zkus a uvidíš, když to má výbavu, tak v nejhorším motor vyhodíš a nadělíš tam 2,5i, nebo Etu.
Ale k autu.
Jel jsem v E34 M20B20 a že by to jelo jako Favorit to ne.
Ale budeš to muset hodně točit, což znamená vysokou spotřebu, jak psal Max.
Ale myslím si, že se to rozjede.
Takže se v tom svez a uvidíš sám, jestli Ti to bude stačit.
Ale kamarád má 520 M50 a to taky žádnej řev není, ale já jsem zvyklej z 325i no..
Prostě to zkus a uvidíš, když to má výbavu, tak v nejhorším motor vyhodíš a nadělíš tam 2,5i, nebo Etu.
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Ted jsem chvili s 520 s M20 jezdil a na normalni jezdeni to podle me staci. Podle me to jede jako kazdej jinej obycejnej dvoulitr z ty doby. A jak Max-Max psal, na tento motor szenes vsechny mozny dily a to velmi, velmi levne.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
je to náročný asi tak, že všechno musíš vyměnit.euromen píše:právě dílu je dost..po výmazu čísla by se tam mohl dát i m20b25 když sme u toho přehazování je náročný tam pak dostat M50? přece jenom ten motor se tam pak montoval, takže snad tolik ne... snad
chladič, motor, převodovka, myslím i kardan, výfuk, pravděpodobně i upravit zásuvku na motorovou elektriku, atd, atd
radši si kup zrovna M50
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring

- matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Vůbec bych se toho nebál,těch 130koní může někomu stačit.. 

=E39 530i 2003
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz
- scandinavian
- Příspěvky: 618
- Registrován: 11. 02. 2006 15:52
- Bydliště: Praha