Cvakani v oblasti diferu
Cvakani v oblasti diferu
Dřiv to nebylo moc vyrazny ale teď už je když se rozjiždim na 1,2,3(u vyššich stupňu to už neslyšim) tak jak pustim spojku a motor začina byt v zaběru tak mi vzadu něco zvakne takovy těžši kovovy zvuk pak když pusim plyn a začina to brzdit motorem tak zase "cvak" přidam plyn - zase "cvak" a td. Zvuk jde na 100% zezadu neni to spojka.
Měl jsem uslintany difer muže to byt tim že mi vytek olej? na mistě kde parkuju nic neni tz nekape, parkuju na tom samym mistě furt. Když s autem projedu delši dobu tak už to neni slyšet nebo hodně malo. Jinak difer podle meho nezkušeneho odhadu trochu huči se zvyšujici se rychlosti ale nic vyrazneho jen že je to lehce slyšet bylo to tak už od koupě auta.
Vi někdo což to jest?
Měl jsem uslintany difer muže to byt tim že mi vytek olej? na mistě kde parkuju nic neni tz nekape, parkuju na tom samym mistě furt. Když s autem projedu delši dobu tak už to neni slyšet nebo hodně malo. Jinak difer podle meho nezkušeneho odhadu trochu huči se zvyšujici se rychlosti ale nic vyrazneho jen že je to lehce slyšet bylo to tak už od koupě auta.
Vi někdo což to jest?

silentbloky zadni napravy, ulozeni kardanu a spousta dalsich veci vcetne vuli v differaku..jsou to proste stary auta..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
?? jo? mam kotouče a měl jsem problem s ručni brzdou že mi to za jizdy zničeho nic začinalo dělat bordel a pak najednou mizelo... ted se to nestava vůbec... takže rozebrat kotouč jo?Koloděj píše:mě to taky občas zacvakalo a pak jsem zjistil,že mi to dělali pakny ruční brzdy,tedy jestli máš v zadu kotouče.

- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
...to cvakání a škubání sem měl taky--u mě to byla vůle v diferáku- vstup do difru(pastorek) měl brutální vůli vůči talířovému kolu...než sem se k tomu dostal, tak difr umřel 
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
prohlid jsem si difer... oslinanej děs a hrůza
foceno zezadu
leva stana
prava strana

střed

nic nevypada že je uvolněny zkoušel jsem trochu zatřepat se všim co tam bylo od autem(poloosy td) a nic se nehejbe že by mělo vůli.. moc jsem se nesnažil protože ten hever opravdu nevzbuzuje důvěru
jiny problem je s ručni brzdou že za jizdy zničehonic začne dělat bordel a pak zas mizi(při zatahnuti ručky se to ztiši při uvolněni vesele pokračuje dal) tak jsem u ručky zatahl šrouby aby nechytala na 8-9 zub diky tomu že za ni často taham abych uklidnil bodel a zatah jsem je že mi to drzželo fest už na 4 zub k memu překvapeni(:roll:) to začalo dělat bordel furt tak jsem to vratil zpět jak to bylo na 8-9 zub. Pak jsem chtěl jsem rozebrat kotouč a koukam mam uplně rozešranou matici že klič nejde ani nasadit

co sni ted? chapu spravně že ji mam odšroubovat abyc se dostal k mechnizmu ručni brzdy?
foceno zezadu
leva stana
prava strana

střed

nic nevypada že je uvolněny zkoušel jsem trochu zatřepat se všim co tam bylo od autem(poloosy td) a nic se nehejbe že by mělo vůli.. moc jsem se nesnažil protože ten hever opravdu nevzbuzuje důvěru
jiny problem je s ručni brzdou že za jizdy zničehonic začne dělat bordel a pak zas mizi(při zatahnuti ručky se to ztiši při uvolněni vesele pokračuje dal) tak jsem u ručky zatahl šrouby aby nechytala na 8-9 zub diky tomu že za ni často taham abych uklidnil bodel a zatah jsem je že mi to drzželo fest už na 4 zub k memu překvapeni(:roll:) to začalo dělat bordel furt tak jsem to vratil zpět jak to bylo na 8-9 zub. Pak jsem chtěl jsem rozebrat kotouč a koukam mam uplně rozešranou matici že klič nejde ani nasadit

co sni ted? chapu spravně že ji mam odšroubovat abyc se dostal k mechnizmu ručni brzdy?

nee tou matkou se nazaobirej.jak mas na kotouci ten malej imbus na stredu tak ten povol.sundej brzdovy trmen is destickama proste celej.a sundej ten kotouc.vetsinou to nejde a tim padem musis povolit tu rucku.dela se to tak ze ten kotouc ti nejde sundat pac drzi na paknach.ale musi ti s nim jit otacet takze tu rucku v aute zase povol.tim kotoucem zacni otacet a vem si do ruky baterku a koukej do jedny z direk na sroub kola a otacej s kotoucem dokud v ty dirce nezahlidnes takovy ozubeny kolecko.ted ale nevim kam se to kolecko povoluje a kam utahuje to si musis zkusit kazdopadne ho povol a ty pakyn se vevnitr stahnou a kotouc normalne sundas.je to napsany asi polopaticky ale aspon to snad pochopis kdyztak napis 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
a kurwa zdalo se mi to nějaky jednoduchy tak jsem vymyšlel co bych spachal co nejde
v "Jak na to" se mi to zdalo moc komplikovane a blbě pochopitelne tak jsem se rozhod jit na to oklikou
dik kouknu se na to zitra jen aby se to cely na mě nevysypalo jako hrach 
ještě jsem zjistil že je po autě hodně rozsetych imbusů a žadny nemam
všechno až na imbusovy kliče 
ještě jsem zjistil že je po autě hodně rozsetych imbusů a žadny nemam

no v nejhorsim pripade se na tebe vysype mechanizmus rucky ale pojede to to je hlavniARMAN píše:a kurwa zdalo se mi to nějaky jednoduchy tak jsem vymyšlel co bych spachal co nejde![]()
v "Jak na to" se mi to zdalo moc komplikovane a blbě pochopitelne tak jsem se rozhod jit na to oklikou
dik kouknu se na to zitra jen aby se to cely na mě nevysypalo jako hrach
ještě jsem zjistil že je po autě hodně rozsetych imbusů a žadny nemamvšechno až na imbusovy kliče
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 