KOTOUČE,stabíky

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
bojler
Příspěvky: 199
Registrován: 03. 08. 2006 08:29
Bydliště: LitOMYŠL

KOTOUČE,stabíky

Příspěvek od bojler » 14. 02. 2007 11:39

Takovej dotaz:proč sou drážkované nebo vrtané kotouče skoro jednou tak drahý než obyč.
A eště :nevíte jakej pruměr májí stabilizátory M-tech II,předpokládám že sou tlustší.
Dík za Vaše názory a odpovědi. :twisted:

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 14. 02. 2007 12:10

predni 20mm, zadni 14,5mm
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 16. 02. 2007 16:23

Protoze se musej frezovat, nebo vrtat ty drazky nebo diry :lol:
BTW: napr. rozdil mezi drazkovanym Ate powerdisc a nedrazkovanym obyc kotoucem je asi 200 Kc, coz rozhodne neni jednonasobek ceny...

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 16. 02. 2007 16:39

Prej jednonásobek :lol: 1x cena = cena :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Miguel
Příspěvky: 941
Registrován: 19. 03. 2003 11:07
Bydliště: Pro-sex

Příspěvek od Miguel » 16. 02. 2007 16:58

Jirka325 píše:Protoze se musej frezovat, nebo vrtat ty drazky nebo diry :lol:
BTW: napr. rozdil mezi drazkovanym Ate powerdisc a nedrazkovanym obyc kotoucem je asi 200 Kc, coz rozhodne neni jednonasobek ceny...
A není t divný že s dírama stojej víc, když je tam vlastně míň materiálu? :lol: :lol: :twisted:

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 16. 02. 2007 17:11

HM.To je minimálně k zamyšlení :lol: :lol:

bojler
Příspěvky: 199
Registrován: 03. 08. 2006 08:29
Bydliště: LitOMYŠL

KOTOUČE

Příspěvek od bojler » 16. 02. 2007 17:22

Je mě jasný že je s výrobou víc roboty,ale de mě o to jestly je to ze stejnýho matroše nebo jestly j ten matroš pevnějšího kalibru když jeho tam vlastně mín:viz zadní kotouče u 325i.


Pro slovíčkáře:MYSLEL SEM TU CENU S NADHLEDEM :twisted:
Fx: NEPSAL SEM JEDNONÁSOBEK ALE JEDNOU TAK DRAHÝ NEŽ OBYČ :twisted:

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 16. 02. 2007 17:35

ty derovany kotouce musej bejt trosku v necem jinym, protoze kdyz vezmes klasickej treba chlazenej a vyvrtas do nej dokola diry, tak se ti zacas zacnou delat okolo dir vetsi a vetsi prasklinky.
U tech Power disku bych rekl ze sou o chlup drazsi proto, protoze to je vlastne dalsi manipulace navic, nastavena masina, ktera to frezuje, dalsi spotreba energie, opotrebovani frezy a podobne.To znamena delsi doba na vyrobu jednoho kotouce a tim vetsi naklady. :D
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 17. 02. 2007 07:05

Fx píše:Prej jednonásobek :lol: 1x cena = cena :lol:
Hele, pico, radsi mi rekni koho mam v alze zabit aby mi vyreklamovali pda s prasklym dotykovym displayem.
To zas budou s nima vosery a na zvasty o mechanickym poskozeni uz se vyslovene tesim.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 17. 02. 2007 07:28

K těm stabilizátorům:

Stabi vpředu:
31351132500 17mm NUR 325ix
31351136417 18mm NUR 325ixTouring
31351130684 18,5 verschiedene E30
31352225284 19mm NUR M3 und CabrioM3
31351130850 20mm "is", Touring und verschieden e30
31351132337 21mm NUR Cabrio und TouringNiveaureg.

Stabi vzadu:
33551127344 12mm verschiedene E30
33551129192 13,5mm verschiedene E30
33551129194 14,5mm verschiedene E30 und
MTechFW,"is","ix",TouringNiveaureg.

Odpovědět