Falešný vzduch 320i
- Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Falešný vzduch 320i
Která jsou nejvíc kritická místa pro přisávání falešnýho vzduchu?Mimo hadici Vaha-klapka a viko ventilů... pořípadě nějaký nápad jak odstranit tentoí problém....
vlastne vsechny hadice co se tykaj sani a nebo vedou do sani nebo do toho kolene musej bejt utesneny.jinak to hned zacne kolisat.pak si to taky muze trochu sat treba tim vickem na ventilovym viku.zkus si ho povolit a jen lehce nadzvednout.uvidis co to hned s motorem bude delat jestli mas vse v poradku utesnene.a pak me jeste nepada ta trubka co vede od bloku vlastne z olejovy vany do sani.jsou na ni nahore v sani a dole v bloku takovy gumicky tesnici.ty je dobyr taky mit v poradku.jinak nevim no a asi si to muze prisavat jeste mezi parohama sani a hlavou bloku ale pokud to nikdo nerozdelaval tak si to tamtudy nejspis prisavat nebude.ale nejkritictejsi misto je asi ta hadice co vede od klapky do vika ventilu.vetsinou byva dost zpuchrela.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
- Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, tu hadici sem uz prave dal doporadku... Pretesnil sem viko ventilu, a furt to kolisa.. kdyz chces demontovat tu trubku od sani do bloku, tak sani musi nejspis pryc ze?vlada320 píše:vlastne vsechny hadice co se tykaj sani a nebo vedou do sani nebo do toho kolene musej bejt utesneny.jinak to hned zacne kolisat.pak si to taky muze trochu sat treba tim vickem na ventilovym viku.zkus si ho povolit a jen lehce nadzvednout.uvidis co to hned s motorem bude delat jestli mas vse v poradku utesnene.a pak me jeste nepada ta trubka co vede od bloku vlastne z olejovy vany do sani.jsou na ni nahore v sani a dole v bloku takovy gumicky tesnici.ty je dobyr taky mit v poradku.jinak nevim no a asi si to muze prisavat jeste mezi parohama sani a hlavou bloku ale pokud to nikdo nerozdelaval tak si to tamtudy nejspis prisavat nebude.ale nejkritictejsi misto je asi ta hadice co vede od klapky do vika ventilu.vetsinou byva dost zpuchrela.
jj sani musi dolu bohuzel ale koukni se po ecem jinym tohle a tesneni pod sanim ber az jako posledni variantu.jinak tesnost tesneni mezi sanim a hlavou vyzkousis kdyz si nastartujes a nez se to ohreje klidne kdyz to bude jeste studeny vezmes sklenici s benzinem a stetec a kolem toho tesneni zacnes potirat ten benzin a kdyz si ho to nekde prisaje tak to poznas ze si ten motor prida na otackach ale ne moc ale poznat to jde. 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 