krive kotouce?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

krive kotouce?

Příspěvek od vlada320 » 09. 02. 2007 13:12

mam problem.kdyz chci prudcejc zabrzdit a slapnu na pedal tak se mi hrozne rozkmita volant ze se nekdy neda skoro ani udrzet v ruce jak je to neprijemny.dela to skoro porad a je to des.kdyz jedu treba jenom zlehounka a dojizdim na semafory kde je cervena tak lehce slapnu na brzdu a to auto se zacne tak jako pohupovat a cukat jak to proste nebrzdi rovnomerne a volant taky zacne skubat do stran.maj na to vliv jenom kotouce nebo by to mohlo bejt jeste necim jinym?moc dekuju Vlada
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 09. 02. 2007 13:19

muzes mit taky nepravidelne sjety kola, bouli na nekterym, bouhcly disk nebo nevyvazeny...
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 09. 02. 2007 13:25

podle mě to bude nejspíš kotoučema, protože např. nevyvážené kolo se projevuje i během jizdy a ty popisuješ, že ti kmitá volant při brždění.
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 09. 02. 2007 13:33

jj presne tak kola.mam vyvazeny vsechny.bouchly neni ani jedno a muzu s tim jel klidne 200km/h a tak nejak lehce to vybruje ale to je na takhle stary auto normalni ale jinak to jede normalne.proste jenom pri tom brzdeni to dela.takze mam shanet kotouce super
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 09. 02. 2007 13:34

Vzhledem k projevům při brzdění bych řekl kotouče.
Zkontroloval bych i vůli ložisek kol.

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 09. 02. 2007 13:36

tak zase ale kdyby meli ty loziska vuli tak budou treba hucet ne a nebo uz by davo odesli.jen se ptam
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 09. 02. 2007 13:37

jinak kotouce uz bych nejaky na zkousku mel,tak se uvidi.dekuju Alešovi 325i :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 09. 02. 2007 13:44

zkus zahýbat vertikálně kolem a pokud nebude mít žádnou vůli tak je ložisko OK
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 09. 02. 2007 13:49

jasny.ja zejtra menim pruziny vepredu takze se na to rovnou podivam. :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 09. 02. 2007 14:51

a důležitá věc, která není vždy samozřejmostí - dosedací plocha kotouč/náboj a ráfek/kotouč musí být vždy co nejrovnější/nejčistší :idea:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 09. 02. 2007 16:06

Co tycky rizeni? novy?

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 09. 02. 2007 16:11

no vůbec čepy a silentbloky na předku - zkontroluj vůle
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 09. 02. 2007 16:40

georg píše:podle mě to bude nejspíš kotoučema, protože např. nevyvážené kolo se projevuje i během jizdy a ty popisuješ, že ti kmitá volant při brždění.
Vetsinou to tak je, ale...ja resil pred casem to samy, volant dost kmital pri brzdeni, normalne ne, to mozna lehce az pri vysokych rychlostech jak pise vlada. Kotouce byly OK, jeste je mam furt na aute, bylo to v kolech: obe predni nepravidelne sjety, jedno ze zadnich bouchly. Kola jsem vyvazeny mel (krom toho bouchleho, to moc neslo), ale v tomhle pripade vyvazovani nemelo smysl a tudiz ani nepomohlo.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 09. 02. 2007 22:01

ne vsechny cepy a silentbloky na predni naprave sou novy!!!!a kdyz rikam vsechny tak vsechny!!!!jinak kolum taky verim kdyz sem je vyvazoval tak krivy nebyly a nikde sem je v zime netrefil :(
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 09. 02. 2007 22:11

DC píše:a důležitá věc, která není vždy samozřejmostí - dosedací plocha kotouč/náboj a ráfek/kotouč musí být vždy co nejrovnější/nejčistší :idea:
jj to je taky dobry vedet ale zase to jakym zpusobem se mi to rozkmita si myslim ze by nedelalo to ze bych mel nejakej bordel mezi kotoucem a nabojem kola.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 09. 02. 2007 22:18

vlada320 píše:
DC píše:a důležitá věc, která není vždy samozřejmostí - dosedací plocha kotouč/náboj a ráfek/kotouč musí být vždy co nejrovnější/nejčistší :idea:
jj to je taky dobry vedet ale zase to jakym zpusobem se mi to rozkmita si myslim ze by nedelalo to ze bych mel nejakej bordel mezi kotoucem a nabojem kola.
spis to asi bylo mysleno tak, ze se ti ty kotouce pak snaz zkrouti.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 09. 02. 2007 22:20

příčiny pro zkřivení kotoučů sou různý, nejčastější asi špatný zajetí kotoučů anebo odfláknutá montáž kotouče na orezlej/špinavej náboj - vono to sou všechno minimální odchylky, ale časem se to napočítá jak brzdy dostávaj zabrat a ty síly který tam působej sou celkem velký

nepočítam teda případy, kdy člověk koupí nějakej třeba polskej šunt nebo už stáčený kotouče pochybný kvality
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Odpovědět