Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
kali_e36
- Příspěvky: 19
- Registrován: 12. 01. 2006 13:29
Příspěvek
od kali_e36 » 02. 02. 2007 11:24
nazdárek potřeboval bych poradit potřebuji vypustit vodu na e36 r.v.95 a nevím až jí budu nalívat jak jí mám odvzdušnit
-
petto
- Příspěvky: 289
- Registrován: 05. 03. 2006 12:21
- Bydliště: Šternberk
Příspěvek
od petto » 02. 02. 2007 13:27
kali_e36 píše:nazdárek potřeboval bych poradit potřebuji vypustit vodu na e36 r.v.95 a nevím až jí budu nalívat jak jí mám odvzdušnit
vedle toho kde ji nalíváš máš takovej malej šroubek a to je odvzdušňovák

BMW E36 316i->BMW e36 325i coupe R.I.P.->e46 323i->e36 328i coupe ->e34 525iA->e36 316i compact->e36 323i coupe->e39 530d + e30 318i->e36 328i se svorem

) ->e46 318i LPG-> e39 530dA->e39 523i->e39 523iA->e36 318iS se svorem
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 02. 02. 2007 21:10
petto píše:kali_e36 píše:nazdárek potřeboval bych poradit potřebuji vypustit vodu na e36 r.v.95 a nevím až jí budu nalívat jak jí mám odvzdušnit
vedle toho kde ji nalíváš máš takovej malej šroubek a to je odvzdušňovák

to je sice pěkný ale BMW e36 se neodvzdušnuje klasicky jako škodovka
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 02. 02. 2007 21:35
Asi zalezi na tom, jaky ma motor, u M40 je odvzdusnovak v chladici vedle vicka. U sestivalce nevim presne, dle ETK jsou tam dva rozdilny chladice.
HUSKA: ty zrejmne myslis sestivalec, ne?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DAN » 03. 02. 2007 04:58
No, je tam ňákej problém - u M50. Ale nemžu si vzpomenout jakej.
Tak kdyby někdo, kdo to ví, napsal.

Byl bych taky povděčen.
BMW The Ultimate Driving Machine
-
petto
- Příspěvky: 289
- Registrován: 05. 03. 2006 12:21
- Bydliště: Šternberk
Příspěvek
od petto » 03. 02. 2007 08:35
já to tak odvzdušnil u 316i M43..
BMW E36 316i->BMW e36 325i coupe R.I.P.->e46 323i->e36 328i coupe ->e34 525iA->e36 316i compact->e36 323i coupe->e39 530d + e30 318i->e36 328i se svorem

) ->e46 318i LPG-> e39 530dA->e39 523i->e39 523iA->e36 318iS se svorem
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 03. 02. 2007 21:02
Záchvat píše:Asi zalezi na tom, jaky ma motor, u M40 je odvzdusnovak v chladici vedle vicka. U sestivalce nevim presne, dle ETK jsou tam dva rozdilny chladice.
HUSKA: ty zrejmne myslis sestivalec, ne?
ano je to u novějších motorů které mají pojistku proti okamžitému přehřátí při prasknutí hadice (tuším od M50
). S chladičem to nemá nic společného ... odvzdušňovák je na stejném místě
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 