starší KAT na 318i M10 102HP
starší KAT na 318i M10 102HP
Sháním starší kaťák na 1,8 M10,z bouračky nebo vraku,tohle mi je jedno,hlavně aby nebyl drahej a dal se fláknout na auto aby prošlo na STK.

BMW E21 316, Škoda 130L, VAZ Lada 1500, Nissan Silvia S13, Mazda RX7 Savanna, Škoda 125L, Škoda Favorit Black line, Mitsubishi Pajero Wagon, Škoda Favorit 135L, Peugeot 405 SRi, BMW E30 318i, BMW E34 525i ---> BMW E21 318i, BMW E38 740iA
Tak.... ono je to asi jedno,jde mi o to,že tady na STK kontrolujou mj. i fyzickou přítomnost katu na autě je-li psanej v techničáku. Když není a je psanej,považujou auto za sešvindlovaný na jiný papíry,nějak neřešej že i ten kat časem prostě shnije. Měl jsem v něm díru jak pěst a tak se to vyřešilo navařením kusu trubky za lambdu a středovým tlumičem. A STK se blíží takže mám docela obavy že mě ještě budou buzerovat že jezdím na papíry z jinýho auta.
Záleží nakolik se průchozí trubkou změněj hodnoty pro emise,abych pak nezůstal tam. Ale asi bych spíš uvítal takovej nějakej napůl funkční kaťák aby mohli maximálně říct že je zralej na výměnu.
sz
BMW E21 316, Škoda 130L, VAZ Lada 1500, Nissan Silvia S13, Mazda RX7 Savanna, Škoda 125L, Škoda Favorit Black line, Mitsubishi Pajero Wagon, Škoda Favorit 135L, Peugeot 405 SRi, BMW E30 318i, BMW E34 525i ---> BMW E21 318i, BMW E38 740iA