
Jinak CRX VTEC se 150ps (160ps nedelali) jede zhruba stejne jako CRX non VTEC 130ps....
Duvod? VTEC ma servo, kozeny sedacky a vystuhy, proste kolem 100kg vic

Tak poprvé souhlasím s vláďou, to auto je dobrý kit car, bych ty dveře chtěl vidět jak vypadají dneska.SkejT píše:zakitoval pouze listy a lemy blatniku jinak je vse puvodni,tak nechapu ty tvoje vylevy s blitim.vlada320 píše:me se to libi ale z toho kolik je na tom aute kitu bych blilSkejT píše:no nevim,ale zalezi kus od kusu jak se o neho staral predchozi majitel.Kdyz se narazi na kus ve slusnem stavu a jeste s typem motoru s pismenem "V" v nazvu,tak je to bezkonkurenci,napr.: ZEMIho CrX-o
http://www.tuning-forum.org///viewtopic ... 80&start=0
klidne se jed podivat,vzdyt ti v tom nikdo nebranipaca píše: Tak poprvé souhlasím s vláďou, to auto je dobrý kit car, bych ty dveře chtěl vidět jak vypadají dneska.
Temhle divnejm korejskejm věcem nerozumím ale Hodna CRX(EH,EG) 1,6i VTi(EG2) 92-98, 118kw to je 160ps motor B16A2Daniel píše:Pietro: V-TEC ?![]()
Jinak CRX VTEC se 150ps (160ps nedelali) jede zhruba stejne jako CRX non VTEC 130ps....
Duvod? VTEC ma servo, kozeny sedacky a vystuhy, proste kolem 100kg vic
na zacatku se tu mluvi o motoru 130ps a to je jen II.gen, ten B16A2 se 160ps (popr. D16Z6 s 125ps) se daval do CRX Targa, ktera je dost o necem jinym (pro presnost)Negr píše:Temhle divnejm korejskejm věcem nerozumím ale Hodna CRX(EH,EG) 1,6i VTi(EG2) 92-98, 118kw to je 160ps motor B16A2Daniel píše:Pietro: V-TEC ?![]()
Jinak CRX VTEC se 150ps (160ps nedelali) jede zhruba stejne jako CRX non VTEC 130ps....
Duvod? VTEC ma servo, kozeny sedacky a vystuhy, proste kolem 100kg vic![]()
takže dělali..![]()
Jinak k tématu. Nechtěl bych to ani zadarmo.
BTW.není to náhodou myšleno od korejců jako sportovní vůz??? tak to srovnejte s M3 ze stejnýho roku at e30 nebo 36...
od kdy je Hodna korejská?Negr píše:Temhle divnejm korejskejm věcem nerozumím ale Hodna CRX(EH,EG) 1,6i VTi(EG2) 92-98, 118kw to je 160ps motor B16A2Daniel píše:Pietro: V-TEC ?![]()
Jinak CRX VTEC se 150ps (160ps nedelali) jede zhruba stejne jako CRX non VTEC 130ps....
Duvod? VTEC ma servo, kozeny sedacky a vystuhy, proste kolem 100kg vic![]()
takže dělali..![]()
Jinak k tématu. Nechtěl bych to ani zadarmo.
BTW.není to náhodou myšleno od korejců jako sportovní vůz??? tak to srovnejte s M3 ze stejnýho roku at e30 nebo 36...
jasně však sem psal že je to už mimo téma, vím co mám za motor a vím jaký je rozdíl D16Z5 a B16A2, jem mě trošku vadí jak občas někdo zatracuje jiné značky aniž by je někdy ozkoušel...M-technik píše:Jak to tady ctu tak podle oznaceni mas motor ze 160ps ale mi mluvime o 130ps honde tak srovnavas husky s jabkama.
To jo když majitel tý CRX "plný kitu" na tom papíře ani nenipaca píše:No a kdyby tam nedal toho kitu tolik, tak by byl prvníSkejT píše:[Az dokazes treba todle,tak si potom pis co chces
http://www.tuning-forum.org//files/1600_381.jpg![]()
To teda nevím, co jsi měl za 320i, protože moje 325ka jela téměř stejně jako CRX 124 PS.Klakson píše:kámoš měl před asi 7 lety 1,6 16v ne Vtec a s mojí 320i plast AC Schnitzer jsem mu ujížděl, bylo to ale asi z 30km/h, z 0km/h by mě asi poodjel, je to hold taková točivá motokára, ale nemá velkej krouťák,