Koncovka výfuku vs. karoserie

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
KEAN
člen E30.cz
Příspěvky: 1138
Registrován: 15. 06. 2006 08:17
Bydliště: D1 66km

Koncovka výfuku vs. karoserie

Příspěvek od KEAN » 21. 01. 2007 21:15

Takže tu máme další otázečku....z čeho použít gumu (teploodolnou) mezi koncovku výfuku a karoserii aby nedochazelo kdotyku a bouchani např. při startování?

Uživatelský avatar
Beda
člen E30.cz
Příspěvky: 975
Registrován: 02. 06. 2005 21:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Beda » 21. 01. 2007 21:30

Žádnou gumu nepoužívat,ale nahřát trubku výfuku třeba autogenem a výfuk přihnout dál od karoserie!
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi

AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz

Uživatelský avatar
KEAN
člen E30.cz
Příspěvky: 1138
Registrován: 15. 06. 2006 08:17
Bydliště: D1 66km

Příspěvek od KEAN » 21. 01. 2007 21:34

Beda píše:Žádnou gumu nepoužívat,ale nahřát trubku výfuku třeba autogenem a výfuk přihnout dál od karoserie!
A pokud je tam napriklad nejaka tuning kocovka vyfuku s vetsim prumerem ktera ma na kazdy strane od karoserie 5mm??

Uživatelský avatar
Beda
člen E30.cz
Příspěvky: 975
Registrován: 02. 06. 2005 21:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Beda » 21. 01. 2007 21:41

Ta koncovka Ti bouchá do zadního čela odhaduju?!Pokud ano,tak tu díru na koncovku v čelu trochu zvětšit a bude to v pořádku.A pokud Ti bouchá celý zadní tlumič o podlahu,tak si myslím,že pomůže to nahřátí a přihnutí celého toho tlumiče víc k zemi!
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi

AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz

Uživatelský avatar
sejcek
Příspěvky: 146
Registrován: 02. 02. 2004 22:49
Bydliště: Dašice

Příspěvek od sejcek » 21. 01. 2007 23:57

Taky jsem měl takovej problém na Escortoj mi to mlátilo o zadní nápravu tak jsem použil stahovací železnej koužek tak jsem dal na výfuk a pak přes pružinu jsem to přitáhl ke karosérii a drželo to. A u E30 jsem jsem to řešil azbestovym lanem s kombinací měděným drátem bylo to sice taková rychlovka ale vydržela rok a půl a pak jsem to prodal.

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 22. 01. 2007 16:56

Jak pise Beda, zvec diru v zadnim cele. Konec vyfuku nemuzes mit napevno, musi byt volne zavesen pod celym autem, jinak ti pri vykyvech motoru v silentblokach bude praskat.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Odpovědět