Viskozni samosvor!! HELP !!
- Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Viskozni samosvor!! HELP !!
Vsude se pise o obycejnych lamelovych samosvorech.. chtel bych vymenit olej ve viskoznim samosvoru z ix a nikde jsem nenasel jakej tam nalit! Popř. lze jiným olejem zvysit svornost???
- Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
jojo..nevsiml jsem si toho ze jsi to tam napsal..DC píše:no ve specifikaci přeci - 75W90 vs 75W140
tobě stačí obyč 75W90
viz.: http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7023144
Poradil bych ti asi tohle : Do brna to nemas tak daleko , Castrolacky oleje typu SAF se u nas dost blbe shanej v litrovkach , 25 litru si asi nekoupis
zajed do brna do bmw a oni ti ten spravnej odlejou do pet flasky .
p.s. nekde jsem v tabulkach videl ze je ho potreba 0,9 litru , kamarad ho menil minulej tejden a padli ho tam 2 litry ( vetsi difer , ale i pro ten mensi mi prijde 0,9 malo )
p.s. nekde jsem v tabulkach videl ze je ho potreba 0,9 litru , kamarad ho menil minulej tejden a padli ho tam 2 litry ( vetsi difer , ale i pro ten mensi mi prijde 0,9 malo )
Za prve: neni treba shanet Castrol jenom proto, ze bmw davalo v prvovyrobe Castrol - asi jim to tenkrat Castrol nabidl nejlevneji...Rooster píše: jojo..nevsiml jsem si toho ze jsi to tam napsal..A ten 75W140 bude za tepa vic viskozni(hustej).. tim se zvysi i svornost, je to mozny??Podle me by to tak mohlo fungovat!?! Akorat jsem nasel ze SAF-X ma 75W140 a SAF-XJ ma taky 75W140... Pak je jeste SAF-XO a ten ma tech 75W90...
viz.: http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7023144
Muzes tam dat jakykoliv olej s nalezitou specifikaci, do viskozniho je asi ten 75w90, z hlavy to nevim. Osobne si mysli, ze kdyz se tam da 75w140, nic se nestane.
Za druhe: viskozni kapalinou v diferaku neni olej, ten pouze maze kola a loziska, takze o nejakem zlepseni svornosti si muzes nechat zdat.
- Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
do toho viskozniho se vleze 1,7l... Nasel jsem ten olej na netu dost levne, nejspis stacenej... tak bych potreboval zjistit jestli si tim hustsim olejem pomuzu ve svornosti nebo uskodim....Torham píše:Poradil bych ti asi tohle : Do brna to nemas tak daleko , Castrolacky oleje typu SAF se u nas dost blbe shanej v litrovkach , 25 litru si asi nekoupiszajed do brna do bmw a oni ti ten spravnej odlejou do pet flasky .
p.s. nekde jsem v tabulkach videl ze je ho potreba 0,9 litru , kamarad ho menil minulej tejden a padli ho tam 2 litry ( vetsi difer , ale i pro ten mensi mi prijde 0,9 malo )
Naposledy upravil(a) Rooster dne 12. 01. 2007 22:58, celkem upraveno 1 x.
- Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
A co teda v tom difru je ta viskozni kapalina ???Boban píše:Za prve: neni treba shanet Castrol jenom proto, ze bmw davalo v prvovyrobe Castrol - asi jim to tenkrat Castrol nabidl nejlevneji...Rooster píše: jojo..nevsiml jsem si toho ze jsi to tam napsal..A ten 75W140 bude za tepa vic viskozni(hustej).. tim se zvysi i svornost, je to mozny??Podle me by to tak mohlo fungovat!?! Akorat jsem nasel ze SAF-X ma 75W140 a SAF-XJ ma taky 75W140... Pak je jeste SAF-XO a ten ma tech 75W90...
viz.: http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7023144
Muzes tam dat jakykoliv olej s nalezitou specifikaci, do viskozniho je asi ten 75w90, z hlavy to nevim. Osobne si mysli, ze kdyz se tam da 75w140, nic se nestane.
Za druhe: viskozni kapalinou v diferaku neni olej, ten pouze maze kola a loziska, takze o nejakem zlepseni svornosti si muzes nechat zdat.
Naposledy upravil(a) Rooster dne 17. 01. 2007 20:15, celkem upraveno 1 x.
HOSI BACHA MI PRIMO V BBMW REKLI ZE MAM DAT 75W90A BYLA TO KUVAAA PITKOVINA......................... TEN DIFER ZA CESTU DO PRAHY A Z5 DOSTAL PEKNE COCKY................... HNED PO PRIJEZDU OLEJ VEN A KONTROLA CO TOMU JE!!! PRI OTACENI POMALEM TO PRASKALO BOUCHALO ATD.............. A NEJAK DIVNE CELKOVE TO BYLO NA PRD. BYL JSEM SMIREN S NEWW DIFER ALE PO VYPUSTENI OLEJE Z DIFU JSME ZJISTILI ZE TECE UPLNE NOVY OLEJ BEZ JAKYCH KOLIV SRACEK A KDO VI CO JSEM CEKELL. ROZHODLO SE DAT TA TU 140 A BUD A NEBO. A ONO TO BYLO GOOODDD TAKZE TAK KLUCI JO A JE TO 25%UZAVERA 325I
Re: Viskozni samosvor!! HELP !!
svornost je určena uhlem pro uložení čepů(změnou uhlu se mění hodnota svornosti),lamely simulují jen odpor vozovky při odlehčení u visko využíván odpor oleje.Na přání mám možnost svornost upravit přebroušením,doporučuji max.75% dle použitíRooster píše:Vsude se pise o obycejnych lamelovych samosvorech.. chtel bych vymenit olej ve viskoznim samosvoru z ix a nikde jsem nenasel jakej tam nalit! Popř. lze jiným olejem zvysit svornost???
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz
- Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Viskozni samosvor!! HELP !!
Dokazes zvysit svornost na viskoznim samosvoru???Co by to stalo takový zvýšení svornosti cca na 50%??jiřina píše:svornost je určena uhlem pro uložení čepů(změnou uhlu se mění hodnota svornosti),lamely simulují jen odpor vozovky při odlehčení u visko využíván odpor oleje.Na přání mám možnost svornost upravit přebroušením,doporučuji max.75% dle použitíRooster píše:Vsude se pise o obycejnych lamelovych samosvorech.. chtel bych vymenit olej ve viskoznim samosvoru z ix a nikde jsem nenasel jakej tam nalit! Popř. lze jiným olejem zvysit svornost???
Re: Viskozni samosvor!! HELP !!
ano, je li to 4x4 nutno upravit i přední,jinak by odešel mezinápravový,cena upravy 1 ks bez demontáže z vozu je 4000.- cenu neovlivnuje uhel přebroušení,ani je li lamelový,je bez oleje a dílů na přetěsnění.Nejde upravit spálený,vydřený nebo poškozený dif.,nutno pak olej 75-140w do samosvoru,snese větší zátěž- menší změna viskozity,při vyších teplotách lepší funkčnost.Rooster píše:Dokazes zvysit svornost na viskoznim samosvoru???Co by to stalo takový zvýšení svornosti cca na 50%??jiřina píše:svornost je určena uhlem pro uložení čepů(změnou uhlu se mění hodnota svornosti),lamely simulují jen odpor vozovky při odlehčení u visko využíván odpor oleje.Na přání mám možnost svornost upravit přebroušením,doporučuji max.75% dle použitíRooster píše:Vsude se pise o obycejnych lamelovych samosvorech.. chtel bych vymenit olej ve viskoznim samosvoru z ix a nikde jsem nenasel jakej tam nalit! Popř. lze jiným olejem zvysit svornost???
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz
Re: Viskozni samosvor!! HELP !!
Proč a jak upravovat přední? Převodový poměr se nezmění a přední má nulovou svornost....jiřina píše: ano, je li to 4x4 nutno upravit i přední,jinak by odešel mezinápravový,.
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
Re: Viskozni samosvor!! HELP !!
pokud není př.sam(všechny orig. verze) tak se samozdřejmě nic neupravujeMacek píše:Proč a jak upravovat přední? Převodový poměr se nezmění a přední má nulovou svornost....jiřina píše: ano, je li to 4x4 nutno upravit i přední,jinak by odešel mezinápravový,.
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz

