To je sakra velkej omyl, šestka je postavená opravdu festovně, např. při bouračkách je extra tvrdá a jenom kapota váží dvojnásobek té z E34 například. Když se auto zvedne heverem úplně vpředu za čumák, tak pořád ty dlooouhatánský dveře s bezrámovýma oknama jdou normálně otvírat. Zkuste si to s jiným vozem, například OctaviíSopťa píše:Pěkné hlavně at to jede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jenom pánové nemáte trošičku strach že ta obrovská potvora v předu roztrhne tu chudinku za ní?
přestavba 635csi na..... 2.VIDEO
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Tak jsme konenečně zas trochu pokročily, asi osm hodin práce nám zabralo natvarovat výfuky od kolen k převodovce, vše jsme pojaly zodpovědně a snažily se všude zachovat plynulé oblouky a čisté spoje, tak jsme vše na vzhled upravily, sváry byli dělány opravdu tak aby zbytečně neprotékaly do trubek a z venku bylo vše ještě uhlazeno, pro vzhled


Trubky na autě pasují dobře, sedí hned vedle nosníků a nesnižují tak světlou víšku vozu, která je již tak doat malá.

konce trubek nejsou příliš přesně nasměrovány, jelikož ještě nevíme jak bude výfuk pokračovat dál, jelikož není skoro žádné místo bude se asi dost laborovat, majitel chce specifický zvuk a dosáhnout jej za daných okolností bude asi docela oříšek.
Taky se nám dnes podařilo dneska zprovoznit elektrický plyn a konečně jsme si mohly motor protůrovat
, dosti nás zarazilo, jak jde motor po plynu, vytáčel se jak motor z Hondy, na každý povel plynu se motor zaškubl v kastli a otáčky takřka explodovali. Na vině asi bude dosti drastické odlehčení setrvačníku na samou hranici pevnosti

ten věnc na startér, je jen plech, má asi kole 1,5kg a setrvačník má z původních 11,5 jen asi kolem 5kg, možná i míň
Doslova to svádělo ke zkušební jízdě, jediný problém, byl, že nemáme nádrž, tak jsme udělaly, jen provizorní, pro startování.

Na levo jsou tři hadičky(2výstupy, jeden přepad) a na pravo pohon čerpadel
Chtěl jsem sem dát i video motoru při startování a tůrování, ale došli mi baterky na foťáku, takže zítra určitě.
PS: neumím ještě vkládat videa, takže kdyby to sem chtěl někdo dát místo mě nebo ještě líp, kdyby mi někdo poslal podrobný návod(pro laika) jak to sem mám dát, byl bych mu moc vděčný.


Trubky na autě pasují dobře, sedí hned vedle nosníků a nesnižují tak světlou víšku vozu, která je již tak doat malá.

konce trubek nejsou příliš přesně nasměrovány, jelikož ještě nevíme jak bude výfuk pokračovat dál, jelikož není skoro žádné místo bude se asi dost laborovat, majitel chce specifický zvuk a dosáhnout jej za daných okolností bude asi docela oříšek.
Taky se nám dnes podařilo dneska zprovoznit elektrický plyn a konečně jsme si mohly motor protůrovat

ten věnc na startér, je jen plech, má asi kole 1,5kg a setrvačník má z původních 11,5 jen asi kolem 5kg, možná i míň
Doslova to svádělo ke zkušební jízdě, jediný problém, byl, že nemáme nádrž, tak jsme udělaly, jen provizorní, pro startování.

Na levo jsou tři hadičky(2výstupy, jeden přepad) a na pravo pohon čerpadel
Chtěl jsem sem dát i video motoru při startování a tůrování, ale došli mi baterky na foťáku, takže zítra určitě.
PS: neumím ještě vkládat videa, takže kdyby to sem chtěl někdo dát místo mě nebo ještě líp, kdyby mi někdo poslal podrobný návod(pro laika) jak to sem mám dát, byl bych mu moc vděčný.
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pecka, chlapy
Ale mám dvě otázečky
1) vešel by se tam podtlakovej posilovač brzd?
2) Bylo nutný mlátit do zvonu toho auta, nešla předělat ta příruba?
Vypadá, že je z hliníku, takže by se asi musela řezat a vařit, což je dost drahý, nebo jak to teda je?
Držím palce.. Když jsem viděl ty dráty, zatočila se mi hlava¨
Respect
Ale mám dvě otázečky
1) vešel by se tam podtlakovej posilovač brzd?
2) Bylo nutný mlátit do zvonu toho auta, nešla předělat ta příruba?
Vypadá, že je z hliníku, takže by se asi musela řezat a vařit, což je dost drahý, nebo jak to teda je?
Držím palce.. Když jsem viděl ty dráty, zatočila se mi hlava¨
Respect
Ale mám dvě otázečky
1) vešel by se tam podtlakovej posilovač brzd?
2) Bylo nutný mlátit do zvonu toho auta, nešla předělat ta příruba?
Vypadá, že je z hliníku, takže by se asi musela řezat a vařit, což je dost drahý, nebo jak to teda je?
1)Na to zapomeň, už ten hydraulický je na doraz a jde velimi těsně kolem sání a kabelu na poslední dvě svíčky, ani prst tam nadáš
2)šlo by to teoreticky, ale v praxi dost nákladné, finančně i časově a byla by veliká šance, že někde ujedeš(můžu ti to rozvést podrobněj, ale to je na celou stránku a pokud jsi neviděl jak je to uvnitř seskládané dost špatně by se to vysvětlovalo)
Dík za radu s těma laufama,ale my je máme v plánu udělat trochu jinak, ještě nevíme jak to tam nacpem, ale to pude, zlatý český ručičky
Ty jednotky promyslíme a domluvíme se s majitelem, když by to klaplo, tak tě ti nejpíš komtaktujem na SZ
1) vešel by se tam podtlakovej posilovač brzd?
2) Bylo nutný mlátit do zvonu toho auta, nešla předělat ta příruba?
Vypadá, že je z hliníku, takže by se asi musela řezat a vařit, což je dost drahý, nebo jak to teda je?
1)Na to zapomeň, už ten hydraulický je na doraz a jde velimi těsně kolem sání a kabelu na poslední dvě svíčky, ani prst tam nadáš
2)šlo by to teoreticky, ale v praxi dost nákladné, finančně i časově a byla by veliká šance, že někde ujedeš(můžu ti to rozvést podrobněj, ale to je na celou stránku a pokud jsi neviděl jak je to uvnitř seskládané dost špatně by se to vysvětlovalo)
Dík za radu s těma laufama,ale my je máme v plánu udělat trochu jinak, ještě nevíme jak to tam nacpem, ale to pude, zlatý český ručičky
Ty jednotky promyslíme a domluvíme se s majitelem, když by to klaplo, tak tě ti nejpíš komtaktujem na SZ
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
K tem vyfukum... ja mam na 850 rozvetveny vyfuky na kazdou pulku motoru zvlast . Zvuk je podle me o dost jinaci nez na normalni 850.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Tak omlouvám se všem co čekaly na to video, ale budete muset ještě chvíly počkat, vyvstaly menší komplikace.Když jsme večer skončily s prací, motor bežel normálně, ale další den nám nejprve z ničeho nic přestali jít obě pumpy, to se je podařilo provizorně přemostit a pozděj jsme našli příčinu(s jejím důkladným odstraněním se pohrajeme pozděj) a poté nám šla jen jedna strana motoru, na druhé nám zatím těžce navlhly svíčky, při delším chodu motoru se to zlepšilo, ale zjistily jsme, že se nám motor při volnoběhu zahlcuje, navlhnou svíčky a motor zhasíná a musíme držet zas nad 1500ot. zas pár minut a tak furt dokola. Než jsme se však pustily do opravy, zjistily jsme problémy s těsností hadic. Tečou nám dvě tlakové hadice na servo a posilovač, podcenily jsme sílu 130Barů, a jedna vodní, přípojka na topení do interieru. Jak jsme tak byly nuceni šetřit místem a origo hadice si různě ohýbat a krátit(zvláště ty tlakové na servo), tak nám prosakují v trhlinách. S řešením se asi v pondělí obrátime na jednu firmu z vedlejší obce, která nám tyto hadice vyrobí na míru(jelikož se tím zabívá), bude to sice držší ,ale asi 100%řešení problému. Tu vodní jsme tam zjednodušily a opravily ještě dnes. Přístup k těmto spojům a ohybům byl tak na vydělání motoru, ale jelikož by to byly tři kroky zpět, tak jsme po chvíly přemýšlení sundaly jen sání.

A když už ta jedna strana sání byla dole, a majitel se zniňoval, že by to chtěl možná i lakovat, tak jsme sundaly i druhou půlku a půjdou obě části a s víky ventylů na pískování(nějaký dobrák ten hliník nastříkal na modro a pak se to snažil ošmirkglovat
)


A když jsme měly v ruce taky vstřiky, tak jsme se rozhodly dát větší
, zatím to není jisté, ale měly by tam přijít z 3,5
tak jsme včeara daly tu objednávku na tu menší nádrž, ta by mohly být na konci týdne
, taky jsme konečně daly podobu střední části výfuku, zítra jdeme za jedním člověkem, který nám jej zhotoví na míru. hotový by mohly být taktéž za týden, doufám.
Mimochodem, nevěřily by jste jaký dokáže být v dílně z také práce nepořádek, na fotce se podařilo zachytit chvíly po úklidu


A když už ta jedna strana sání byla dole, a majitel se zniňoval, že by to chtěl možná i lakovat, tak jsme sundaly i druhou půlku a půjdou obě části a s víky ventylů na pískování(nějaký dobrák ten hliník nastříkal na modro a pak se to snažil ošmirkglovat


A když jsme měly v ruce taky vstřiky, tak jsme se rozhodly dát větší
tak jsme včeara daly tu objednávku na tu menší nádrž, ta by mohly být na konci týdne
Mimochodem, nevěřily by jste jaký dokáže být v dílně z také práce nepořádek, na fotce se podařilo zachytit chvíly po úklidu

řekl bych že pokud tam dáte vstřiky z 3.5 tak to uchlastáte okamžitě, pokud nebude upraven soft v ECU, pokud chcete aby tam šlo víc benzinu je jednodušší použít piggyback controler kde můžete palivo přidávat až od určitých otáček (vámi určených) a to až o 50% samozřejmě pokud to dají vstřiky, a nebo když se dají vstřiky větší tak tím piggybackem na volnoběh uberete aby se to neuchlastávalo a pak si přidáte kde bude třeba, ale jak už píšu asi po 1000x je dobré měřit A/F aby jste nejezdily na moc chudou směs= spálení pístů a ventilů. Přeci jen V12 není nějaká 1.8 která je vyměněná za pár hodin.
Tak po společné konzultaci, jsme se rozhodly nejprva nechat motor v originálním stavu, snad jen otevřené filtry a výfuk. S těma vstřikama si zatím hrát nebudem, potřebujem aby to auto jezdilo a bylo spolehlivé, pak se teprve pustíme do nějakého ladění. Přes výkend si kolega hrál s elektrikou a bude rozšiřovat rodinu palubních ukazatelů o teplotu a tlak oleje a ukazatel palubního napětí.

Taky jsme pod palubovku do místa nad přihrádku umístily na hotovo elektrické ovladání škrtících klapek a relátka na palivové pumpy+ nějaké dvě, ani nevím na co jsou, to ví kolega, ten tomu rozímí líp
.

A taky ještě montoval nějaké kontrolky do přístrojové desky na řídící jednotky, či co. A to vám povím, s těma kabelama je to čím dál horší, a ne a ne se to obrátit k lepšímu, nějak jich nechce ubívat

To já jsem zatím přidělal baterku do kufru na hotovo, to aby nám při těch testovacích jízdám,co teprva přijdou, tím závratným zrychlením nelítala jen tak po kufru. Ještě pod ni přijde gumová rohož a dokola přijde obstřihnout koberec a přes baterku dáme plastový kryt.

Taky jsme se rozhodly pro výrobu výfuku svépomocí, jelikož člověk na kterého jsme se obrátily nemá možnosti výroby, které potřebujem. Takže jsme začali s novou tabulí plechu a novýma trubkama. Konstrukci jsme si vypůjčily z jiného BMW, které má kamarád a serioví výfuk má zvuk který majitel požaduje, jen jej bude mít dvakrát. Na výsledný efekt jsme docela zvědavý. Jen si tvarově musíme celí výfuk upravit, jelikož tam kde byl jeden výfuk budou dva, takže opět evergreen s omezeným prostorem.Budeme kopírovat princip činnosti výfuku z E21 323 s jedním prostředním tlumičem a dvěma koncovíma, jen pro naši V12 to bude dva uprostřed a čtyři na konci. Jen pro ujasnění katalizátory, tam nikdy nebyly a nebudou.Avšak pro naše potřeby budou ty dva uprostřed v jednom společném plášti, ovšem bez možnosti spojení plynů z levé a pravé strany motoru a to též bude i v zadním tlumiči, vše bude v jednom plášti, tentokráte bubou né dvě, ale čtyři komory. Jak budou vyvedené koncovky vzadu pod autem, jsme se zatím nerozhodli.

nevím jestli to všichni zcela dobře pochopí, jak to zamýšlíme, ale až to bude hotové a nafocelé v úhlu kdy bude vidět jakoby 3D, tak to bude jasnější.
Pro přesnost přikládám fotku originálu, představte si dva vedle sebe, se společným oplášťováním


Taky jsme pod palubovku do místa nad přihrádku umístily na hotovo elektrické ovladání škrtících klapek a relátka na palivové pumpy+ nějaké dvě, ani nevím na co jsou, to ví kolega, ten tomu rozímí líp

A taky ještě montoval nějaké kontrolky do přístrojové desky na řídící jednotky, či co. A to vám povím, s těma kabelama je to čím dál horší, a ne a ne se to obrátit k lepšímu, nějak jich nechce ubívat

To já jsem zatím přidělal baterku do kufru na hotovo, to aby nám při těch testovacích jízdám,co teprva přijdou, tím závratným zrychlením nelítala jen tak po kufru. Ještě pod ni přijde gumová rohož a dokola přijde obstřihnout koberec a přes baterku dáme plastový kryt.

Taky jsme se rozhodly pro výrobu výfuku svépomocí, jelikož člověk na kterého jsme se obrátily nemá možnosti výroby, které potřebujem. Takže jsme začali s novou tabulí plechu a novýma trubkama. Konstrukci jsme si vypůjčily z jiného BMW, které má kamarád a serioví výfuk má zvuk který majitel požaduje, jen jej bude mít dvakrát. Na výsledný efekt jsme docela zvědavý. Jen si tvarově musíme celí výfuk upravit, jelikož tam kde byl jeden výfuk budou dva, takže opět evergreen s omezeným prostorem.Budeme kopírovat princip činnosti výfuku z E21 323 s jedním prostředním tlumičem a dvěma koncovíma, jen pro naši V12 to bude dva uprostřed a čtyři na konci. Jen pro ujasnění katalizátory, tam nikdy nebyly a nebudou.Avšak pro naše potřeby budou ty dva uprostřed v jednom společném plášti, ovšem bez možnosti spojení plynů z levé a pravé strany motoru a to též bude i v zadním tlumiči, vše bude v jednom plášti, tentokráte bubou né dvě, ale čtyři komory. Jak budou vyvedené koncovky vzadu pod autem, jsme se zatím nerozhodli.

nevím jestli to všichni zcela dobře pochopí, jak to zamýšlíme, ale až to bude hotové a nafocelé v úhlu kdy bude vidět jakoby 3D, tak to bude jasnější.
Pro přesnost přikládám fotku originálu, představte si dva vedle sebe, se společným oplášťováním

Re: přestavba 635csi na.....
pěkná práce tak at se daří
jestli mě oči neklamou ten motor byl od nás má to u sání mezi těmi krčky tmavě modrou barvu ?
Sériové brzdy co mám na 635CSi '79 jsou mě osobně docela nedostačující, při prudkém brždění mám pocit jako by plavou.
Nejrychleji jsem s tím jel doposud tacho 210 v Německu na Autobahn A3 a měl jsem strach. Ne že to auto téměř nebrzdí, ale ten hluk, vibrace, skoro jako horská jízda...
Obutí mám vpředu 225 a vzadu 255 Conti SportContact 2
Nejrychleji jsem s tím jel doposud tacho 210 v Německu na Autobahn A3 a měl jsem strach. Ne že to auto téměř nebrzdí, ale ten hluk, vibrace, skoro jako horská jízda...
Obutí mám vpředu 225 a vzadu 255 Conti SportContact 2
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Sice je to offtopic, ale pokud máš brzy na 6ce v pořádku (nevyhřátý nezohýbaný kotouče a tak) tak brzděj dobře. Neříkám úžasně, ale pro normální i rychlou jízdu (ve vyšších rychlostech než píšeš
) naprosto v pohodě.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Ty brzdy už nejsou nejnovější (kotouče+desky)
Auto bylo odhlášeno 6.1.1993 a vytáhnul jsem ho o pár let později, 9.11.2004, jinak stálo. Podle oleje co tam byl tak bych tipoval naposled měněn 1992, brzdy někdy 80. léta, původní majitel říkal že s tím jezdil v létě většinou, zapřáhli karavan a hurá na dovolenou. Na denní ježdění měl a má nějaké podauto značky Rover
Auto bylo odhlášeno 6.1.1993 a vytáhnul jsem ho o pár let později, 9.11.2004, jinak stálo. Podle oleje co tam byl tak bych tipoval naposled měněn 1992, brzdy někdy 80. léta, původní majitel říkal že s tím jezdil v létě většinou, zapřáhli karavan a hurá na dovolenou. Na denní ježdění měl a má nějaké podauto značky Rover
Jen pro urovnání, pánové na autě jsou kotouče i s příslušenstvím z BMW 850, vše ve 100% stavu, zadní kotouče postačí seriové, jen byl odstraněn omezovač Brzdného účinku. Předtím ty brzdy brzdily motor 3,4 Turbo s výkonem moc přes 400k a zvládaly to bez zaváhání 


Naposledy upravil(a) Exclusive dne 23. 01. 2007 15:05, celkem upraveno 2 x.