525TD M51 85kW cvakání

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
zdeněk
Příspěvky: 35
Registrován: 05. 07. 2006 13:42
Bydliště: Praha

525TD M51 85kW cvakání

Příspěvek od zdeněk » 03. 01. 2007 09:25

U mého 525TD se ozývá z motoru cvakání, vypadá to mezi 5-6 válcem z prostoru mezi hlavou a blokem, jde to s otáčkama a v polovičním rytmu než otáčky motoru, motor rozebrán, dány nové vstřiky, hydroštely, nové pístní čepy a futra v ojnicích (přebroušeno,zúhlováno u Pokornýho v Hovorčovicích), nové lágry na ojnicích a klice, pístní kroužky, překontrolováno, složeno a cvaká stále! Motor je jinak po opravě podstatně tišší, jede OK ale to cvakání je tam stále. Tak už opravdu nevím co by to mohlo být. Je možné že by to dělal ventil, jako že by si třeba špatně usazoval do sedla a přirazil ho tlak expanze? Nebo unavená pružina ventilu? Kdyby někdo měl hlavu na tenhle motor tak jí koupím a zkusím jí vyměnit.

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 03. 01. 2007 11:34

z gebule si nemal vybrane ventili......nahodou ci nemas zpadnute sedlo alebo ci sa ti nezosunulo voditko ventilu ...... :wink:
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 03. 01. 2007 11:55

A což třebas vahadla ?
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 03. 01. 2007 12:41

Tendle motor nema vahadla
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

zdeněk
Příspěvky: 35
Registrován: 05. 07. 2006 13:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od zdeněk » 04. 01. 2007 08:50

sys325i píše:z gebule si nemal vybrane ventili......nahodou ci nemas zpadnute sedlo alebo ci sa ti nezosunulo voditko ventilu ...... :wink:
Tak to je zajímavá myšlenka, tu hlavu příští týden sundám a ty sedla s vodítkama prozkoumám, dík

zdeněk
Příspěvky: 35
Registrován: 05. 07. 2006 13:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od zdeněk » 10. 01. 2007 10:37

Zdravím, tak hlava je dole a rozebraná a opravdu na 5 válci je zaklepané a volné sedlo sacího ventilu, takže možná trefa! Už jsem na to zvědavej až se to složí, jestli to bude tím.

zdeněk
Příspěvky: 35
Registrován: 05. 07. 2006 13:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od zdeněk » 16. 01. 2007 08:08

Tak ten motor se bude skládat ale ještě jsme ještě jednou pro jistotu přeměřili písty a na 6 válci (odkud se nejvíce ozývá to cvakání) jsme zjistili, že je dost ojetý píst oproti těm ostatním (o 0,8mm), tím pádem má ve válci dost velkou vůli. To by také mohla být příčina těch pazvuků. Scháním tedy 1 málo ojetý píst z TD nebo TDS, kdybyste ho měl někdo doma, rád koupím. Také by mě zajímalo zda jsou tyto písty stejné jako na 524td? Moc dík.

Odpovědět