Zavarene kliky
Zavarene kliky
ahoj,mel bych v planu to udelat na kupe na spolujezdcove strane.u ridice bych nechal jen kliku. mohl by poradit nekdo kdo to uz delal?vim jak se to dela ale vsichni vime v jakym miste ta klika je a ze to asi nebude sranda....díky
Jestli mohu rict svuj nazor tak bych radci to nechal tak jak je original kvuli bezpecnosti mozna bych zavaril jen zamky protoze kdybys to nahodou otocil na ridicovu stranu a ta nesla otevrit tak by sla aspon spolujezdcova strana a kdyby byla zavarena tak mas smulu to je jen moje uvaha a doufejme ze se to nestane tod muj nazor
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
Já bych taky doporučil se na to vysrat, jde fakt o bezpečnost. Ale pokud by jsi to chtěl udělat, tak je nejjednodušší prostě vyříznout kus toho plechu s tím prolisem před klikou z jinejch dveří a pak už akorát kuchneš kliku podle toho vyříznutýho plechu a navaříš ho tam.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

než jsem dával minulý rok auto do laku tak jsem nad tím taky uvažoval, ale když vidim jaký jsou s tim problémy (zabouchnutý klíče v autě, vybitá baterie v ovladači, a odskok taky často nefunguje jak má) no tak jsem se zkrátka na to vybodnul, ale líbí se mi to. Podle mě zavažené kliky opticky prodlužují auto.
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T

BMW E39 528i T

- Petr 215
- Příspěvky: 326
- Registrován: 12. 02. 2003 20:29
- Bydliště: Milovice n/L
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem zavařené kliky kdysi na vectře. Líbilo se mi to, měl jsem s tím jenom jednou malý problém (nastartované auto, zabouchnu dveře a zamkl se centrál). Ale už bych si to na autě nikdy neudělal, navíc na tříce. Na kombíku jsem jenom odstranil zámky, protože se mi nelíbí, ale kliky bych rozhodně nechal. Když se nalakují je to pěknej detail.
přesně tak taky jsem je radši nalakoval než zavařilPetr 215 píše:Měl jsem zavařené kliky kdysi na vectře. Líbilo se mi to, měl jsem s tím jenom jednou malý problém (nastartované auto, zabouchnu dveře a zamkl se centrál). Ale už bych si to na autě nikdy neudělal, navíc na tříce. Na kombíku jsem jenom odstranil zámky, protože se mi nelíbí, ale kliky bych rozhodně nechal. Když se nalakují je to pěknej detail.
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T

BMW E39 528i T

myslim že se pleteš i když je 80% aut převrácených na boudu ,tak ta možnost skoncit na boku je ,tohle bych nepokoušel to je jako když si známej dva roky platí parkoviště pak to jednou nechá přes noc před barákem a auto je fuč,takže spoléhat se na to že auto pude přes boude je velký neuvážený risk,protože až se to stane nedej bůh bude pozdě.youwee píše:Me se to taky nelibi ale s tou bezpecnosti to asi uplne tak rozdil nebude.. kolikrat se stane ze auto skonci na boku? Vetsinou jde pres boudu a to uz je pak cely zkrizeny ze to malokdy jde otevrit.. tak pak uz je jedno jestli tam ta klika je nebo ne. Pletu se?
to mas tezke,nektere znacky preferuji automaticke zamykani pri jizde.Uz se hodnekrat stalo,ze pri nehode se to neodemcelo jak melo(kliky byly sice na aute) ,ale stejne se nikdo nemohl jinak dostat do auta,nez prez skloTUŇÁK píše:Já sem přemejšlel že bych zavařil kliku s zamkem u spolujezdce...ale kdyz se neco stane s dvermama u ridice tak je clovek v haji...