velký BC v e34
velký BC v e34
Ahoj,potřebuji se zeptat co znamenají jednotlivé funkce.Mám 525TDS.Nemyslim teplotu,průměrnou spotřebu,dojezd,hodiny+datum,přepínaní mezi MPH a KM,a reset,a tlačítka 1000,100,10,1.Zajímají mě ty ostatní funkce.Např. nevim co přesně znamená ten limit.Jak se nastavuje atd.auto má tempomat,je to spojený s tím?Nebo když si tam nastavim třeba 50Km/h tak mi to začne pípat když to překročim?Pak mě zajímají další tlačítka,ale bohužel teď nevim jak se jmenují,později jejich názvy dodám.Nebo kdyby měl nějaký návod jak s tím zacházet byl bych moc vděčný.Pro život to samozřejmě nepotřebuji,ale zajímá mě co to ještě umí.Díky za rady
limit je jak píšeš max rychlost pak to pípne, nastavení- stiskneš limit a pak 1000,100,10,1 nastavíš rychlost a S/R a nebo za jízdy při volbě limit stiskneš S/R a je tam ta tvoje aktuální rychlost, jinak popsaný to je někde na webu dej si vyhledat E34 na sezmamu mám pocit že to jsou stránky Mad maxe.
ještě mám jednu otázku,nemá někdo ty diagnostické hodnoty OBC a výstupní hodnoty OBC?Ještě jsem někde našel,bohužel nevim kde jestli to bylo tady na e30 nebo jinde,návod na to jak si udělat diagnostiku auta,myslim že to bylo nějak stlačením brzdy s plynem zároveň a pak podle nějaké diody co začne v intervalech blikat na palubce se pozná co jak je.Byla i u toho tabulka co jednotlivé blikání znamená atd.akorát nevim jak se to jmenuje,tato fuknce a hlavně jestli to 525TDS má?Bylo tam napsáno že to mají jen nějaké modely s určitýma řídicíma jednotkama.Nevíte o tom někdo něco?Díky
- matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
To je dobře zpracovaný..Miguel píše:http://www.bmwe34.ic.cz/

Doporučuji Ti se naučit s tlačítkem CODE, sám jsem to velmi často používal..Hlavně si zapamatuj ten kód..

- matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Tlačítkem CODE se auto zakóduje,nejde bez kódu nastartovat, používal jsem to jako jednu možnost zabezpečení auta,profík si stím asi poradí,ale nějakej poberta,který by se chtěl jen svést asi ne..
Používáse: Klíček v poloze 1, zmáčkneš CODE, na displeji se oběví - - - -,
pomocí tlačítek 1000,100,10,1 namačkáš kód od 0000 do 9999,potvrdíč tlačítkem S/R,rozsvítí se červená dioda nad tlačítkem CODE.. Stejný postup při deaktivaci..
Používáse: Klíček v poloze 1, zmáčkneš CODE, na displeji se oběví - - - -,
pomocí tlačítek 1000,100,10,1 namačkáš kód od 0000 do 9999,potvrdíč tlačítkem S/R,rozsvítí se červená dioda nad tlačítkem CODE.. Stejný postup při deaktivaci..

jojo tak to jsem měl na mysli ja jestli to nema jeste jine využití, kamoš řikal že stači vyškubnout BC a je odkodováno.matal píše:Tlačítkem CODE se auto zakóduje,nejde bez kódu nastartovat, používal jsem to jako jednu možnost zabezpečení auta,profík si stím asi poradí,ale nějakej poberta,který by se chtěl jen svést asi ne..
Používáse: Klíček v poloze 1, zmáčkneš CODE, na displeji se oběví - - - -,
pomocí tlačítek 1000,100,10,1 namačkáš kód od 0000 do 9999,potvrdíč tlačítkem S/R,rozsvítí se červená dioda nad tlačítkem CODE.. Stejný postup při deaktivaci..

tak jsem to zkopíroval.
tak jsem se dnes nudil a přišel jsem na to, že při vyblikávání kodu závady pomocí kontrolky Check Engine lze zjistit i ostatní chyby zapsané v paměti ECU ne jen tu poslední a po té se dají za pomoci plynového pedálu vymazat. Postup je zhruba takový po vyblikání kodu závady začne svítit kontrolka Check Engine a po té asina 10 sec zhasne, ihned po zhasnutí je třeba stisknout plyn. pédál 5x případně 6x pokud se jedná o ECU2 potom začne kontrolka Check Engine vyblikávat případnou další chybu nebo jen blikne a zhasne pokud tam nic není, když se po zhasnutí stiskne pedál a držíse tak se pamě? vymaže a kontrolka při dalším testu vybliká 1444 pro ECU1 nebo 2444 pro ECU2 což je bez závad. Všechno je k 750 s DME 1.7 takže cca od 1991
Mad Max napsal:
Zdarec FUGO, můžeš sem napsat přesný postup jak postupovat, abych si mohl vyblikat Check Engine u svého BMW?
Na internetu jsem postup našel, ale je v něčině, bohužel jsem test neroschodil. Mám E34, 540iA r.v.94, si myslím, že by to měla také umět. Tabulku poruch mám.
Díky. Mad Max
jediny co potrebujes je to ze mas euro verzi ktera to proste nema propojeny s palubkou, tak natahnout drat, coz je docela opruz, pak uz jen postupovat dle manualu. funguje a podekovani fugovi ze byl nad tim ochotnej premejslet proc to u euroaut neslo
Cuz, mohl by jsi prosim upresnit odkud kam drat ?
Tipl bych si podle schematu 8 na DMEku privest na zarovku v palubovce ?
Pripadne 8ku pin z DME na zarovku ku zemi? (kdyby se mi nechtelo rozdelavat pul auta
Je to tak? Nerad bych to zapojil a odkrouhl si jednotku
ve schematech ten drat nakreslenej je, ale ve skutecnosti nevede, v mym aute dokonce od palubky vedl drat podle barvy nekam pryc, a z dme drat nekam pryc taky podle barvy ale proste nebyly propojeny.
u DME 1.7 je tušim ta 8 a natáhnout tušim na pin 11 palubky, postupujte dle schématu. Z jednotky ten kabel jde a z palubky taky ale někde ve svazku to není propojený, takže se paralelně natáhne novej.
Postup je:
zapnout klíček do kontrolek, u mě až zhasne kontrolka EML u V8 nevim tam EML není, 5 stisknout plyn pedál až do kick down během cca 5sec (nevim teda jak u manuálu jestli je tam nějaký spínač), potom začne kontrolka vyblikávat kody
kabel je šedej z ECU pin 8 na X502 pin 3
tak jsem se dnes nudil a přišel jsem na to, že při vyblikávání kodu závady pomocí kontrolky Check Engine lze zjistit i ostatní chyby zapsané v paměti ECU ne jen tu poslední a po té se dají za pomoci plynového pedálu vymazat. Postup je zhruba takový po vyblikání kodu závady začne svítit kontrolka Check Engine a po té asina 10 sec zhasne, ihned po zhasnutí je třeba stisknout plyn. pédál 5x případně 6x pokud se jedná o ECU2 potom začne kontrolka Check Engine vyblikávat případnou další chybu nebo jen blikne a zhasne pokud tam nic není, když se po zhasnutí stiskne pedál a držíse tak se pamě? vymaže a kontrolka při dalším testu vybliká 1444 pro ECU1 nebo 2444 pro ECU2 což je bez závad. Všechno je k 750 s DME 1.7 takže cca od 1991
Mad Max napsal:
Zdarec FUGO, můžeš sem napsat přesný postup jak postupovat, abych si mohl vyblikat Check Engine u svého BMW?
Na internetu jsem postup našel, ale je v něčině, bohužel jsem test neroschodil. Mám E34, 540iA r.v.94, si myslím, že by to měla také umět. Tabulku poruch mám.
Díky. Mad Max
jediny co potrebujes je to ze mas euro verzi ktera to proste nema propojeny s palubkou, tak natahnout drat, coz je docela opruz, pak uz jen postupovat dle manualu. funguje a podekovani fugovi ze byl nad tim ochotnej premejslet proc to u euroaut neslo
Cuz, mohl by jsi prosim upresnit odkud kam drat ?
Tipl bych si podle schematu 8 na DMEku privest na zarovku v palubovce ?
Pripadne 8ku pin z DME na zarovku ku zemi? (kdyby se mi nechtelo rozdelavat pul auta
Je to tak? Nerad bych to zapojil a odkrouhl si jednotku
ve schematech ten drat nakreslenej je, ale ve skutecnosti nevede, v mym aute dokonce od palubky vedl drat podle barvy nekam pryc, a z dme drat nekam pryc taky podle barvy ale proste nebyly propojeny.
u DME 1.7 je tušim ta 8 a natáhnout tušim na pin 11 palubky, postupujte dle schématu. Z jednotky ten kabel jde a z palubky taky ale někde ve svazku to není propojený, takže se paralelně natáhne novej.
Postup je:
zapnout klíček do kontrolek, u mě až zhasne kontrolka EML u V8 nevim tam EML není, 5 stisknout plyn pedál až do kick down během cca 5sec (nevim teda jak u manuálu jestli je tam nějaký spínač), potom začne kontrolka vyblikávat kody
kabel je šedej z ECU pin 8 na X502 pin 3
- matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
To nevím, to jsem nezkoušel..Spajk99 píše:jojo tak to jsem měl na mysli ja jestli to nema jeste jine využití, kamoš řikal že stači vyškubnout BC a je odkodováno.matal píše:Tlačítkem CODE se auto zakóduje,nejde bez kódu nastartovat, používal jsem to jako jednu možnost zabezpečení auta,profík si stím asi poradí,ale nějakej poberta,který by se chtěl jen svést asi ne..
Používáse: Klíček v poloze 1, zmáčkneš CODE, na displeji se oběví - - - -,
pomocí tlačítek 1000,100,10,1 namačkáš kód od 0000 do 9999,potvrdíč tlačítkem S/R,rozsvítí se červená dioda nad tlačítkem CODE.. Stejný postup při deaktivaci..

