turbo do BMW???

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

turbo do BMW???

Příspěvek od Raon » 12. 01. 2004 08:24

Znam chlapika co mi tvrdi, ze dat do BMW (benzinovyho) turbo neni zadnej problem... Tak se ptam jestli je to prakticky a financne vubec mozny???
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 12. 01. 2004 08:47

Já znám lidi co toho napovídaj hodně.

Už tady jednou jeden odkaz byl na 318i M40 s turbem, ale co všechno to přesně obnášelo jsem nezjistil.

Taky mě to lákalo, ale něco bastlit nemá smysl.

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 01. 2004 09:16

Vyčkejte do jara, třeba to uvidíte na vlastní oči :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 12. 01. 2004 09:35

nechci rejpat ale pokud to bude alá PET77 tak nic moc neuvidime... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 01. 2004 09:42

GeRoX píše:nechci rejpat ale pokud to bude alá PET77 tak nic moc neuvidime... 8)
KLidně rejpej, Já si z toho nic dělat nebudu Protože dokud mám auto rozložené po garáži, tak těžko hodnotit.
Ale je fakt, že kdyby mne porazil někdo jako ty, tak se psychicky zhroutím :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 12. 01. 2004 10:18

ted nevim jestli se mam tesit nebo se nastvat... :twisted: 8)

pokud vse dobre dopadne tak na jare se taky objevim s turbem ... uvidime... 8) ale asi stejne nic z toho, pac nechci aby ses psychicky zhroutil ... kdo by tady pak spravoval forum ... 8)

...jsem nevedel ze resis ridice a ne karu, co te pojede...ale taky pristup... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 01. 2004 10:37

V pohodě, konkurence musí bejt. Každej chce být nejrychlejší :-)

Je fakt, že jestli budeš mít turbo i kompresor, tak by to mohlo bejt papírově velmi zajímavý :)

Jinak co se týka turb, tak je toho plnej net

Obrázek

Hlavní problém se točí okolo spojky, protože to téměř nikdy neustojí...

Obrázek
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 01. 2004 10:47

Doufám, že se to tu v čechách taky trochu rozjede. Přecijenom lepit plasty na auto už umí každej.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 01. 2004 10:54

Video z brzdy, je vidět, že má trochu problém s bohatostí směsi :-)

http://www.r3vlimited.com/Media/Videos/Matte30Turbo.avi
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 12. 01. 2004 11:03

ondra_m píše:Hlavní problém se točí okolo spojky, protože to téměř nikdy neustojí...
...me to rikej...mam tam novou a uz je skoro v p...

...jak to resis ty? pokud to ovsem neni classified information... 8)

jinak plan je kompresor + turbina ... :twisted: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 12. 01. 2004 11:16

ondra_m píše:Doufám, že se to tu v čechách taky trochu rozjede. Přecijenom lepit plasty na auto už umí každej.
obavam se ze tva prani nebudou vyslysena...tady jeste kazdy resi povinny ruceni, spotrebu, a "brutalni kola" a "brutalni plasty" nejlepe ty velice oblibeny "M-technik"... :evil: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 01. 2004 11:22

viz SZ :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 12. 01. 2004 12:04

ondra_m píše:Video z brzdy, je vidět, že má trochu problém s bohatostí směsi :-)

http://www.r3vlimited.com/Media/Videos/Matte30Turbo.avi
Ondro, pěkný videíčko :D Docela by mne zajímalo, jakým způsobem asi řešit tu bohatost směsi. Úpravou softwaru v ŘJ? :roll:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 01. 2004 12:13

Ace píše:
ondra_m píše:Video z brzdy, je vidět, že má trochu problém s bohatostí směsi :-)

http://www.r3vlimited.com/Media/Videos/Matte30Turbo.avi
Ondro, pěkný videíčko :D Docela by mne zajímalo, jakým způsobem asi řešit tu bohatost směsi. Úpravou softwaru v ŘJ? :roll:
Jojo, přesně tak.
Do určitého tlaku, je to údajně v pohodě a pak už nějakou jinou vhodnou ř.j. je to jen otázka peněz, protože je 20 000 až 100 000,-CZK, ale pak už je to pohoda... Není problém si cokoliv nastavit.
Reálnou skušenost zatím nemám.
Jo a ještě je varianta postavit si vlastní ř.j. - ale to je jen pro elektrotechnické Guru :)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 12. 01. 2004 12:37

2Ondra: hmm, dobrý :wink: Jednodušší asi bude montáž kompresoru :?:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 12. 01. 2004 13:06

Ace píše:2Ondra: hmm, dobrý :wink: Jednodušší asi bude montáž kompresoru :?:
???? a kompresor nepotrebuje upravu rj? ????
Obrázek

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 12. 01. 2004 13:31

Zda se, ze trefuju temata. 8) Je lepsi preplnovat 4val nebo 6val. Realne co je potreba za upravy? Nejsem zrona technik, spis nadsenac. Debata kolem 2.7 me dosti zaujala i poucila i kdyz obcas uz byla trochu nad moje chapani. Tohle mi nabizel jeden mechanik (turbo), ale i po precteni vasich zkusenosti i po tech mych se takovych zasahu docela bojim...

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 12. 01. 2004 13:33

a ceho se bojis? ze ti to roztrhne spojku a kdyz ne tak prevodovku a kdyz ne tak diff a kdyz ne tak poloosy? :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 12. 01. 2004 13:35

spis spolehlivosti, a to jak toho mechanika tak jeho prace
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 12. 01. 2004 13:38

Ace píše:2Ondra: hmm, dobrý :wink: Jednodušší asi bude montáž kompresoru :?:
Nemyslím, řekl bych, že kompresor je složitější :-) protože se musí připojovat na řemenici.
Jinak na tom fakt, žádná věda není. Vyrobí se svody, natahají se trubky, intercooler. Navrtá se blok, zavede se olej k turbu a hotovo. Jo a výkonější vstřiky.

Když nebudeš tlačit víc jak 0.5Bar tak nemusíš podle všeho ř.j. vůbec řešit.
Resp. s když budeš mít KATovou elektroniku tak se stím vyrovná sama.

Samozřejmě, že to nikdy nebude tak optimální jako když to udělá fabrika, ale o to tady snad ani nejde, ne?
Ondra ex.M-Fahrer

Odpovědět