Jak na drifty a tak...

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 12. 01. 2007 18:11

ty jsi vyznam mý věty rozdělil přesně napul a vyšlo z něj to co jsem přesně nechtěl :lol:
myslel jsem to tak že k tomu aby bylo o čem kecat je potřeba aby vyjel s tou károu někam na parkoviště a dal tomu co proto(nikoli že plnej znamená drift), jedině tak přijde na to co je potřeba se naučit s tim po té co to utrhne dál dělat :wink:
netvrdim ani to že s 325i muže jet bokem v kilu třeba 500 metrů, to je jasný, chtěl jsem jen říct at se neodrazuje předstvaou o drahym autě, že prostě na to aby zjistil o co jde a naučil se tzv. spolehlivě ovládat svoje auto mu stači uplně vpohodě 325ka
samozřejmě nechci nikomu radit jak má driftovat nebo co má dělat, já taky davam dveře kde to jen jde, mam k tomu E21 320 bez samosvoru a i sni to jde vpohodě v rychlostech do kila, samozřejmě že to stojí víc sil než to stálo s 327i, tam to bylo fakt o něčem jinym...rozhodně netvrdim že to davam bez přetáčení a bez nedotáčení, nebo nedej buh že se mi to vždycky povede, vidim ale to že naučit se to neni nic těžkýho, věnovat tomu prostě trochu času tak to dostane do ruky každej, bmw je proto ze seriovejch levnejch šlupek to nejlepší...třeba zápas se sierou je mnohem náročnější...kdo měl a zkoušel jistě ví :twisted:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 12. 01. 2007 18:17

adam320 píše:ty jsi vyznam mý věty rozdělil přesně napul a vyšlo z něj to co jsem přesně nechtěl :lol:
myslel jsem to tak že k tomu aby bylo o čem kecat je potřeba aby vyjel s tou károu někam na parkoviště a dal tomu co proto(nikoli že plnej znamená drift), jedině tak přijde na to co je potřeba se naučit s tim po té co to utrhne dál dělat :wink:
netvrdim ani to že s 325i muže jet bokem v kilu třeba 500 metrů, to je jasný, chtěl jsem jen říct at se neodrazuje předstvaou o drahym autě, že prostě na to aby zjistil o co jde a naučil se tzv. spolehlivě ovládat svoje auto mu stači uplně vpohodě 325ka
samozřejmě nechci nikomu radit jak má driftovat nebo co má dělat, já taky davam dveře kde to jen jde, mam k tomu E21 320 bez samosvoru a i sni to jde vpohodě v rychlostech do kila, samozřejmě že to stojí víc sil než to stálo s 327i, tam to bylo fakt o něčem jinym...rozhodně netvrdim že to davam bez přetáčení a bez nedotáčení, nebo nedej buh že se mi to vždycky povede, vidim ale to že naučit se to neni nic těžkýho, věnovat tomu prostě trochu času tak to dostane do ruky každej, bmw je proto ze seriovejch levnejch šlupek to nejlepší...třeba zápas se sierou je mnohem náročnější...kdo měl a zkoušel jistě ví :twisted:
v pohode :wink: ..
very individual coupe E36 332i
LOPOLO AV PRODUCTION
http://www.3d.cz ( lopolo.cz, lopolo.eu)

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 12. 01. 2007 18:34

no tak vidíš, přesně ten power over je to co mně napadlojako první jak bych to zkusil,podřadit třeba na 2 tak v 30ti - 40ti km/h najed si do zatáčky a tak v 1/4 nebo 1/3 tomu příknedlit na plnej. takže takhle tedy nééé :) už se nemůžu dočkat vyhovujícího auta a prvních zážitků :)
Obrázek

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 12. 01. 2007 18:43

Kubajz von Odry píše:no tak vidíš, přesně ten power over je to co mně napadlojako první jak bych to zkusil,podřadit třeba na 2 tak v 30ti - 40ti km/h najed si do zatáčky a tak v 1/4 nebo 1/3 tomu příknedlit na plnej. takže takhle tedy nééé :) už se nemůžu dočkat vyhovujícího auta a prvních zážitků :)
me samozrejme svyho casu taky :-) ... je to asi prirozeny ...
very individual coupe E36 332i
LOPOLO AV PRODUCTION
http://www.3d.cz ( lopolo.cz, lopolo.eu)

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 13. 01. 2007 20:51

Power over - moje prvni drifty. Parkrat me to neuveritelne prekvapilo. Auto se stalo neovladatelnym a ja malem skoncil ve znacce. :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 13. 01. 2007 21:03

Konečně tady čtu pěknou debatu o driftech.
Jen bych chtěl teoreticky probrat muj zpusob - najizdim zatacku, vyslapnu spojku a vytocim plnej plyn a psutim spojiku - auto zacne uhrabavat do boku. Delam to tak kvuli tomu, ze se tak stavi motorka na zadni, tak mi to prislo takovy logicky :-) Mam jen M40B16, takze tim pustenim spojiky zadek moc neutrhnu :-)
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 13. 01. 2007 21:25

LOPOLO píše:
Kubajz von Odry píše:no tak vidíš, přesně ten power over je to co mně napadlojako první jak bych to zkusil,podřadit třeba na 2 tak v 30ti - 40ti km/h najed si do zatáčky a tak v 1/4 nebo 1/3 tomu příknedlit na plnej. takže takhle tedy nééé :) už se nemůžu dočkat vyhovujícího auta a prvních zážitků :)
me samozrejme svyho casu taky :-) ... je to asi prirozeny ...
tož mě nic jineho ani nenapadlo dělat Obrázek myslel jsem že 2 a půly to jen utrhnou plynem, za deště se mi daři s 1.8 nechat v zatačce(do ktere vidim že tam nikdo neni) ulitnout prdel ale jen pomoci "vykonu" ve vysokych otačkach na 3ce nebo nejlepe 2ce Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 14. 01. 2007 01:09

KuaJa píše:Konečně tady čtu pěknou debatu o driftech.
Jen bych chtěl teoreticky probrat muj zpusob - najizdim zatacku, vyslapnu spojku a vytocim plnej plyn a psutim spojiku - auto zacne uhrabavat do boku. Delam to tak kvuli tomu, ze se tak stavi motorka na zadni, tak mi to prislo takovy logicky :-) Mam jen M40B16, takze tim pustenim spojiky zadek moc neutrhnu :-)
Myslim ze je to zpusob srovnatelnej se shift lockem, jen jakoby naruby a s tim rozdilem, ze na tenhle musis mit na utrzeni dostatek vykonu. Shift lock muzes praktikovat trebas i na 316i i kdyz pak kontrolu nad smykem uz nepreberes... teda krome jistejch specifickejch podminek samozrejme :wink:
very individual coupe E36 332i
LOPOLO AV PRODUCTION
http://www.3d.cz ( lopolo.cz, lopolo.eu)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 14. 01. 2007 11:39

hm super takze ja na to hned zezacatku sel taky uplne spatne.pockej trochu nechapu.kdyz se teda budu pokouset o ten shift lock tak to trochu nechapu najedu si teda do stopy ktera si myslim ze bude vyhovovat a v urcity rychlosti a ted nechapu ty pises ze pred zatackou nebo vlastne uz na zacatku zatacky podradim treba z trojky na dvojku a v urcitym okamziku pustim spojku ale to jako bez plynu?jak se to auto teda dostane do smyku?ja to jenom trochu nechapu rad bych to zkusil a podle tebe se to naucil ale trochu mi to neni jasny jak se to auto jenom tim ze podradim a pustim spojku dostane do smyku.prece musim mit ten motor v otackach ne?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 14. 01. 2007 11:47

Gangsta píše:Power over - moje prvni drifty. Parkrat me to neuveritelne prekvapilo. Auto se stalo neovladatelnym a ja malem skoncil ve znacce. :lol:
tak tos nebyl prvni ja se kolikrat tak klepal strachy kdyz sem vylez z auta.docela me to vydesilo zezacatku to vypada v pohode a najednou bylo auto uplne neovladatelny.uz sem jen videl jeden obrubnik druhej a jeje sloup a uz sem se bal ze to rozstrelim nastesti sem to vzdycky nejak ukociroval ale na zlicine tam sem to radsi pretocil. :lol: aspon ted vim ze na to jdu uplne blbe a zkusim ten shift lock az ho pochopim. :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 14. 01. 2007 11:53

vlada320 píše:hm super takze ja na to hned zezacatku sel taky uplne spatne.pockej trochu nechapu.kdyz se teda budu pokouset o ten shift lock tak to trochu nechapu najedu si teda do stopy ktera si myslim ze bude vyhovovat a v urcity rychlosti a ted nechapu ty pises ze pred zatackou nebo vlastne uz na zacatku zatacky podradim treba z trojky na dvojku a v urcitym okamziku pustim spojku ale to jako bez plynu?jak se to auto teda dostane do smyku?ja to jenom trochu nechapu rad bych to zkusil a podle tebe se to naucil ale trochu mi to neni jasny jak se to auto jenom tim ze podradim a pustim spojku dostane do smyku.prece musim mit ten motor v otackach ne?
dostane se do smyku proto že když to naráz pustíš, tak se ti ty kola zabrzděj motorem na tolik že to bude mít efekt skoro zatažený ruční brzdy...následná ovladatelnost po takovym počinu je ale spíš jen na jistý situace...já teda ve většině případu kdy se o dveře pokoušim najíždim prostě do tý zatáčky už s tim kvaltem na kterej to chci prohořet, ve správnou chvili to chce budto auto jakoby rozvážit a přidat mu nebo to mužeš máznout spojkou, volant taky udělá dost...základ je podle mě naučit se to včas vykontrovat...at už jde o jakejkoli zpusob, potom přichází bod číslo dvě a to je zacházení s ped´álem při přujezdu zatáčkou dveřma...netvrim že to nák ovládam ale takhle na to jdu a pozoruju dveře od dveří větší jistotu takže uplně špatne to asi nebude :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 14. 01. 2007 12:03

no jasny to me napadlo ze to vlastne pribrzdim no jo ale to neni dobry na loziska na klice ne?vubec dobry. :? no asi si to budu muset zkusit nic jinyho mi nezbude.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 14. 01. 2007 14:10

vlada320 píše:no jasny to me napadlo ze to vlastne pribrzdim no jo ale to neni dobry na loziska na klice ne?vubec dobry. :? no asi si to budu muset zkusit nic jinyho mi nezbude.
No ono když to vemeš takto, tak se na to radši vyser, protože při driftování a vůbec při jakmémkoliv prasení dostávají pokouřit vesměs všechny díly. Ať jsou to takové samozřejmosti jako hardyna, středové uložení, diff, tak i jiné věci... :roll:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 14. 01. 2007 14:50

vlada320 píše:hm super takze ja na to hned zezacatku sel taky uplne spatne.pockej trochu nechapu.kdyz se teda budu pokouset o ten shift lock tak to trochu nechapu najedu si teda do stopy ktera si myslim ze bude vyhovovat a v urcity rychlosti a ted nechapu ty pises ze pred zatackou nebo vlastne uz na zacatku zatacky podradim treba z trojky na dvojku a v urcitym okamziku pustim spojku ale to jako bez plynu?jak se to auto teda dostane do smyku?ja to jenom trochu nechapu rad bych to zkusil a podle tebe se to naucil ale trochu mi to neni jasny jak se to auto jenom tim ze podradim a pustim spojku dostane do smyku.prece musim mit ten motor v otackach ne?
Ano, vim ze to zni divne a spatne se o tom pise. Nejlepsi by to bylo ukazat .. muzem nekam zajet .. treba do Pribramy na letiste a to bude za tisic slov. Mozna to nejsem schopnej dost dobre popsat ale zkusim to jeste jednou. Blizis se k zatacce kterou chces projet smykem. Zvolis zhruba takovou rychlost, kterou bys tu zatacku jel temer na hrane prilnavosti. Proste gumy by pravdepodobne piskaly a byly v lehkym slidu.
Takze, kdyz se k tomu bodu blizis, pomuze auto lehce rozkejvnout a v momente, kdy miris cumakem uz do zatacky a jsi na miste kde to budes trhat, uz musis mit vyslapnutou spojku a podrazeno na vhodnej kvalt. V danej moment kterej vycejtis jako vhodnej prudce spojku pustis a tim na chvilku zablokujes zadni kola coz staci k tomu, aby jsi auto uthnul. Pak podle povrchu jdes hned na plyn aby jsi prevzal kontrolu. Na mokru nebo dokonce snehu muze bejt ten interval o dost delsi. Zni to krkolome ale zhruba takhle to delam.

tady je malinky video ... ten smyk stoji za houby protoze jsem ho dal pozde, tim sem musel snizit o dost rychlost a az teprve na konci sem mel slusny odsazeni .. proste bida ale o to tu ted nejde ...

http://www.3d.cz/bmw/shiftlock.wmv
very individual coupe E36 332i
LOPOLO AV PRODUCTION
http://www.3d.cz ( lopolo.cz, lopolo.eu)

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 15. 01. 2007 10:11

s tim letistem te beru za slovo... jezdit nekam driftovat sam neni uplne dobrej napad, a kdyz se ted rada lidi svych aut zbavila, neni s kym jet...

jinak k tomu "paua-ouvr": mas pravdu, ze se do driftu dostanes pozde, az v cca polovine zatacky, ale zas na druhou stranu je to podle me nejjednodussi drift (pokud je vykon/kluzko) a taky pomerne setrnej k mechanice auta, narozdil treba od shift-lock varianty...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 15. 01. 2007 14:05

no a cop si do toho smyku pomoct ruční brzdou? to bude přece o hodně ěetrnější k motoru, převodovce, kardanu, hardyně, diferennciálu....
Obrázek

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 15. 01. 2007 14:12

a ještě jedna věc, nebojíte se že auto při těchto manévrech otočíte na budku? zž se mi to jednou docela lehce podařilo ve staré octavii a nebylo pěkný pocit... a další věc, jaká je tak minimální rychlost na drift? třeba 30km/h a 2 rychlostní stupeň?
Obrázek

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 15. 01. 2007 14:50

Kubajz von Odry píše:no a cop si do toho smyku pomoct ruční brzdou? to bude přece o hodně ěetrnější k motoru, převodovce, kardanu, hardyně, diferennciálu....
Rucka v kondici je urcite lepsi .. o tom jsem psal .. jestli je to nutne sertnejsi nevim .. blokujes tak jako tak ale je fakt, ze kdyz u toho mas vyslapnutou spojku, tak to setrnejsi bude... me prijde obyc rucka hodne pomala ale asi je to o zvyku
very individual coupe E36 332i
LOPOLO AV PRODUCTION
http://www.3d.cz ( lopolo.cz, lopolo.eu)

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 15. 01. 2007 14:58

Kubajz von Odry píše:a ještě jedna věc, nebojíte se že auto při těchto manévrech otočíte na budku? zž se mi to jednou docela lehce podařilo ve staré octavii a nebylo pěkný pocit... a další věc, jaká je tak minimální rychlost na drift? třeba 30km/h a 2 rychlostní stupeň?
to bys musel vylozene zakopnout ... minimalni rychlost neznam, muzes driftovat do kolecka i na jednicku nebo dvojku ...

http://www.3d.cz/bmw/slowdrift.wmv

ale rychleji je to lepsi

http://www.3d.cz/bmw/chovanivesmyku.wmv
very individual coupe E36 332i
LOPOLO AV PRODUCTION
http://www.3d.cz ( lopolo.cz, lopolo.eu)

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 15. 01. 2007 16:58

co se tyce tech aut,tak tech je na vyber vic. takovy hachi a nissan 200sx se daj taky koupit docela levne,ale to hachi se docela tezko shani.
Obrázek

Odpovědět