termostat...???

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
autojacek
Příspěvky: 586
Registrován: 23. 08. 2005 08:17
Bydliště: Bohumín(10km od Ostravy)

termostat...???

Příspěvek od autojacek » 10. 01. 2007 11:06

u E30 1985 M10 316 karburátor s LPG mám problém s plynem,že mi to zamrzá.....pomáhá mi jedině to,že když jedu prvních asi 7km na benzín a pak to přepnu po zahřátí asi do poloviny ukazatele teploty na plyn,tak to jede už o.k.Jedna z mých teorií je to,že bych mohl mít něco s termostatem.Směšovač plynu totiž ohřívají hadice s chladící kapalinou,které jsou až z velkého chladícího okruhu.Myslím,že vinou špatného termostatu k tomu neteče teplá chladící kapalina tak rychle,jak by měla-zkrátka,že termostat otevírá později,či málo....Má otázka zní-zkoušel někdo funkci vadného termostatu a vyzná se v tom někdo?Jaké jsou jeho poruchy?Pozdě otevírá?Zcela se neotevře? Hodlám ho vymontovat a vyměnit za jiný(použitý),tak se před touto operací snažím pochytit nějaká moudra.Hodlám to vyzkoušet v hrnci na plotně a vyzkoušet oba.Znáte někdo hodnoty ve stupních,kdy se má termostat otevřít?Dá se ten termostat rozebrat,nebo je to nerozebratelný kousek?Je to ten typ termostatu,který je jako mezikus na hadici vedle chladiče ke straně spolujezdce a má tři vývody na hadice.Dík za odpovědi.
Jeté pneu,motopneu,disky,ALU kola....

sasima
Příspěvky: 584
Registrován: 18. 03. 2005 17:53
Bydliště: Vidlákov

Příspěvek od sasima » 10. 01. 2007 11:55

já mám Fačko na plyn startuji a jezdim stále na plyn,podle mého bych nehledal chybu v termostatu,skus LPG forum tam ti určitě poraděj.
Nebo někde kde instaluji lpg do aut.
318i M10

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 10. 01. 2007 12:32

pokud ti to funguje dobre na benzin aj se dobre zahriva tak bych v termostate chybu nehledal a za dalsi reduktor plynu se vetsinou dava paralelne k topeni aby se to ohrivalo lepe a rychleji nez z velkeho okruhu takze bud tebou tak bych to predelal na paralelne na topeni a nebudes mit takovi starosti se zamrzanim
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 11. 01. 2007 11:27

Rozebrat se neda jinac teplota tam je 80 pokud se nemylim
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
fx-nuclear
Příspěvky: 69
Registrován: 18. 07. 2006 10:35

Příspěvek od fx-nuclear » 11. 01. 2007 14:47

Při studeným motoru a větším odběru se semtam stane,že ta triska,či co to v tom směšovači je, zamrzá,to se hold u plynu stává.Jen pokud to dělá podezřele často, nekoukal bych po termostatu,ale spíš po tom směšovači.
E30 320i
Když nedáš koním žrat, tak nepojedou!!

Odpovědět