Musim vyresit hadici sani a vzhledem k tomu, ze motor mam tak trochu poskladany ze vseho mozneho, rad bych vedel kterym smerem jit je lepsi.
Jsou asi 2 varianty (nebo vice?), jedna kde je volnobeznak "wentyll" primy a druha kde je do L a zda se ze je tam navic hadice k podtlaku na brzdovy posilovac + par veci kolem.
http://www.autotuning.cz/tuningcar/bmw_ ... es/007.jpg
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f00947/11.jpg
http://www.e30.de/fotost/f00773/14.jpg
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f00681/02.jpg
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f00921/13.jpg
http://www.schwarztwo.de/e30/fotost/f00152/01.jpg
http://www.e30.de/fotost/f00983/05.jpg
Dvaapulkari, kdo co mate? Napiste kdyztak i rok vyroby at vim co je novejsi a doufam, ze i lepsi varianta.
hadice sani u 325i
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Staci se podivat do ETK. Varianta s primym ventilem (v ETK oznacovan jako T-ventil) byla montovana od 11/88, varianta s L-ventilem do 10/88.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam L-ventil, tedy stare provedeni. Jezdi to a tak to neresim. Asi bych sel "levnejsi" cestou, tedy vybral si tu variantu, kde toho budu kupovat mene.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition