Vstřiky 525tds
Vstřiky 525tds
ahoj koupím vstřiky na 525tds 91rok nevím jestli je to stejné s TD bral bych tak 3 i více hlavně ten jeden s tím kabílkem....nevím jak se jmenuje
BMW E39 528i
Re: Vstřiky 525tds
jmenuje se řídící vstřik.... koukal jsi se kolik stojí nové jen ty vstřikovače od Bosche/Palu? Na TD stojí boscháckej zhruba 800,- a paláckej 300,-.....Wurg píše:ahoj koupím vstřiky na 525tds 91rok nevím jestli je to stejné s TD bral bych tak 3 i více hlavně ten jeden s tím kabílkem....nevím jak se jmenuje
Vstrikovac tesni takovym tim trychtyrkem nad vstrikem do c.6 :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Rozeber, vycisti, prip. zalapuj ty plochy, poradne utahni a nepotece ....
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Rozeber, vycisti, prip. zalapuj ty plochy, poradne utahni a nepotece ....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
v servisu tohle "tečení" vstřiku přechcávaj tak, že na tzávit dají teflonovou pásku a sešroubují zase zpět. Ale bacha!!!! Až ten vstřik budeš rozebírat tak ho měj ve svislé pozici jako v autě. Ne vzhůru nohama. Jinak po rozebrání ti vypadne jehla ze vstřikovací trysky a můžeš jí kupovat novou. Ani pootočit by se neměla... opravdu opatrně. Já už to zkurvil...Wurg píše:moc děkujuuž mam za sebou mnoho BMW ale benzínovích a diesel je pro mě španělská vesnice
kdyby to nevyšlo ozvu se prodávajícím díky
mno... ty vstrikovače sou děsně jemný zařízení... je to nejdokonalejší a nejpřesnější věc na motoru...stačí aby na dosedací plochy jehly dopadlo sebemenší smítko a vstřik už neudrží tlak a teče... vem si, že ten kužel má udržet tak 120Atmosfér - nesmí ani kápnout a při 150Atm má otevřít... a pak si vem že ta plocha kužele je minimální - tam 1-2mm čtvereční... v provozu se ta jehla s tryskou do sebe zaběhne a když pak tu jehlu trošku jinak natočíš, než jak je zaběhlá, tak už ti ten kužel neudrží naftu a bude týct... motor bude chodit natuty i se chčijícim vstřikem:)) Doporučuji všech šest vstřiků vyndat, vlítnout do diesel servisu a dát je změřit - jestli tečou nebo jestli jsou dobrý a jestli mají dobře seřízený otevírací tlak(např v Plni u bosche tuto kontrolu dělají zadarmo-ale já sem podezřívavej člověk, proto si vždy vykřičim, že ten test chci vidět,aby mi případně nenakukali že chtěj všechny vyměnit...). Když vstřik teče, tak ti pomalu ukapává nafta do motoru v době, kdy tam nemá co dělat a nebezpečně místně přehřívá jednotlivé součásti motoru. V extrému to vede k propálení pístu... jak má člověk nafťáka tak 1. pravidelně měnit olej! 2. mít ve 100% stavu rozvodový řemen (když na 100% nevíš kolik má za sebou - vyměnit) 3. mít v naprostém pořádku vstřiky - aby neuchcávaly! (každý chčijící vstřik zvýší spotřebu tak až o 0,5l/100km a může propálit píst). Na dalších místech je dobře seřízené čerpadlo, čistý palivový a vzduchový filtr. Za další: motor jen šolichat, dokud nemá 100% pracovní teplotu. Když má provozní teplotu, tak klidně můžeš jezdit jako prase, ale do tý doby jezdit jako s trabantem!! Má strašně dlouhou hlavu, která je až moc náchylná k prasknutí.... jak tohle člověk dodržuje, tak je ten motor téměř nesmrtelnej:)Wurg píše:díkyhmm tak to se mi už stalo ale motor chodí:oops: co se stane po pootočení?
Lenoch píše:mno... ty vstrikovače sou děsně jemný zařízení... je to nejdokonalejší a nejpřesnější věc na motoru...stačí aby na dosedací plochy jehly dopadlo sebemenší smítko a vstřik už neudrží tlak a teče... vem si, že ten kužel má udržet tak 120Atmosfér - nesmí ani kápnout a při 150Atm má otevřít... a pak si vem že ta plocha kužele je minimální - tam 1-2mm čtvereční... v provozu se ta jehla s tryskou do sebe zaběhne a když pak tu jehlu trošku jinak natočíš, než jak je zaběhlá, tak už ti ten kužel neudrží naftu a bude týct... motor bude chodit natuty i se chčijícim vstřikem:)) Doporučuji všech šest vstřiků vyndat, vlítnout do diesel servisu a dát je změřit - jestli tečou nebo jestli jsou dobrý a jestli mají dobře seřízený otevírací tlak(např v Plni u bosche tuto kontrolu dělají zadarmo-ale já sem podezřívavej člověk, proto si vždy vykřičim, že ten test chci vidět,aby mi případně nenakukali že chtěj všechny vyměnit...). Když vstřik teče, tak ti pomalu ukapává nafta do motoru v době, kdy tam nemá co dělat a nebezpečně místně přehřívá jednotlivé součásti motoru. V extrému to vede k propálení pístu... jak má člověk nafťáka tak 1. pravidelně měnit olej! 2. mít ve 100% stavu rozvodový řemen (když na 100% nevíš kolik má za sebou - vyměnit) 3. mít v naprostém pořádku vstřiky - aby neuchcávaly! (každý chčijící vstřik zvýší spotřebu tak až o 0,5l/100km a může propálit píst). Na dalších místech je dobře seřízené čerpadlo, čistý palivový a vzduchový filtr. Za další: motor jen šolichat, dokud nemá 100% pracovní teplotu. Když má provozní teplotu, tak klidně můžeš jezdit jako prase, ale do tý doby jezdit jako s trabantem!! Má strašně dlouhou hlavu, která je až moc náchylná k prasknutí.... jak tohle člověk dodržuje, tak je ten motor téměř nesmrtelnej:)Wurg píše:díkyhmm tak to se mi už stalo ale motor chodí:oops: co se stane po pootočení?
Ted vstriky taky budu muset udelat .... chtel bych vyzkouset, jestli tam nahodou nepujdou dat z TDS cele vstrikovace, kvuli vetsi dodavce paliva
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
bud rad že ti praskl vstrik a ne trebas závit v hlavě:)) Já mám jen hromadu vstřiků do TD. Do TDS nemám nic... ani nevím jakej je v nich rozdíl... kže asi nepomůžu... jo a bud rád že nemáš hyn ten řídící vstřik... je drahej jako prase a použitej jen tak asi neseženeš....Wurg píše:tak nakonec mam problém větší než jsem měl...ten řídící vstřik co mi tekl je opraven ale tekl mi ještě jeden a při povolování mi praskl přímo v tom těle podéltak tento inzerat ještě platí ale schaním jen jeden obyč díky spěchá