V čem je BMW lepší než ostatní auta ?
i když tu už Dk neni můžu ti hochu s klidnym srcem říct že BMW a Škoda 120L (v mém případě) se nedá v ničem srovnávat.. pouze opravdu jen s tím náhonem na zadní nápravu
ve škodovce si dobře neposedíš, va zatáčce si dáváš na sedačcě vodní pólo jak v ní plaveš, nezabrzdíš s ní, nechá tě v průšvihu protože nemá dostatečnej výkon aby z problému odjela, s porovnánim s BMW který sem měl (E30 320i chrom) je škodovka opravdu jen to přibližovadlo.Sice je prvda, že díly seženeš u každýho dědečka v garáži a že si vše opravíš jen "s hasákem a kladivem" a opraví to pravdu každej s prominutim blbec. Znám spoustu lidí co na škodovku nedaj dopustit, já je chápu, je to právě jejich srdeční záležitost. Ale i tak, jedonoho sem povozil v BMW, a on sám řekl že škodovka je proti tomuhle hračka pro děti. Srovnávat BMW a Škodovku může jen hlupák, dítě, ten kdo závidí nebo člověk kterej ani v BMW a ani ve Škodě 120L neseděl
Jedno můžu s klidnym srdcem říct.. obě auta maj něco do sebe...ale jak jednou "ochutáš" BMW, škodověnka ti přídě jako nemotorný auto vhodný pro sběratele a pro milovníky škovovek
jen dodám.. taky sem si myslel o asiatech jenom špatný věci..ale jezdil sem ve dvouch.. první huyndai pony 1.5 a cosi dál.. auto z roku 91 neznalo únik oleje.. moc nerezlo.. vše fungovalo a mělo vymoženoti který v tý době byly jen v dražších vozech... jo a mimochodem zejdilo za krásnejch 5 na sto
a druhý je teď rodinný auto huyndai elantra 1.6GL je nový..ale za cenu fabie si dostal ekvivalent oktávky... cice interier je... neni nej..ale co by ste chtěli... osobně už asiaty beru jako normální auto
ve škodovce si dobře neposedíš, va zatáčce si dáváš na sedačcě vodní pólo jak v ní plaveš, nezabrzdíš s ní, nechá tě v průšvihu protože nemá dostatečnej výkon aby z problému odjela, s porovnánim s BMW který sem měl (E30 320i chrom) je škodovka opravdu jen to přibližovadlo.Sice je prvda, že díly seženeš u každýho dědečka v garáži a že si vše opravíš jen "s hasákem a kladivem" a opraví to pravdu každej s prominutim blbec. Znám spoustu lidí co na škodovku nedaj dopustit, já je chápu, je to právě jejich srdeční záležitost. Ale i tak, jedonoho sem povozil v BMW, a on sám řekl že škodovka je proti tomuhle hračka pro děti. Srovnávat BMW a Škodovku může jen hlupák, dítě, ten kdo závidí nebo člověk kterej ani v BMW a ani ve Škodě 120L neseděl
Jedno můžu s klidnym srdcem říct.. obě auta maj něco do sebe...ale jak jednou "ochutáš" BMW, škodověnka ti přídě jako nemotorný auto vhodný pro sběratele a pro milovníky škovovek
jen dodám.. taky sem si myslel o asiatech jenom špatný věci..ale jezdil sem ve dvouch.. první huyndai pony 1.5 a cosi dál.. auto z roku 91 neznalo únik oleje.. moc nerezlo.. vše fungovalo a mělo vymoženoti který v tý době byly jen v dražších vozech... jo a mimochodem zejdilo za krásnejch 5 na sto
a druhý je teď rodinný auto huyndai elantra 1.6GL je nový..ale za cenu fabie si dostal ekvivalent oktávky... cice interier je... neni nej..ale co by ste chtěli... osobně už asiaty beru jako normální auto
dočasný konec BMW
tady sem u nas na classicu nasel test 190 2,5 16v EVO I versus E30 M3. tyhle dve auta si hodne konkurovali.
http://img232.imageshack.us/my.php?imag ... 2512wl.jpg
http://img236.imageshack.us/my.php?imag ... 2527dp.jpg
http://img63.imageshack.us/my.php?image ... 2534lu.jpg
http://img63.imageshack.us/my.php?image ... 2547jq.jpg
raone koukni.
http://img232.imageshack.us/my.php?imag ... 2512wl.jpg
http://img236.imageshack.us/my.php?imag ... 2527dp.jpg
http://img63.imageshack.us/my.php?image ... 2534lu.jpg
http://img63.imageshack.us/my.php?image ... 2547jq.jpg
raone koukni.
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
BMW je vzor ergonomie. Bylo by snad lepší, aby byly ovladače co nejvíc z dosahu ?pina píše:to je otazka vkusu. me se interiery mercedesu libej vic nez BMW. nemam u BMW rad to jak je vsechno natoceny na ridice. sice ted nemam zadny MB ale bavo, E39. tam je ta pristrojovka dost podobna mrcedesum. neni to tak natoceny.
Podobný "natočení" má ještě Saab. Jinak jsou to čecko rovný palubky a u některejch krumplů se ještě řidič musí dívat směrem do příkopu, aby se nějak aspoň trošku dozvěděl kolik mu ta popelnice jede - to je uplně největší hovadismus - dělit se o přístrojovku se spolujezdcem.
BMW The Ultimate Driving Machine
Proboha, co je to debílka? Ten mukl nema ani ridicak, natoz nejaky priblizovadlo.... Je uplne blbej...DK píše:Tohle téma jsem založil proto, že jsem chtěl aby tu maséři psali včem si myslí, že je BMW lepší než ostatní auta..... co jsem tu zatím viděl za články tak je jen něco o snech něco o tom že si mám někam sednout něco o baníkú něco o duševnu, ale konkrétní věc tu nezazněla. Takže mi to připadá, že tu je 80% lidí co si našetřilo 60 klacků koupilo vojetou plečku a teď tu ze sebe dělají machry....
BMW E46 320i 6V 24V 150PS r.v. 2000
Však to je ono, plno parády za málo peněz. A jestli se ti M3 z roku 95 zdála líná, tak by ses neměl rozjíždět na trojku.packet píše:Proboha, co je to debílka? Ten mukl nema ani ridicak, natoz nejaky priblizovadlo.... Je uplne blbej...DK píše:Tohle téma jsem založil proto, že jsem chtěl aby tu maséři psali včem si myslí, že je BMW lepší než ostatní auta..... co jsem tu zatím viděl za články tak je jen něco o snech něco o tom že si mám někam sednout něco o baníkú něco o duševnu, ale konkrétní věc tu nezazněla. Takže mi to připadá, že tu je 80% lidí co si našetřilo 60 klacků koupilo vojetou plečku a teď tu ze sebe dělají machry....
BMW 325i Touring http://ufocz.wz.cz/
Proč je BMW lepší...?
Vylezl jsem ze Škoda Octavia Combi 1,9 TDi r.v. 2004, najeto 62000 km.
Tedy poměrně nový auto.
Za jízdy při každém pohnutí volantem mě brněly nohy. Spolujezdec vedle pociťoval totéž - vibrace od podlahy.
Příčina = posilovač řízení.
Při zastavení u přejezdu při vypnutém motoru jsem si zkusil volantem zatočit bez posilovače. Šlo to hůř než u Pragy V3S. Moje E30 posilovač nemá a zatím jsem nepocítil jeho absenci jako nedostatek.
Při jízdě po dálnici jsem slyšel od rychlosti 80 km/h výše podivné zvuky a svisty. Údajně se odráží nějaký zvláštní vnější hluk od svodidel (kde nejsou, není slyšet nic). Na stejné trase s E30 je ticho.
Co do ergonomie pracoviště řidiče se mi jeví Octavie spíše horší než E30.
Vzhledem k tomu, že oba vozy od sebe dělí 20 let, je jasně vidět, kdo má navrch.
Vylezl jsem ze Škoda Octavia Combi 1,9 TDi r.v. 2004, najeto 62000 km.
Tedy poměrně nový auto.
Za jízdy při každém pohnutí volantem mě brněly nohy. Spolujezdec vedle pociťoval totéž - vibrace od podlahy.
Příčina = posilovač řízení.
Při zastavení u přejezdu při vypnutém motoru jsem si zkusil volantem zatočit bez posilovače. Šlo to hůř než u Pragy V3S. Moje E30 posilovač nemá a zatím jsem nepocítil jeho absenci jako nedostatek.
Při jízdě po dálnici jsem slyšel od rychlosti 80 km/h výše podivné zvuky a svisty. Údajně se odráží nějaký zvláštní vnější hluk od svodidel (kde nejsou, není slyšet nic). Na stejné trase s E30 je ticho.
Co do ergonomie pracoviště řidiče se mi jeví Octavie spíše horší než E30.
Vzhledem k tomu, že oba vozy od sebe dělí 20 let, je jasně vidět, kdo má navrch.
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
jj, dneska sem dela 4 roky starou fabii co mela najeto 103000 a delal sem na ni vsechny loziska v kolech, zadni bubny, komplet vfukpakny...a vsechno zarezly jako svine to se na mym bmw vse da povolit i po skoro 20 letech a jeste je vse v mnohem lepsim stavu i presto. ze mam najeto vic jak 2x tolik! proste ta kvalita je u bmw znatVenca píše:Proč je BMW lepší...?
Vylezl jsem ze Škoda Octavia Combi 1,9 TDi r.v. 2004, najeto 62000 km.
Tedy poměrně nový auto.
Za jízdy při každém pohnutí volantem mě brněly nohy. Spolujezdec vedle pociťoval totéž - vibrace od podlahy.
Příčina = posilovač řízení.
Při zastavení u přejezdu při vypnutém motoru jsem si zkusil volantem zatočit bez posilovače. Šlo to hůř než u Pragy V3S. Moje E30 posilovač nemá a zatím jsem nepocítil jeho absenci jako nedostatek.
Při jízdě po dálnici jsem slyšel od rychlosti 80 km/h výše podivné zvuky a svisty. Údajně se odráží nějaký zvláštní vnější hluk od svodidel (kde nejsou, není slyšet nic). Na stejné trase s E30 je ticho.
Co do ergonomie pracoviště řidiče se mi jeví Octavie spíše horší než E30.
Vzhledem k tomu, že oba vozy od sebe dělí 20 let, je jasně vidět, kdo má navrch.
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Přesně... k tomu se taky musím přidat, i když mám "jen" 1.8i M10... Nedávno jsem povozil kámoše, taky celkem zazobaný... no jezdí s malým Seátkem Ibizou 1.2i r.v. 2002....jeho brácha měl Hondu CRX 1.6, když už byla řeč o japoncích, no a tak jsem ho svezl a celou dobu měl vyvalený oči a mrmlal něco o zadním pohonu, pak něco o zvuku atd... nakonec z něho vypadlo, že prodá ibizu a koupí si takovou starou E30cu... prostě SHEER DRIVING PLEASURE....castro píše:dneska jsem na regionále povozil kennedyho kterej přišel z VW klubu že se mu líbí E36ka. Golfa mu ukradli tak se chtěl podívat co je to ty¨bmw za auta. Posadil jsem ho za volant ať se sveze a byl z toho uplně paf, že se to krásně řídí. Já tomu řikám BMW kouzlo který se těžko hledá někde jinde. Tyhle auta si člověka prostě dokážou dostat. A neni to o rychlosti jestli je na sprintu něco rychlejší protože to má o 300kg míň.
myslim že v bmw se tomu říká.... sakra jak oni tomu.... jo! - "RADOST Z JÍZDY"
Nechci se tu nějak zastávat oktavie, ale jel sem s r.v. 2003 cca120k a naprosto v poho, takže s tím posilovačem to neplatí obecně. A co se týče zatáčením bez posilovače, zaprvé k tomu přeci není důvod a za druhé není to náhodou namáhavější protože krom kol ještě točíš s tim servemVenca píše: Za jízdy při každém pohnutí volantem mě brněly nohy. Spolujezdec vedle pociťoval totéž - vibrace od podlahy.
Příčina = posilovač řízení.
Při zastavení u přejezdu při vypnutém motoru jsem si zkusil volantem zatočit bez posilovače. Šlo to hůř než u Pragy V3S. Moje E30 posilovač nemá a zatím jsem nepocítil jeho absenci jako nedostatek.
Při jízdě po dálnici jsem slyšel od rychlosti 80 km/h výše podivné zvuky a svisty. Údajně se odráží nějaký zvláštní vnější hluk od svodidel (kde nejsou, není slyšet nic). Na stejné trase s E30 je ticho.
Co do ergonomie pracoviště řidiče se mi jeví Octavie spíše horší než E30.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
já měl octavii a nic podobnyho se neobjevovalo...musím se toho auta zastat...měl sem 1,6 (55kW) a jela velmi slušně, kufr jak krva, vevnitř místa taky dost...na dlouhý cesty pohodička, nikde nic nemlátilo a nevydávalo pazvuky a to byl vcelku zničená....ale zase jsem jel v OII funglovka a to auto mi přišlo daleko horší jak ta moje bejvalůka...a to myslím smrtelně vážně...možná to bude tím že na té mojí byl sport. podvozekaula píše:Nechci se tu nějak zastávat oktavie, ale jel sem s r.v. 2003 cca120k a naprosto v poho, takže s tím posilovačem to neplatí obecně. A co se týče zatáčením bez posilovače, zaprvé k tomu přeci není důvod a za druhé není to náhodou namáhavější protože krom kol ještě točíš s tim servemVenca píše: Za jízdy při každém pohnutí volantem mě brněly nohy. Spolujezdec vedle pociťoval totéž - vibrace od podlahy.
Příčina = posilovač řízení.
Při zastavení u přejezdu při vypnutém motoru jsem si zkusil volantem zatočit bez posilovače. Šlo to hůř než u Pragy V3S. Moje E30 posilovač nemá a zatím jsem nepocítil jeho absenci jako nedostatek.
Při jízdě po dálnici jsem slyšel od rychlosti 80 km/h výše podivné zvuky a svisty. Údajně se odráží nějaký zvláštní vnější hluk od svodidel (kde nejsou, není slyšet nic). Na stejné trase s E30 je ticho.
Co do ergonomie pracoviště řidiče se mi jeví Octavie spíše horší než E30.
BMW E36 316i->BMW e36 325i coupe R.I.P.->e46 323i->e36 328i coupe ->e34 525iA->e36 316i compact->e36 323i coupe->e39 530d + e30 318i->e36 328i se svorem ) ->e46 318i LPG-> e39 530dA->e39 523i->e39 523iA->e36 318iS se svorem
checht
uz od malicka asi od sedmi let dyz sem poprve videl na ulici jed cerny auto s cernejma sklama znacky bmw, tak sem vedel ze prave auto tydle znacky bude moje....
pak prisla prvni kara shade120 viď prvni boky v blate a na snehu viď mam na ni dobry vzpominky
pak sem mel moznost od kamose koupit 318is a bylo to doma este mu za ni sice dluzim vedel sem ze sni kazdou druhou zatacku jezdil bokem a ze ji uplne vozralej zboural ale to me nezajimalo hlavne ze mam svoje prvni bavišťě
je z 90 to uz bude 17 let a je to best kara 220 sem stim jel a to oproti shade ktera byla o pet let starsi celkem skok uz dyz sem ho ridil poprve tak sem to malem zboural jak to jelo rychle ale to me poucilo skoro sem to este ani neskrabnul krom toho osudnyho rana co sem si odrel elektron o patnik asi v kylu dyz sem predjizdel total vozralej mercedes co zrovna predjizdel autobus na 150metrech v protismeru...
ja to bmw proste miluju a presne jak sem tu u nekoho cetl jestli by mi i ta nejlepsi stetka co si dovedete predstavit rekla bud ja nebo to auto tak bych nevahal....
no nic na zaver chci rict ze ja tu karu mam zatim necelej rok z toho mi tak pul roku stala ale to me nezajima hlavne ze za tejden zas pojede a malo veci na svete mi udela takovou radost jako se projed ve svym bmw a projed se bokem vpred to je jeden z mnoha duvodu proc bmw a ne jinou srač.u pak na ukazku dalsi: kvalita, pomer cenna/vykon, styl, a to ze sem evropan a chci evropskou karu a hlavne chciE30ku peace&check's all my dog´s witch E30.
f u c k o f f DK
pak prisla prvni kara shade120 viď prvni boky v blate a na snehu viď mam na ni dobry vzpominky
pak sem mel moznost od kamose koupit 318is a bylo to doma este mu za ni sice dluzim vedel sem ze sni kazdou druhou zatacku jezdil bokem a ze ji uplne vozralej zboural ale to me nezajimalo hlavne ze mam svoje prvni bavišťě
je z 90 to uz bude 17 let a je to best kara 220 sem stim jel a to oproti shade ktera byla o pet let starsi celkem skok uz dyz sem ho ridil poprve tak sem to malem zboural jak to jelo rychle ale to me poucilo skoro sem to este ani neskrabnul krom toho osudnyho rana co sem si odrel elektron o patnik asi v kylu dyz sem predjizdel total vozralej mercedes co zrovna predjizdel autobus na 150metrech v protismeru...
ja to bmw proste miluju a presne jak sem tu u nekoho cetl jestli by mi i ta nejlepsi stetka co si dovedete predstavit rekla bud ja nebo to auto tak bych nevahal....
no nic na zaver chci rict ze ja tu karu mam zatim necelej rok z toho mi tak pul roku stala ale to me nezajima hlavne ze za tejden zas pojede a malo veci na svete mi udela takovou radost jako se projed ve svym bmw a projed se bokem vpred to je jeden z mnoha duvodu proc bmw a ne jinou srač.u pak na ukazku dalsi: kvalita, pomer cenna/vykon, styl, a to ze sem evropan a chci evropskou karu a hlavne chciE30ku peace&check's all my dog´s witch E30.
f u c k o f f DK