Přesunuto: Debata M40 vs iS, rady, jak prodat auto, atd ...

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 02. 12. 2006 21:58

Každej z těch,co o tom něco ví,touží přece po zdravim IS.M10 dobrej,M40 mrcha,2.0 dobrej,2.5 lepší,ale IS je klenot kterej v sobě kloubí víc plus než mínus.Začínám mu fandit čím dál víc a jsem rád,že E30 tenhle motor má

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 03. 12. 2006 08:58

S tím vozem jsi měl převeliké šťěstí,neboť pod rukou bývalého majitele nejedna E30 vykvetla ve skvost.Měj se moc hezky a dobře prodej. :)

bart
Příspěvky: 43
Registrován: 29. 03. 2006 10:53
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od bart » 03. 12. 2006 14:02

Tak jsem kouknul do knížky a ten výkon jsem odhadl dobře:při 6000,krouťák opravdu trochu větší 172Nm při 4600(oproti 165 při 4250(!)u m40.Můj názor je prostě takovej že víc ventilú se projeví hlavně při závodnickým stylu jízdy který nepreferuju.Jinak motor to může bejt fakt dobrej,ta konstrukce by mě fakt zajímala(v mé "úžasné" knížce jak na to není o něm prakticky nic).Jinak že táhne m40 odspodu to si myslím taky,předtím jsem měl 2.0 v6 a tohle je lepší,vážně a při spotřebě o 2 l nižší...Jen ta výdrž u m40,pokud jsem dobře četl na zahr.stránkách tak koníky s vačkou po 80000 nic moc,už se chystám na výměnu,ach jo

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 03. 12. 2006 14:12

No já si myslim,že až si to přečte nějakej IESAŘ,dostaneš slušnej knedlík.Ten zázrak jménem jak na to měj stále u sebe,určitě ti pomůže. :) 8)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 03. 12. 2006 14:49

bart píše:Tak jsem kouknul do knížky a ten výkon jsem odhadl dobře:při 6000,krouťák opravdu trochu větší 172Nm při 4600(oproti 165 při 4250(!)u m40.Můj názor je prostě takovej že víc ventilú se projeví hlavně při závodnickým stylu jízdy který nepreferuju.Jinak motor to může bejt fakt dobrej,ta konstrukce by mě fakt zajímala(v mé "úžasné" knížce jak na to není o něm prakticky nic).Jinak že táhne m40 odspodu to si myslím taky,předtím jsem měl 2.0 v6 a tohle je lepší,vážně a při spotřebě o 2 l nižší...Jen ta výdrž u m40,pokud jsem dobře četl na zahr.stránkách tak koníky s vačkou po 80000 nic moc,už se chystám na výměnu,ach jo
Tak to si fakt asi dobrej, když podle tabulkovejch hodnot poznáš jak ten motor jede. :lol: ISo je prostě úplně jinde, táhne mnohem líp než M40 prostě všude a hotovo a spotřeba je nižší než u M40, takže i na normální ježdění mnohem praktičktější auto. Ale tvoje argumenty chápu, úplně stejný jako u všech co mají M40. :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 03. 12. 2006 15:01

Tak to pozor!Já mám M40 taky,ale stojim nohama na zemi.A tobě Barte radim:Nech se pořádně svézt i v jinejch autech,potestuj,popřemejšlej a určitě už to nikdy nenapíšeš.Tak zatim

Uživatelský avatar
Koby
Příspěvky: 183
Registrován: 17. 04. 2006 12:08

Příspěvek od Koby » 03. 12. 2006 15:53

bart: Svezl jsem se v několika Isách a několika M40 :-) Věř či něvěř, M42 je o dost jinde v projevu výkonu jako takového oproti M40. Při 4500rpm se začne rapidně zvedat, což u M40 nikdy nezažiješ. Je to prostě klasický 16 ventil. Chápu, že ti M40 stačí, na mě však pusobí velice nudne, absolutně bez projevu, např. jako klasický diesel bez přeplnování.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 03. 12. 2006 16:39

Todleto čecko bylo ZASEJC u inzerátu ? :shock: :twisted:

No, je to vaše vizitka. :twisted: To fakt nechápu, co je komu do toho, za kolik chce kdo co prodat ?!

Už to bylo řečeno snad milionkrát - obchod je jen mezi prodávajícím a kupujícím. Co se do toho dalších půl tuny prdelí sere ?

Pokud se tady ( tady asi ne ) objeví někdo, kdo je ochoten zaplatit za kvalitu, kdo chce e30 318 iS na nějakou, co možná nejdelší, dobu bez investic, tak ty prachy prostě vysere a jede do prdele.

Kdy už se na to lidi vyserou a přestanou se srát někomu do inzerátu ?

Tak jsem tady vyskloňoval několik sprostých slof - promiňte kamarádi. :twisted:

Jináč iS jsou dycky trošku dražší.
BMW The Ultimate Driving Machine

bart
Příspěvky: 43
Registrován: 29. 03. 2006 10:53
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od bart » 04. 12. 2006 21:27

Tak to už vypadá skoro na rozpoutanou válku m40 vs m42,to jsem vážně nechtěl.A kolik teda BOOSTE asi to iso žere,já mluvil jen s jedním co ho má a prý se vleze do deseti,tak nevím.Moje m40 jezdí 7.5-9 max v zimě trasy 14km + město(a nebo moje motýlí noha).Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvek

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 04. 12. 2006 21:35

zas bušej do M40ky :( proč ja ji kupoval? proč jsem nebral etu? :roll: ...no a co mě se libi :P
Obrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 04. 12. 2006 23:04

bart píše:Tak to už vypadá skoro na rozpoutanou válku m40 vs m42,to jsem vážně nechtěl.A kolik teda BOOSTE asi to iso žere,já mluvil jen s jedním co ho má a prý se vleze do deseti,tak nevím.Moje m40 jezdí 7.5-9 max v zimě trasy 14km + město(a nebo moje motýlí noha).Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvek
Takže k tý spotřebě. Většinou se o to tolik nezajímám, když se chce člověk svézt, tak je potřeba dát koním napít. :twisted: A já moc klobouka nejezdím. Minulej víkend jsem si ale spotřebu schválně testnul a je to počítaný, plná nádrž a po dotankování vydělený litry ujetejma km. Takže najel jsem zhruba za víkend a další týden 600km. 150km trasa v kuse, docela jsem chvátal, takže dost předjíždění a to stylem podřadit, nohu na podlahu až skoro omezovač a pak teprve řadit. Nejel jsem po dálnici, ale okresky tak většinou do 130km/h někdy i víc. Město tak 50-80km/h. Provoz byl celkem slušnej. Potom nějaký to ježdění po menším městě. Znova cesta cca 150km zpátky, půl cesty klidnější tempo tak do těch 110km/h. Chvíle motání po městě, trochu jsem se ztratil. :lol: Druhá půlka cesty v rychlejším tempu cca 130km/h a výš. Předjíždění atd. Doma cca. 50km vyloženě město, cca 1.5km pojížďky, pořád studenej motor. No a potom cesta po starý od nás do Prahy a zpět, samá vesnice, cca 60km tam a 60km zpátky. Dotankováno a výsledná spotřeba 8.27l na 100km, až jsem z toho byl sám překvapenej. :twisted: Při kloboukový jízdě si myslím, že se dá s ISem jezdit v pohodě i kolem 7l na 100km. Pár lidí, který znám mělo dlouhodobej průměr s ISem cca. 7.5 l na 100km.
PS: Rozhodně nemám zájem rozpoutávat nějakou válku. :lol: Ať si má každej pod kapotou co chce. :lol: Akorát mi vadí, když někdo posuzuje ISo a nikdy v něm třeba nejel. Oproti M40 je to prostě znatelnej rozdíl.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 05. 12. 2006 12:55

taky za to trochu můžu a omlouvám se,Ale IS je stejně lepší než M40.Kdyby to chtěl přeci jenom někdo vyvrátit,tak si jeho názor určitě rádi přečtou všichni.nebo ne? :D

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 05. 12. 2006 17:55

bart píše:Tak to už vypadá skoro na rozpoutanou válku m40 vs m42,to jsem vážně nechtěl.A kolik teda BOOSTE asi to iso žere,já mluvil jen s jedním co ho má a prý se vleze do deseti,tak nevím.Moje m40 jezdí 7.5-9 max v zimě trasy 14km + město(a nebo moje motýlí noha).Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvek
No ty jsi toho moc inteligentního taky nevyblil.

Válkou mezi M40 a IS se to nazývat asi nedá,protože bych to nazval spíš debaklem(totální,ůplná prohra) pro M40.

Spotřeba-jak napsal BOOST.K tomu není co dodat,je to tak.
Moje ukazatele jak BC,tak dotankování nádrže mluvily za max.8,5l hodně svyžné jízdy-za 3.podlaha,těsně před omezovač atd....No.Jezdil jsem Dvůr Králové n/L-Chomutov do 2a1/2 hod.
Když jsem byl na dovol. na slovencku a jezdilo so kolem 100,tak krásně 7,2.....
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 05. 12. 2006 18:35

bart píše:Tak to už vypadá skoro na rozpoutanou válku m40 vs m42,to jsem vážně nechtěl.A kolik teda BOOSTE asi to iso žere,já mluvil jen s jedním co ho má a prý se vleze do deseti,tak nevím.Moje m40 jezdí 7.5-9 max v zimě trasy 14km + město(a nebo moje motýlí noha).Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvek
"neverici tomasi" iso jsem jezdil dva roky (neco pres 40tkm) a tech 7.5 na sto co zminuje Boost, je asi mejch. ted mam toura m40 a na 14tis km mam prumer 9,5 a pri chvatani na dalnici splham ke 12ti a to jsem jel sam.
s isem 4lidi na palube a dalnicni palba do mnichova a zpet - rovnejch 8 na sto
tolik z praxe a jeste heslo na zaver - m40 jede pekne ale na hovno
:mrgreen:

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 05. 12. 2006 18:38

jo jeste jedna vec, jezdim porad stejne svizne, aby nekdo nemyslel ze za rozdil ve spotrebe muze neco jinyho nez motor :)

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 05. 12. 2006 19:15

bart píše:1) Tak jsem kouknul do knížky a ten výkon jsem odhadl dobře:při 6000,krouťák opravdu trochu větší 172Nm při 4600(oproti 165 při 4250(!)u m40.

2) Můj názor je prostě takovej že víc ventilú se projeví hlavně při závodnickým stylu jízdy který nepreferuju.Jinak motor to může bejt fakt dobrej,ta konstrukce by mě fakt zajímala(v mé "úžasné" knížce jak na to není o něm prakticky nic).Jinak že táhne m40 odspodu to si myslím taky,předtím jsem měl 2.0 v6 a tohle je lepší,vážně a při spotřebě o 2 l nižší...

3) Vážně nechápu co furt všichni padáte na zadek z 16ti ventilú,až na tom bude muset někdo dělat go hlavy tak se bude divit,mě stačilo měnit hydroštelú 8...A jestli mám 83kw nebo 100 není pro mě zas tak rozdíl,mimochodem v jakých to dosahuje otáčkách?Odhaduju tak 6000 a točák což je na normální jízdu možná i podstatnější bude asi nastejno.Sorry že se pletu do inzerátu ale už jsem se kté mánii kolem issek musel vyjádřit

4) Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvek
ad 1. až 3. jsi psal do inzerátu - to tam nemá co dělat :!: Můžeš si založit téma.

ad 1. nejde jen o maximální hodnoty vztažený k nějakejm otáčkám, důležitej je průběh

ad 2. na tvůj názor v inerátu nikdo není zvědavej - na ničí názor, zvlášť, když je to nějaká subjektivní spekulace vycházející z neznalosti - vedoucí k chybnýmu všeobecnýmu závěru, že víceventilová technika se projeví hlavně při závodnickým stylu :roll: - pičovína, jako bonus , která musí každýho inzerenta jen nasrat

ad 3. kup si něco, co, když se posere, tak opraví i zedník kladivem a zednickou lžicí, mimochodem, ruku na srdce - kdo ze zdejších lidí dělal generálku hlavy ? Moc jich asi nebude.

ad 4. díky za poděkování - nebyl to útok jen na tebe, ale na všechny, kteří psali, píšou a budou psát věci někam, kam prostě nepatřej - vo to mi šlo nejvíc - vo poukázání na tento nejčastější, uplně zbytečnej nešvar. To nebyl příspěvek do diskuze. Nic osobního proti nikomu nemám. Tak to, prosím, neber jako osobní útok.

Příště ušetřím čas a zdržím se jakýkoli reakce.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 05. 12. 2006 19:32

Blumen_071 píše: "neverici tomasi" iso jsem jezdil dva roky (neco pres 40tkm) a tech 7.5 na sto co zminuje Boost, je asi mejch. ted mam toura m40 a na 14tis km mam prumer 9,5 a pri chvatani na dalnici splham ke 12ti a to jsem jel sam.
s isem 4lidi na palube a dalnicni palba do mnichova a zpet - rovnejch 8 na sto
tolik z praxe a jeste heslo na zaver - m40 jede pekne ale na hovno
:mrgreen:
Trefil jsi se, jeden z lidí s průměrem 7.5l na 100km jsi ty. :lol: Ale znám i další. :wink: A spořebu na dálnici při hodně svižný jízdě můžu taky potvrdit, je to neskutečný kolik si to vezme při takový rychlý jízdě.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 05. 12. 2006 19:49

BOOST píše:je to neskutečný kolik si to vezme při takový rychlý jízdě.
no to u m40 taky :x

bart
Příspěvky: 43
Registrován: 29. 03. 2006 10:53
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od bart » 05. 12. 2006 21:21

DAN píše:
bart píše:1) Tak jsem kouknul do knížky a ten výkon jsem odhadl dobře:při 6000,krouťák opravdu trochu větší 172Nm při 4600(oproti 165 při 4250(!)u m40.

2) Můj názor je prostě takovej že víc ventilú se projeví hlavně při závodnickým stylu jízdy který nepreferuju.Jinak motor to může bejt fakt dobrej,ta konstrukce by mě fakt zajímala(v mé "úžasné" knížce jak na to není o něm prakticky nic).Jinak že táhne m40 odspodu to si myslím taky,předtím jsem měl 2.0 v6 a tohle je lepší,vážně a při spotřebě o 2 l nižší...

3) Vážně nechápu co furt všichni padáte na zadek z 16ti ventilú,až na tom bude muset někdo dělat go hlavy tak se bude divit,mě stačilo měnit hydroštelú 8...A jestli mám 83kw nebo 100 není pro mě zas tak rozdíl,mimochodem v jakých to dosahuje otáčkách?Odhaduju tak 6000 a točák což je na normální jízdu možná i podstatnější bude asi nastejno.Sorry že se pletu do inzerátu ale už jsem se kté mánii kolem issek musel vyjádřit

4) Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvek
ad 1. až 3. jsi psal do inzerátu - to tam nemá co dělat :!: Můžeš si založit téma.

ad 1. nejde jen o maximální hodnoty vztažený k nějakejm otáčkám, důležitej je průběh

ad 2. na tvůj názor v inerátu nikdo není zvědavej - na ničí názor, zvlášť, když je to nějaká subjektivní spekulace vycházející z neznalosti - vedoucí k chybnýmu všeobecnýmu závěru, že víceventilová technika se projeví hlavně při závodnickým stylu :roll: - pičovína, jako bonus , která musí každýho inzerenta jen nasrat

ad 3. kup si něco, co, když se posere, tak opraví i zedník kladivem a zednickou lžicí, mimochodem, ruku na srdce - kdo ze zdejších lidí dělal generálku hlavy ? Moc jich asi nebude.

ad 4. díky za poděkování - nebyl to útok jen na tebe, ale na všechny, kteří psali, píšou a budou psát věci někam, kam prostě nepatřej - vo to mi šlo nejvíc - vo poukázání na tento nejčastější, uplně zbytečnej nešvar. To nebyl příspěvek do diskuze. Nic osobního proti nikomu nemám. Tak to, prosím, neber jako osobní útok.

Příště ušetřím čas a zdržím se jakýkoli reakce.
ad 1.až3.máš pravdu ad 1.přesně tak,o čem jsem to asi tak polemizoval ad 2.já na tvúj taky ne ad 3.asi tak,ať jsem dal auto opravit kamkoli vždycky něco zkurvili,proto už opravuju skoro vše sám ad 4.není zač

Odpovědět