
výměna motoru
no ja bych rek ze uplne jednoducha...m40 pac je obecne zmamo, ze se serou oproti m10 a urcite se mu tam neco pos....tak zjistil ze zacenu treba tesneni pod hlavu na m40 ma celou m10   ale jednu m10 mam a je to nic s nicim .....zere nejede..raci to prodej a kup si 2.5 je nejlepsi, zere jako m10 a le s tim rozdilem ze se svezes
 ale jednu m10 mam a je to nic s nicim .....zere nejede..raci to prodej a kup si 2.5 je nejlepsi, zere jako m10 a le s tim rozdilem ze se svezes
			
									
									
						 ale jednu m10 mam a je to nic s nicim .....zere nejede..raci to prodej a kup si 2.5 je nejlepsi, zere jako m10 a le s tim rozdilem ze se svezes
 ale jednu m10 mam a je to nic s nicim .....zere nejede..raci to prodej a kup si 2.5 je nejlepsi, zere jako m10 a le s tim rozdilem ze se svezesRe: výměna motoru
A proč ne M42? tvýmu autu by určitě slušel.Logo píše:jak je náročná výměna motoru M40 za M10? jen takový info díky
nejspis protoze M42 se serou jeste vic nez M40..  a taky je tam toho 2x vic na vymenu (zdvihatka, koniky, vacky atd...)
  a taky je tam toho 2x vic na vymenu (zdvihatka, koniky, vacky atd...)
			
									
									 a taky je tam toho 2x vic na vymenu (zdvihatka, koniky, vacky atd...)
  a taky je tam toho 2x vic na vymenu (zdvihatka, koniky, vacky atd...)Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
						muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Tak to bych teda neřekl.budha píše:nejspis protoze M42 se serou jeste vic nez M40..a taky je tam toho 2x vic na vymenu (zdvihatka, koniky, vacky atd...)

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power 
 
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 
   
						E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
 
 SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
 
   BOOST píše:Tak to bych teda neřekl.budha píše:nejspis protoze M42 se serou jeste vic nez M40..a taky je tam toho 2x vic na vymenu (zdvihatka, koniky, vacky atd...)
Sohlasím.Koukni na kolik vyjdou rozvody u isa.Já je nedávno dělal.Nemluvě o tom,když se vyserou hydroštely.Poměr v ceně a vykonu,jednoznačně vede 325
bmwm3 píše:Jsem si čoveče něják nevšiml, že bych jezdil za stejně jako lidi s M10.Mirda píše:.....zere nejede..raci to prodej a kup si 2.5 je nejlepsi, zere jako m10 a le s tim rozdilem ze se svezes
Když m10 honíš,tak si myslím,že si veme taky dost.Ale 325 je nej.Když honím svoje iso,tak si veme to samí co 325.Ale ty se ale svezeš líp.

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
cili se spravnyma komponentama cca 5hodin prace...mas pravdu, je to hrozna makackaJohny_ píše:Pokud plánuješ cestu kolem světa,tak určitě m10. Ale bejt Tebou,tak to nepředělávám.Musel bys měnit spoustu věcí-kardan,převodovku+spojku,chladič,váhu,elektriku,vejfuk........
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
						Záleží jakym zpusobem jde motor ven.Ale dávat tam m10 by byl asi krok zpět. Jen muj názor.Max-Max píše:cili se spravnyma komponentama cca 5hodin prace...mas pravdu, je to hrozna makackaJohny_ píše:Pokud plánuješ cestu kolem světa,tak určitě m10. Ale bejt Tebou,tak to nepředělávám.Musel bys měnit spoustu věcí-kardan,převodovku+spojku,chladič,váhu,elektriku,vejfuk........
no jo už jsem měl jednu M40 nadosah ale pak....Johny_ píše:Záleží jakym zpusobem jde motor ven.Ale dávat tam m10 by byl asi krok zpět. Jen muj názor.Max-Max píše:cili se spravnyma komponentama cca 5hodin prace...mas pravdu, je to hrozna makackaJohny_ píše:Pokud plánuješ cestu kolem světa,tak určitě m10. Ale bejt Tebou,tak to nepředělávám.Musel bys měnit spoustu věcí-kardan,převodovku+spojku,chladič,váhu,elektriku,vejfuk........
pak co??chce to jen schánět určitě něco seženeš,tet v bazaru někdo prodává 316i na německejch papirech tak se po tom mrknout třeba by se motor hodil a ten zbitek se rosprodáLogo píše:no jo už jsem měl jednu M40 nadosah ale pak....Johny_ píše:Záleží jakym zpusobem jde motor ven.Ale dávat tam m10 by byl asi krok zpět. Jen muj názor.Max-Max píše: cili se spravnyma komponentama cca 5hodin prace...mas pravdu, je to hrozna makacka

318i M10
						hmm tak ja se pod 10 jeste nedostal ....a s 2.5 se da jezdit za 8l (ale solichani) jenze u m10 to proste nejde.. treba mam jen motor na hovno...bmwm3 píše:Jsem si čoveče něják nevšiml, že bych jezdil za stejně jako lidi s M10.Mirda píše:.....zere nejede..raci to prodej a kup si 2.5 je nejlepsi, zere jako m10 a le s tim rozdilem ze se svezes

prote 2.5 lepsi tak ci tak...ale o m10 se zase nemusis vubec starat
no ja se svoji M10 na dálku kolem 8 litru a na pijižťky do 10 ale to je lechká noha do 100 km.vMirda píše:hmm tak ja se pod 10 jeste nedostal ....a s 2.5 se da jezdit za 8l (ale solichani) jenze u m10 to proste nejde.. treba mam jen motor na hovno...bmwm3 píše:Jsem si čoveče něják nevšiml, že bych jezdil za stejně jako lidi s M10.Mirda píše:.....zere nejede..raci to prodej a kup si 2.5 je nejlepsi, zere jako m10 a le s tim rozdilem ze se svezes
prote 2.5 lepsi tak ci tak...ale o m10 se zase nemusis vubec starat
318i M10
						








 tak pak už budu hledět na objem a výkon
  tak pak už budu hledět na objem a výkon  díky
  díky 