tady pár fotek: toho gumového lízátka a zástěrek si nevšímejte (zimní úprava
E30 318, motor M43
E30 318, motor M43
Známí prodává jedno ze svých BMW, je to 318ka plasťák z r.91 (na papírech z chroma rv. 86), najeto kolem 130tis., motor M43, ostrá vačka, výfuk, vstřiky z dvoulitra a další - výkon zhruba 130koní.. jinak je tam samosvor, nový olej, nevé brzdy, rozvodovka, kompletní go karoserie.. k tomu nová technická na dva roky.. technicky super stav, skvělé auto na drifty
!! Cena kolem 35 tisíc, celkem to spěchá, takže pouze vážní zájemci! Důvod prodeje: přezbrojení na zimu
.. veškeré další info na tel. 777 252425
tady pár fotek: toho gumového lízátka a zástěrek si nevšímejte (zimní úprava
)

tady pár fotek: toho gumového lízátka a zástěrek si nevšímejte (zimní úprava
Naposledy upravil(a) fifik dne 22. 11. 2006 23:06, celkem upraveno 1 x.
OT Myslím,že motor je M40,nikoli M42!
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
Já si to nemyslím, já to vím. Tohle je jasná M40. Sériová M42 má výkon 136 koní bez úprav. Navíc má 16 ventilů a dvě vačky. 
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Ani já jsem si to jen nemyslel 
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
jjDC píše:dobrý lákadlo na policajty
nerad bych rejpal, ale neni spodek M40 a M42 prakticky stejnej? neni rozdíl těch dvou motorů hlavně v hlavě?
..tam nebyla 16V hlava, když ho koupil tak to byla 8V M42 z E36 ale byl tam problem s hlavou tak sehnal z M40 s ostrou vackou, tam byl predtim taky řemen, to by byl nesmysl předelavat řetez na remen!!!! a to by asi ani neslo, tam by se kvuli tomu museli předalat cele prsa!!!Záchvat píše:To je super uprava, kvuli ostrejsi vacce sundat hlavu se 16-ti ventily, aby ve finale byl vykon jeste mensi, nez serie. Jinak M42 ma retez a M40 remen. To slo predelat?
Tak to je vtipná úprava, viděl jsi někdy 8V hlavu z M42 z E36? Já teda nefifik píše:..tam nebyla 16V hlava, když ho koupil tak to byla 8V M42 z E36 ale byl tam problem s hlavou tak sehnal z M40 s ostrou vackou, tam byl predtim taky řemen, to by byl nesmysl předelavat řetez na remen!!!! a to by asi ani neslo, tam by se kvuli tomu museli předalat cele prsa!!!Záchvat píše:To je super uprava, kvuli ostrejsi vacce sundat hlavu se 16-ti ventily, aby ve finale byl vykon jeste mensi, nez serie. Jinak M42 ma retez a M40 remen. To slo predelat?
E39 535i sedan
Jeden blábol za druhým...
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
Pánové všem velká omluva, teď sme se dívali do tabulek a je to M43ka né M42, zmátl nás totiž inzerát na ten motor, tam stálo M42 z E36..patrně se prodávající tehdy překlepl ..stane seFx píše: Tak to je vtipná úprava, viděl jsi někdy 8V hlavu z M42 z E36? Já teda ne
To je řeč
No a může se prodávat dál...
No a může se prodávat dál...
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz


