Mno, tak ja teda taky neco pridam. Mel sem prez dva roky M43 ( najeto asi 160) a lil tam jen plnou syntetiku 5W40. Cely dva roky motor bezvadne slapal a nezral ani litr oleje. Nikdy sem zkratka nedolil ani deci a podle toho co vim, slape bez problemu dodnes. Novymu majiteli jsem rekl co sem tam celou dobu lil a tak myslim, ze v tom asi pokracuje.
Ted mam pul roku M52 ( najeto 180) a zkusil tam dat kvuli studenejm startum dokonce 0W40. Kdyz to ted chvilku trochu vic honim ( treba pul hodky na okruhu ) tak se z motoru na chvili stane "sici stroj". Po dvou minutach bezny jizdy se to opet vrati do normalu. Rekl bych, ze to je uz moc ridky. Takze pri standardni jizde to funguje normalne ( i kdyz jedu treba rychle a dlouho ) ale jak se zacne auto naklanet do zatacek na hranici smyku ( okruh ) zacne cvakat. To je snad jedinej problem kterej pozoruju. Opet jsem nedolil ani deci a az ted se chystam na vymenu. Ted ale stojim pred rozhodnutim. Nalejt tam na zimu zase tohle ( mam jeste asi 4 litry ) nebo zkusit prejit na 5W40. Na leto pak planuju 5W50 nebo neco takovyho, pokud to existuje. Jeste vlastne ani nejsem rozhodnutej co to bude. Nikdy jsem ale neresil co tam kdo prede mnou lil a vzdycky do toho nacpal syntetiku.

Mozna sem kreten, ale davam jen "znackovy-kvalitni" oleje a negativni zkusenost zadna.