automat ano či ne?
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09. 11. 2006 17:32
automat ano či ne?
Zdravim všechny příznivce značky,mám možnost koupit 525TDS Touring r.v.95 najeto 190tis. ale má automat.Chci se zeptat pokud někdo máte zkušenosti s automatem?Jak poznám že je v háji,kromě toho že nebude řadit.A co vydrží,a jestli je jeho životnost ovlivněna zacházením,krom toho že se musí pravidelně měnit olej.Nikdy sem automat neměl.Slyšel jsem že se někdy stane že třeba nepřeřadí když potřebuju.A je automat línější než manuál?I když má volby?Díky za všechny odpovědi
ahoj, v BMW sem automat nikdy nemel, ale mel se ho dvakrat v mercedesu. automat, kdyz stojis na brzde a preradis z P na D by nemel kopnout. totez z D na R. a samozrejme by nemel kopat ani pri jizde pri prerazovani. ale kazdej starsi si trosku kopne, proste to akorat nesmi bejt moc. jinak automat je oproti manualu rozhodne min zbavnej ale taky mnohem vic vydrzi. u hodne vysokejch vykonu je automat skoro nutnost. da se rict ze na nejaky veci V8ce rozhodne automat vydrzi vic nez manual. ja bych se toho nebal, jestli to auto mas na jezdeni po praze a ne na blbnuti tak je to dobra volba.
Ahoj, s ježděním v 525tds mám osobní zkušennost a musím říci že oproti 324td v automatu(taky jsem měl) je to o dost svižnější už od spoda...nejspíš kvuli zpřevodování. S benzínovym automatem to nemužeš ale srovnávat. Na funkci kick and down to reaguje spolehlivě až tak na tu trojku čtyrku, to má slušnej zátah, rozjezdy jsou bídný, aby to jelo musíš to furt držet pod krkem, spotřeba je zásadně vyšší než u manuálu s totožnym motorem(asi jen kvuli zpusobu jízdy). Neříkám že je to špatný, záleží na každym, já třeba jsem uchyl na řazení takže mi to nevyhovovalo ale v zácpě je to super. ten krouták kterej má tds je i dost slušnej na to abys při popojíždění nemusel ani do kopce šlapat na plyn...no uvidíš, určitě se v tom projeď. Fakt je ten že ve sprintu by automat od manuálu dostal o hodně...
Z převodovky by neměly v žádnym případě jít vybrace, při chcípnutí motoru puslouchel jestli v ní nedrnčí apod... řadit by měla plynule bez zásadního kopání aniž bys to po ní chtěl. na kickdown musí reagovat přesně a bez prodlevy. každopádně jako u veškerý mechaniky by nemělo ni hučet ani pískat apod. Každopádně v automatech se uplně nevyznám, počkej si na nějaký konkretnější rady at neuděláš chybu...
Z převodovky by neměly v žádnym případě jít vybrace, při chcípnutí motoru puslouchel jestli v ní nedrnčí apod... řadit by měla plynule bez zásadního kopání aniž bys to po ní chtěl. na kickdown musí reagovat přesně a bez prodlevy. každopádně jako u veškerý mechaniky by nemělo ni hučet ani pískat apod. Každopádně v automatech se uplně nevyznám, počkej si na nějaký konkretnější rady at neuděláš chybu...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
ja mam automat u 525iX Touring a prestoze jsem se toho zezacatku bal, je to ok. Jizda je pohodova. Musi normlane radit, zadne citelne skubani.
Vsichni to popsali uz predemnou ...
Nebat se (po zahrati motoru) vyzkouset kick-down ... musi pekne podradit do otacek a jet ....
Taky vyzkousej ruzne rezimy prevodovky - teoreticky tam bude neco jako S-E-*
sport, economy a zima - pokud to nema asc a pod ...
sport drzi ve vyssich otackach ... je to zivejsi - pouzivam to na okreskach, kdyz je vice aut, co postupne potrebuju predjet ..
economy je na poklidnou jizu, ale kdyz to proslapnes na podlahu, jede naplno ...
zimu nepouzivam - neradi stupen 1 ...
precti si tema automaticka prevodovka na bmw klubu ..
hodi se to ..
petr
Vsichni to popsali uz predemnou ...
Nebat se (po zahrati motoru) vyzkouset kick-down ... musi pekne podradit do otacek a jet ....
Taky vyzkousej ruzne rezimy prevodovky - teoreticky tam bude neco jako S-E-*
sport, economy a zima - pokud to nema asc a pod ...
sport drzi ve vyssich otackach ... je to zivejsi - pouzivam to na okreskach, kdyz je vice aut, co postupne potrebuju predjet ..
economy je na poklidnou jizu, ale kdyz to proslapnes na podlahu, jede naplno ...
zimu nepouzivam - neradi stupen 1 ...
precti si tema automaticka prevodovka na bmw klubu ..
hodi se to ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Ja mam 540i V8 v automatu a je to v poho u nižších obsahu nevim ale tady to jede a žere:) ale chce to aby si mel loketni opěrky a nebo vozil frajerku na spolujezdcoví sedačce protože pravou si mužeš honit vrabce nebo pecku:) bez loketni opěrky si to nedokažu představit:))) Určitě to neni na nějaky kraviny jde fakt o svezeni sice to trochu trva když sešlapneš kickdown ale třeba ve 180 jeste podřadil a mel slusnej zatah. Ja jsem s automatem spokojenej:) jeste by to chtělo nějakou tu pecku abych se s pravou nerejpal v rypaku:)
je to tak, mě tohle při delší jízdě děsně rozčilujeMíšánek píše:Spajk99 píše: ale chce to aby si mel loketni opěrky a nebo vozil frajerku na spolujezdcoví sedačce protože pravou si mužeš honit vrabce nebo pecku:) jeste by to chtělo nějakou tu pecku abych se s pravou nerejpal v rypaku:)![]()
![]()
![]()
![]()
ale na buchting je to výborný

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09. 11. 2006 17:32