2.5 vs 2.7

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

2.5 vs 2.7

Příspěvek od Raon » 22. 12. 2003 11:54

Chtel sem se zeptat co myslite, ze je lepsi pokud clovek touzi po 327i: koupit rovnou 325e a pak z ni udelat 327i, anebo koupit 325i a prehodit tam 2,7. Zajima me narocnost na stavbu a jestli si nekdo troufate odhad tak i na penize... 8)
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 22. 12. 2003 13:10

No těžký to není ale poradit by mohl Filip ten má více zkušeností s takovou přestavbou
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 22. 12. 2003 13:24

Já myslím, že je lepší mít íčko a dát tam blok ety.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 22. 12. 2003 16:26

Přestavoval jsem obě dvě varianty a doporučuji z 325i stavět 2,7, protože přehodíš blok a ostatní věci zůstanou z 2,5i. V případě přestavby 325e musíš měnit motorovou elektriku, Motronic, hlavu, váhu vzdruchu i s filtrem, sání s regulací volnoběhu,vstřiky a přetlakovým regulátorem, kompletní výfuk i se svody, diferenciál, otáčkoměr a ev. tachometr podle r.v., je to prostě pakárna. Ale je to jen o ceně a práci, kterou chceš investovat, osobně bych se rozhodoval podle toho, jaké seženeš auto, hezká ETA po strejdovi bude jistě daleko levnější, než dravě se tvářící 325i M-technik II. Podvozek je zaplaťpánbů shodný.

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 22. 12. 2003 18:07

ja ti dekuji Ivo za tvoji duveru. Ja bych koupit 325i a doslova a dopismene bych se vysral na nejakou 2,7i NIC nevydrzi (myslim tim kdyz ji budes nakladat) tak pri dobrem motoru vydrzi cca 10000 Km a to je hodne,ale spis ti do 3000 Km ure a budes jen nasranej. Tot jen muj nazor a HLAVNE ZKUSENOSTI. A usetris docela dost penizku a casu kup si za ty penize pekna kola :D

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 22. 12. 2003 20:24

Filip píše:ja ti dekuji Ivo za tvoji duveru. Ja bych koupit 325i a doslova a dopismene bych se vysral na nejakou 2,7i NIC nevydrzi (myslim tim kdyz ji budes nakladat) tak pri dobrem motoru vydrzi cca 10000 Km a to je hodne,ale spis ti do 3000 Km ure a budes jen nasranej. Tot jen muj nazor a HLAVNE ZKUSENOSTI. A usetris docela dost penizku a casu kup si za ty penize pekna kola :D
A presne to taky udelam :D
5er

JirkaIs

Příspěvek od JirkaIs » 22. 12. 2003 20:28

Prox
Vim,ze je tu rec o necem jinym,ale nutne potrebuju pomocccc

JirkaIs

Příspěvek od JirkaIs » 22. 12. 2003 20:30

Kde zejtra v Praze rano koupit spojkovy valce?


DIIIKYYY

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 22. 12. 2003 20:34

JirkaIs píše:Kde zejtra v Praze rano koupit spojkovy valce?


DIIIKYYY
No jestli se ptas me tak ja vazne netusim...
5er

JirkaIs

Příspěvek od JirkaIs » 22. 12. 2003 21:15

Jo,tebe
ale dik,uz sem se dovedel

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 22. 12. 2003 21:23

Když budu vycházet, že bude oboje ve stejném stavu a bude stát stejně tak 325i

A pak jen vyměnit blok a pár blbostí.
Jinak 2.7i ano, ale čas odčasu to chce vyměnit blok/ojnici atp :-)

Ale vše je to jen o tom, jak se to honí.

Podle mne, když se to bude honit jen občas a málo tak to vydrží dlouho, třeba i 20 000km :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Bmw-rally
Příspěvky: 294
Registrován: 22. 02. 2003 20:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Bmw-rally » 23. 12. 2003 00:15

Co to tady melete? 2,7i musí vydržet 100 000km pokud to nedělal nějakej amatér. Máme to v závoďáku a vydrželo to 10 000 ostrejch kilometrů bez nejmenšího problému a určitě to vydrží ještě mnohem mnohem víc.

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 23. 12. 2003 00:25

mno, Filipe tak kde byla chyba? :wink:
no ale jinak ja to mam jen z televize ale myslel jsem si ze zavodni motor je po kazdym zavodu rozebran vycisten znovu naladen... bo si to pletu s pianem. no kazdopadne bych tech 100tis moc realne nevidel

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 23. 12. 2003 09:28

[quote="Melisek_076"]Přestavoval jsem obě dvě varianty a doporučuji z 325i stavět 2,7, protože přehodíš blok a ostatní věci zůstanou z 2,5i. V případě přestavby 325e musíš měnit motorovou elektriku, Motronic, hlavu, váhu vzdruchu i s filtrem, sání s regulací volnoběhu,vstřiky a přetlakovým regulátorem, kompletní výfuk i se svody, diferenciál, otáčkoměr a ev. tachometr podle r.v., je to prostě pakárna. Ale je to jen o ceně a práci, kterou chceš investovat, osobně bych se rozhodoval podle toho, jaké seženeš auto, hezká ETA po strejdovi bude jistě daleko levnější, než dravě se tvářící 325i M-technik II. Podvozek je zaplaťpánbů shodný.[/qu

Mylim, ze jasne 325i, s tou 325e je to trochu slozity a navic vidim, spousta dilu co by se musely prohodit se jiz nachazi na 325i. Skoda jen sem tak surfoval a zjistil, ze takova ETA stoji dost malo a to i coupe.. :?
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 23. 12. 2003 09:32

Na jare, kdyz vse pujde jak ma, koupim si sestivalcove BMW. Zatim se informuji o moznostech a e30 je dost vysoko na mem zebricku a 2.7 me zaujala. :roll:
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 23. 12. 2003 09:34

Jo a dik za rady a hezky vanoce bez stresu a prezijte silvestra :) :D :lol:
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 23. 12. 2003 09:44

Raon píše:Na jare, kdyz vse pujde jak ma, koupim si sestivalcove BMW. Zatim se informuji o moznostech a e30 je dost vysoko na mem zebricku a 2.7 me zaujala. :roll:
Eta je levna hlavne kvoli povinnemu ruceniu... 8)
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 23. 12. 2003 19:24

2 Blumen: a kde byla chyba u pana MACKA???? tomu vydrzela cca 2500 Km a vylagrovany motor a ten se s tim motorem sral jak z venku tak i zevnitr. Jsem nazoru co jsem napsal,ale pokud nekdo ma cas a chut tak pak dle rad pana Ondry cas od casu neco vymenit z generalkovat atd.

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 24. 12. 2003 00:03

2 Filip, 3 vsici, jsem toho nazoru ze ty co sedeli u prkna a meli blby sny z terminu ve fabrice dobre vedeli proc neco delaj tak ci onak, a ze kdyz si jen tak nekdo usmysli ze jim to vylepsi, nemuze cekat ze mu to vydrzi do aleluja...
no proste je to tak :)
kurvanoce!

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 24. 12. 2003 14:25

Bmw-rally píše:Co to tady melete? 2,7i musí vydržet 100 000km pokud to nedělal nějakej amatér. Máme to v závoďáku a vydrželo to 10 000 ostrejch kilometrů bez nejmenšího problému a určitě to vydrží ještě mnohem mnohem víc.
A jakou máš postavenou variantu?
Já jsem viděl asi 4 varianty a všechny šly dřív nebo později "srát". Třeba máš postup kterej vydrží.

Nejvíc záleželo na stavu zdrojové kliky.
No a když se to dělalo "pořádně" t.j. nové šály atp. Tak to jen trochu prodloužilo životnost.

Podlemne, nejvýkonější, ale taky nejrychlejší cesta do "pekel" je 325i komplet jenom 2.7i klika a krátký ojnice + ostrá vačka.
Ondra ex.M-Fahrer

Odpovědět