320d 100 nebo 110KW?
320d 100 nebo 110KW?
Založil jsem to tema i na bmwklubu kde jsem se kvuli tomu zaregistroval ale jak tak celý to forum pročítam(technickou část)začínam mít pocit že mi tam opravdu nikdo nic pořádnýho neporadí...
Stojím před koupí tohohle auta a potřebuju se rozhodnou naprosto správně jakej z techhle motorů je vhodnější...jde o E46
Auto bude sloužit jako zásadně rodinný a nebude se s nim hořet, sprintovat ani nijak podobně kravit...je to pro moje rodiče...
A mě zajímá jaký jsou mezi těma motorama konkretní náchylnosti k závadám...
Technický rozdíly v konstrukci a managmentu tech motorů jsou mi vpodstatě jasný...
Má s těmahle autama někdo zkušennost? nebo alespon třeba se najde někdo kdo třeba pracuje v nějakym servise kam ty auta jezděj...na oba typy jsem slyšel různý negativní story ohledně motorový části..o tu jedinou mi jde
Za každý rady s kokretnim oduvodněnim budu velmi vděčnej...i rady kam se jinam na tyhle temata kouknout...
nejde o výkon...ten je až na poslednim místě
děkuji ta jakýkoli příspěvky k tematu
Stojím před koupí tohohle auta a potřebuju se rozhodnou naprosto správně jakej z techhle motorů je vhodnější...jde o E46
Auto bude sloužit jako zásadně rodinný a nebude se s nim hořet, sprintovat ani nijak podobně kravit...je to pro moje rodiče...
A mě zajímá jaký jsou mezi těma motorama konkretní náchylnosti k závadám...
Technický rozdíly v konstrukci a managmentu tech motorů jsou mi vpodstatě jasný...
Má s těmahle autama někdo zkušennost? nebo alespon třeba se najde někdo kdo třeba pracuje v nějakym servise kam ty auta jezděj...na oba typy jsem slyšel různý negativní story ohledně motorový části..o tu jedinou mi jde
Za každý rady s kokretnim oduvodněnim budu velmi vděčnej...i rady kam se jinam na tyhle temata kouknout...
nejde o výkon...ten je až na poslednim místě
děkuji ta jakýkoli příspěvky k tematu
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
a jak moc tvoji rodiče to auto budou používat? nebyl by pro ně lepší benzín? přece jen je to taková vetší jistota, kor když to bereš z druhe ruky a nevíš jak s tím kdo zacházel, přece jen benzín je víc blbu vzdornej...
PS: nevíc rozdíl ve spotřebach při klidne jizdě nebude tak markantní a odpadají ti problemy se vstřikama, který budeš tak i tak muset kolem 100 vyměnit a starost o turbo protože nevíš po kom kupuješ...navíc dnes spíš platí, že kouř dostavají právě diesly a benzín se kupuje pro kulturu a pohodu(diesel pro managery a mladý kteří se vezou na modní dieselvlně a benzín pro starší a fanjšmekry
)
PS: nevíc rozdíl ve spotřebach při klidne jizdě nebude tak markantní a odpadají ti problemy se vstřikama, který budeš tak i tak muset kolem 100 vyměnit a starost o turbo protože nevíš po kom kupuješ...navíc dnes spíš platí, že kouř dostavají právě diesly a benzín se kupuje pro kulturu a pohodu(diesel pro managery a mladý kteří se vezou na modní dieselvlně a benzín pro starší a fanjšmekry
za Tvoje odpuštění si dalších OT děkujuGeorgosAc píše:si myslíš , že dneska v neděli tam vytvoříš téma , že ti tam okamžitě někdo poradí , gor v neděli ?
![]()
![]()
ales. : diesel je volba kvuli spotřebě kterou ty auta maj a bude se to používat i na cesty po evropě, za další ženy se s benzínem od bmw dobřenesžívaj to je stará věc...proto nafta, v tom už je jasno
...jen nevím zdali se nějaký variantě vyhnout nebo je to jedno...brát kterejkoli z nich a proč atd.
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
pokud je to tak a je to jejich volba, tak to potom jo. ono na ty delší cesty se to už promítne, to je jasný, proto se ptám kolik tak najezdí...
jinak pokud se nepletu tak 110kw dělali až po faceliftu, a pak je otázka jestli bude lepší zachovalej starší a 100kw a nebo po faceliftu a 110kw a víc jetej...jinak bych se obou nebál, věřím že při slušným zacházení(který právě těžko odhadneš...)vydrží hodně.
jinak pokud se nepletu tak 110kw dělali až po faceliftu, a pak je otázka jestli bude lepší zachovalej starší a 100kw a nebo po faceliftu a 110kw a víc jetej...jinak bych se obou nebál, věřím že při slušným zacházení(který právě těžko odhadneš...)vydrží hodně.
Zkus se podívat na http://www.tipcars.com . Jsou tam asi 3 články.
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Jezdil jsem v 320dA z roku 2000 a dostal mě ten chytrej automat ( Steptronic ) - ve spojení s tempomatem = bomba. Po několika desítkách km mě už nebavilo ani řadit sekvenčně. Auto mělo nalítáno cca 130 tkm už mělo vyměněný vstřiky, jinak čecko OK.
Jediný co mi trošku scházelo byla výkonostní rezerva při předjíždění, kickdown nic moc neřešil. To jsem třeba u audi A4 1.9 TDi z roku 2002 nepociťoval.
Takže si myslím, že vyšší výkon by byl potřeba, vona ta e46 je docela těžká.
Podvozkově - bomba.
Jediný co mi trošku scházelo byla výkonostní rezerva při předjíždění, kickdown nic moc neřešil. To jsem třeba u audi A4 1.9 TDi z roku 2002 nepociťoval.
Takže si myslím, že vyšší výkon by byl potřeba, vona ta e46 je docela těžká.
Podvozkově - bomba.
BMW The Ultimate Driving Machine
jasně, já řídil 330d a 318i, podvozek je nekompromisně nejpříjemnější a řízení nejpřesnější ze všech bmw ve kterejch jsem jel...v tom jasno
modernější lepší? to je dosti abstraktní myšlení
jinak v tomto případě totiž modernější znamená... system commonrail.
V článku na tipcars popisovali jako závažný poruchy motoru do 2000 taky ty vstřiky...jenže to bych předpokládal spíše u commonrailu kde je čerpadlo mechaniicky rotační poháněný vačkovou hřídelí, dává tak do jedný rozpínající se roury mnohonásobně větší tlak nafty a vstřiky jsou otvíraný elektromagnetem několikrát za sebou při jednom výbuchu válce...tudíž mi z toho logicky vyplívá že budou i o dost namáhanější a tak se budou srát...k tomu je taky podle mě za potřebí jinej plnící tlak turba který tím pádem bude taky ve větším ohrožení a o komoře ani nemluvim...netrvdím že to nefunguje, sám o to moc nevím proto se ptám.
U motoru 100KW zas podle článku na tipcars spočívá hlavní problém v nedobře řešeným chlazením motoru jež se následně přehřívá a tak dochází vlastně asi k efektu studených kotlů u motorů tds..nechápu proč to má tedy za následek odcházející vstřiky? nekultivovanost běhu motoru mnohokrát zminovaná bude jasně souviset s typem vstřikování nafty PD...tam je jasná ta prodleva ve výkonu, nebo se mýlim?
všeobecně jsem měl za to že u commonrailu právě ty vstřiky dost odcházej...jeden potom stojí asi 8 tisíc korun což není zrovna levná záležitost a nepřipadá mi ani že by to mělo bejt běžný...
tak kdo mý dilema konečně rozluští?
nějakej odborník přes nafty co? 
modernější lepší? to je dosti abstraktní myšlení
jinak v tomto případě totiž modernější znamená... system commonrail.
V článku na tipcars popisovali jako závažný poruchy motoru do 2000 taky ty vstřiky...jenže to bych předpokládal spíše u commonrailu kde je čerpadlo mechaniicky rotační poháněný vačkovou hřídelí, dává tak do jedný rozpínající se roury mnohonásobně větší tlak nafty a vstřiky jsou otvíraný elektromagnetem několikrát za sebou při jednom výbuchu válce...tudíž mi z toho logicky vyplívá že budou i o dost namáhanější a tak se budou srát...k tomu je taky podle mě za potřebí jinej plnící tlak turba který tím pádem bude taky ve větším ohrožení a o komoře ani nemluvim...netrvdím že to nefunguje, sám o to moc nevím proto se ptám.
U motoru 100KW zas podle článku na tipcars spočívá hlavní problém v nedobře řešeným chlazením motoru jež se následně přehřívá a tak dochází vlastně asi k efektu studených kotlů u motorů tds..nechápu proč to má tedy za následek odcházející vstřiky? nekultivovanost běhu motoru mnohokrát zminovaná bude jasně souviset s typem vstřikování nafty PD...tam je jasná ta prodleva ve výkonu, nebo se mýlim?
všeobecně jsem měl za to že u commonrailu právě ty vstřiky dost odcházej...jeden potom stojí asi 8 tisíc korun což není zrovna levná záležitost a nepřipadá mi ani že by to mělo bejt běžný...
tak kdo mý dilema konečně rozluští?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
adame adame, věř mi co píšu.
320d common-rail až na vstřiky a "váhu vduchu" je v pohodě motor.
320d s rotačnim čerpadlem, jede hůř, má menší využitelné pásmo otáček (krouták je příliž v úzkym pásdmu otáček), jede hůř a vicemeně ma stejny bolesti jako novější common-rail.
Ale kup si co chceš, ja bych si 320d a ani 330d nekoupil....to radši zkopu benzina do plynu....
320d common-rail až na vstřiky a "váhu vduchu" je v pohodě motor.
320d s rotačnim čerpadlem, jede hůř, má menší využitelné pásmo otáček (krouták je příliž v úzkym pásdmu otáček), jede hůř a vicemeně ma stejny bolesti jako novější common-rail.
Ale kup si co chceš, ja bych si 320d a ani 330d nekoupil....to radši zkopu benzina do plynu....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
nj však já to chápu, proto mám taky obavy kterej ne kuaLukas-e21 píše:adame adame, věř mi co píšu.
320d common-rail až na vstřiky a "váhu vduchu" je v pohodě motor.
320d s rotačnim čerpadlem, jede hůř, má menší využitelné pásmo otáček (krouták je příliž v úzkym pásdmu otáček), jede hůř a vicemeně ma stejny bolesti jako novější common-rail.
Ale kup si co chceš, ja bych si 320d a ani 330d nekoupil....to radši zkopu benzina do plynu....
já bych si taky koupil 330i
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
adam320 píše:nj však já to chápu, proto mám taky obavy kterej ne kuaLukas-e21 píše:adame adame, věř mi co píšu.
320d common-rail až na vstřiky a "váhu vduchu" je v pohodě motor.
320d s rotačnim čerpadlem, jede hůř, má menší využitelné pásmo otáček (krouták je příliž v úzkym pásdmu otáček), jede hůř a vicemeně ma stejny bolesti jako novější common-rail.
Ale kup si co chceš, ja bych si 320d a ani 330d nekoupil....to radši zkopu benzina do plynu....![]()
já bych si taky koupil 330i
330i nebo
328i popř 325 jsou 100% lepší volbou (m52,m54) - jsou to nejspolehlivější motory co BMW vyrábělo.....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nejhorší na tom je že takhle se to projevuje až po smrti nebo těsně před. Tudíš těžko při koupi odhadneš nebo poznáš a za 5000 km může bejt problém na světě. K tomu ještě připočítej turbo do kterýho nevidíš a ze zázračnýho superúspornýho dieselu je luxusní kasička s návratností za 150 let zvlášť když vezmeš v potaz ceny pohonných hmot a jejich trendLukas-e21 píše:spíš auto nejede, netáhne, rozsvítí se kontrolka motoru popř žhavení, nenastartujerš, motor jede v nouzovym režimu....DAN píše:Někdy to může bejt - občas problémy při starování.adam320 píše:jak se projevujou např. odcházející ty vstřiky?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
jj je to tak....Hanis píše:Nejhorší na tom je že takhle se to projevuje až po smrti nebo těsně před. Tudíš těžko při koupi odhadneš nebo poznáš a za 5000 km může bejt problém na světě. K tomu ještě připočítej turbo do kterýho nevidíš a ze zázračnýho superúspornýho dieselu je luxusní kasička s návratností za 150 let zvlášť když vezmeš v potaz ceny pohonných hmot a jejich trendLukas-e21 píše:spíš auto nejede, netáhne, rozsvítí se kontrolka motoru popř žhavení, nenastartujerš, motor jede v nouzovym režimu....DAN píše: Někdy to může bejt - občas problémy při starování.
Benzin + přímý vstřik LPG = mnohem výhodnější a levnější varianta než 320d........................( a hlavně spolehlivější)
Mno turbo u 320d neodchází tak často jak u 330d/530d.......ale stejně ho nejdyl ve 200tisicich musiš čekat.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
