Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
tom28
- člen E30.cz
- Příspěvky: 291
- Registrován: 16. 08. 2006 18:56
- Bydliště: semily
Příspěvek
od tom28 » 08. 11. 2006 19:58
Nevíte někdo jak nahradit posilovač brzd? Díky repasi vetšího motoru se mi zmenšil prostor na brzdový posilovač, a potřeboval bych nějak nahradit posilovač. Máte s tím někdo zkušenost?
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 08. 11. 2006 20:58
Záleží jak moc málo prostoru tam máš, pokud jsi zastavoval M50 a dal jsi motor rovně a vadí ti tam sání lze použít menší dvojitej posilovač z produkce ATE. Pokud je tam místa ještě méně a nevadí ti pár hadic navíc použij hydraulický posilovač třeba z E24

Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 08. 11. 2006 22:35
jelikož tušim že nejde o E30 ale o žraloka tak Tě bude možná zajímat že třeba Krakenberg nebo Schnitzer přemistovaly ten posilovač za světla na pravý straně, to je ale asi dost složitý oproti např. tý flexe....
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
tom28
- člen E30.cz
- Příspěvky: 291
- Registrován: 16. 08. 2006 18:56
- Bydliště: semily
Příspěvek
od tom28 » 09. 11. 2006 19:06
saní bych poupravil což o to, ale mám tam hned vedle spojkový válec, ktrý je větší než původní, a přemísťovat ho někam a pastit tam nějaký páky a táhla se mi zrovna nechce. Ale ten dvojtej pos. od Ate nebo hydr. z e 24 mě zajímá. Kde bych sehnal nějaký foto, rozměry popř fci. díky za přispěvky.
-
tom28
- člen E30.cz
- Příspěvky: 291
- Registrován: 16. 08. 2006 18:56
- Bydliště: semily
Příspěvek
od tom28 » 19. 11. 2006 18:23
Tak ať hledám jak hledám na netu jsem nic nenašel o dvojtém posilovači od ate. Ale dostal jsem tip na brzdový posilovač z jedničky golfa. Prý je menší, a mohlo by to fungovat. Ale na netu jsem nenašel ani Ň. Kdyby jste měl někdo ohledně toho nějaký info, tak se podělte díky
-
Bohhy
- Příspěvky: 599
- Registrován: 13. 05. 2006 21:26
- Bydliště: Beroun city
Příspěvek
od Bohhy » 19. 11. 2006 19:03
Co sem slysel tak to vsichni resej tak ze daj posilovac tam kde je misto a spojej ho jednim nezavislim okruhem se dvouma pistkama a s pedalem. Nevidel sem to nikdy na zovo ale nejak podobne to musi bejt reseny u E34 V8 protoze celej posilovac brzd je presunutej k levymu prednimu svetlu.
http://www.autopower.se/galleri/jannes_bilar/530/7.jpg
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
-
Sopťa
- člen E30.cz
- Příspěvky: 708
- Registrován: 18. 03. 2006 12:47
- Bydliště: Opava
Příspěvek
od Sopťa » 21. 11. 2006 19:39
Myslím že Ondra M má fotky hydraulického posilovače v tom svém příspěvku o přestavbě Cabra a dokonce myslím je to posilovač s Tatry 613.Jo Š1203 to mněla taky podobně řešené posilovač byl na druhé straně auta
