kapacitor
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
kapacitor
nevíte někdo jestli by šlo použít místo kapacitoru za 2500,- minimální cena něco jinýho.stačil by kondenzátor ale kde vzít kapacitu 1F mě to při maximálu občas nestíhá zesík tak nevim něco s tim musim udělat ale 2,5 je dost za takovou blbinu..krom toho šetřim na E30..ale ta musí bejt....hmmmmm navoněná..přesně!
popřípadě jaký s tim máte skušenosti
popřípadě jaký s tim máte skušenosti
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
upřímně
upřímě nevim protože se v tej krabici nechci zabít ale ten kluk co mi to prodával žikal přes 210 nevim já bych to neriskoval.neni to BMW ale zrychlení docela slušný je to lehký 825 kg...když se chci project jedu radši v 525i..tuto mam do práce...
...ale jel sem s tim nejvíc 180 do kopce v Plzni né že by to už víc nešlo ale byl tam semafor... a vedle mě uháněl GSi kadett 160ps a neměl šanci...
...ale jel sem s tim nejvíc 180 do kopce v Plzni né že by to už víc nešlo ale byl tam semafor... a vedle mě uháněl GSi kadett 160ps a neměl šanci...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
Re: upřímně
Tak to je docela hustý, 180 v PlzniFlery píše:upřímě nevim protože se v tej krabici nechci zabít ale ten kluk co mi to prodával žikal přes 210 nevim já bych to neriskoval.neni to BMW ale zrychlení docela slušný je to lehký 825 kg...když se chci project jedu radši v 525i..tuto mam do práce...
...ale jel sem s tim nejvíc 180 do kopce v Plzni né že by to už víc nešlo ale byl tam semafor... a vedle mě uháněl GSi kadett 160ps a neměl šanci...
Ty webry musej bejt pěkně našlápnutý
to Flery: jaky je rozdil mezi kapacitorem a kondenzatorem
kondenzator ktery kryje proudove spicky v napajeni by mel byt soucasti dobreho zesilovace, podle meho mas vetsi ubytky na napajecich kabelech. Cili tlusty kabely k akumulatoru a pojistka v ceste a budes vyhravat co to jde.
Akumulator je velkej kondenzator 60Ah = 60A*3600s = 216 000As C=i*t/V pro zmenu 1V (ubytek) 216 000 F (Faradu) !!!
Je to jeste komplikovanejsi vnitrnim odporem akumulatoru, ale ten je v pripade olovenych (a NiCd) Accu maly, jsou to miliOhmy.

kondenzator ktery kryje proudove spicky v napajeni by mel byt soucasti dobreho zesilovace, podle meho mas vetsi ubytky na napajecich kabelech. Cili tlusty kabely k akumulatoru a pojistka v ceste a budes vyhravat co to jde.
Akumulator je velkej kondenzator 60Ah = 60A*3600s = 216 000As C=i*t/V pro zmenu 1V (ubytek) 216 000 F (Faradu) !!!
Je to jeste komplikovanejsi vnitrnim odporem akumulatoru, ale ten je v pripade olovenych (a NiCd) Accu maly, jsou to miliOhmy.
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no
díky za vysvětlení kabely mam od baterky průměr žíly 6mm bez pojistky na vulgára..jo chytli mě v plzni s peugeot 205 1,9 rally 190...neměl sem slov a voni taky ne...měl sem tam jen 3ku
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
Re: no
Myslíš jako že těch 190 tam bylo jen na trojku? Kolik to kurva jede?Flery píše:díky za vysvětlení kabely mam od baterky průměr žíly 6mm bez pojistky na vulgára..jo chytli mě v plzni s peugeot 205 1,9 rally 190...neměl sem slov a voni taky ne...měl sem tam jen 3ku
....
Kapacitor pokrývá výkonový špičky způsobený produkcí nízkejch kmitočtů ve chvíli,kdy by se baterka mohla úplně vyždímat.
Baterka sama tohle nepobere.../takže ti v noci blikaj světla/
Za 2500 je docela levnej a alternativou by moh být silnější alternátor,ale všem doporučuju kapacitor tak od 500w nahoru.Sám jsem měl zesík 500w a kapacitor vykrejval všechno v pohodě,ale ježíšek mi nadělil hliníkový topení s 1kw a přidal ještě jeden malej 200w atak budu kupovat ještě 1farad k tomu = Subwoofer 2ks po600w rms,zesilovač 2/500w 2ohm,další 2/100w,2ks po 1farad atd.....
Baterka sama tohle nepobere.../takže ti v noci blikaj světla/
Za 2500 je docela levnej a alternativou by moh být silnější alternátor,ale všem doporučuju kapacitor tak od 500w nahoru.Sám jsem měl zesík 500w a kapacitor vykrejval všechno v pohodě,ale ježíšek mi nadělil hliníkový topení s 1kw a přidal ještě jeden malej 200w atak budu kupovat ještě 1farad k tomu = Subwoofer 2ks po600w rms,zesilovač 2/500w 2ohm,další 2/100w,2ks po 1farad atd.....
Re: no
Tak to je docela hustýFlery píše:no ta 205 ka jela jako dělo VW dělá na 2ku 120 možná i trochu víc neni tam omezovač a karbec se nezastaví ale žřemen praskne takže...
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
oo
tak si přečti pořádně o čem sem to psal..P205 Rally 1,9 na 2 to jelo 135 a na 3 - 185 to sem měl na tacháku a poliši mi řikaly 186šíro umí max 165 na 3..stačí jen číst..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Nechci rejt, ale budu, ve v Šíru jsem se párkrát (dostkrát) svezl a uvedené rychlosti by mohly být reálné pouze ve verzi třírychlostního automatu. V manuálu v žádném případě, protože první 3 kvalty jsou velmi lehké. Takže vyhoď tachometr, nebo si sežeň přepočty převodových stupňů a tvrď, že to točí přes 9000.
))) 
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no
no ona je převodovka a převodovka...já si to kuva nevymejšlim co je mi do pixly ktrou mam na zimu ale abych vás potěšil tak sem byl v D a na dálnici sem to hulákal 200 a otáčky na 5 byly 4700 zhruba..ale zlatej bavor v tutý rychlost.ps:eště by šel ajestli lže netušim ale myslim že né.jak řikam je převodovka a převovovka a tady origo neni takže nikdo neví....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
