kapacitor

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

kapacitor

Příspěvek od Flery » 18. 12. 2003 19:45

nevíte někdo jestli by šlo použít místo kapacitoru za 2500,- minimální cena něco jinýho.stačil by kondenzátor ale kde vzít kapacitu 1F mě to při maximálu občas nestíhá zesík tak nevim něco s tim musim udělat ale 2,5 je dost za takovou blbinu..krom toho šetřim na E30..ale ta musí bejt....hmmmmm navoněná..přesně!
popřípadě jaký s tim máte skušenosti
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 18. 12. 2003 19:51

Kolik vymačkáš z toho fauwéčka na rovině a z kopce? 8)
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

upřímně

Příspěvek od Flery » 18. 12. 2003 20:47

upřímě nevim protože se v tej krabici nechci zabít ale ten kluk co mi to prodával žikal přes 210 nevim já bych to neriskoval.neni to BMW ale zrychlení docela slušný je to lehký 825 kg...když se chci project jedu radši v 525i..tuto mam do práce...
...ale jel sem s tim nejvíc 180 do kopce v Plzni né že by to už víc nešlo ale byl tam semafor... a vedle mě uháněl GSi kadett 160ps a neměl šanci...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Re: upřímně

Příspěvek od Ace » 18. 12. 2003 21:28

Flery píše:upřímě nevim protože se v tej krabici nechci zabít ale ten kluk co mi to prodával žikal přes 210 nevim já bych to neriskoval.neni to BMW ale zrychlení docela slušný je to lehký 825 kg...když se chci project jedu radši v 525i..tuto mam do práce...
...ale jel sem s tim nejvíc 180 do kopce v Plzni né že by to už víc nešlo ale byl tam semafor... a vedle mě uháněl GSi kadett 160ps a neměl šanci...
Tak to je docela hustý, 180 v Plzni 8) Nebylo to tam na tý výpadovce na Prahu? Tam se to dá docela dobře "hustit" :twisted:
Ty webry musej bejt pěkně našlápnutý :wink:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 19. 12. 2003 00:21

to Flery: jaky je rozdil mezi kapacitorem a kondenzatorem :?: :?:

kondenzator ktery kryje proudove spicky v napajeni by mel byt soucasti dobreho zesilovace, podle meho mas vetsi ubytky na napajecich kabelech. Cili tlusty kabely k akumulatoru a pojistka v ceste a budes vyhravat co to jde. 8)

Akumulator je velkej kondenzator 60Ah = 60A*3600s = 216 000As C=i*t/V pro zmenu 1V (ubytek) 216 000 F (Faradu) !!!

Je to jeste komplikovanejsi vnitrnim odporem akumulatoru, ale ten je v pripade olovenych (a NiCd) Accu maly, jsou to miliOhmy.
:idea:

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 19. 12. 2003 09:47

www.autohifi.cz

tam uz se to taky probíralo ve foru
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 19. 12. 2003 09:55

samiq píše:to Flery: jaky je rozdil mezi kapacitorem a kondenzatorem :?: :?:
:D :D :D

V nazvu.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

no

Příspěvek od Flery » 19. 12. 2003 16:50

díky za vysvětlení kabely mam od baterky průměr žíly 6mm bez pojistky na vulgára..jo chytli mě v plzni s peugeot 205 1,9 rally 190...neměl sem slov a voni taky ne...měl sem tam jen 3ku
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Re: no

Příspěvek od Ace » 19. 12. 2003 16:54

Flery píše:díky za vysvětlení kabely mam od baterky průměr žíly 6mm bez pojistky na vulgára..jo chytli mě v plzni s peugeot 205 1,9 rally 190...neměl sem slov a voni taky ne...měl sem tam jen 3ku
Myslíš jako že těch 190 tam bylo jen na trojku? Kolik to kurva jede? :twisted:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

no

Příspěvek od Flery » 20. 12. 2003 16:49

no ta 205 ka jela jako dělo VW dělá na 2ku 120 možná i trochu víc neni tam omezovač a karbec se nezastaví ale žřemen praskne takže...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

....

Příspěvek od Petr Bohm » 20. 12. 2003 19:29

Kapacitor pokrývá výkonový špičky způsobený produkcí nízkejch kmitočtů ve chvíli,kdy by se baterka mohla úplně vyždímat.
Baterka sama tohle nepobere.../takže ti v noci blikaj světla/
Za 2500 je docela levnej a alternativou by moh být silnější alternátor,ale všem doporučuju kapacitor tak od 500w nahoru.Sám jsem měl zesík 500w a kapacitor vykrejval všechno v pohodě,ale ježíšek mi nadělil hliníkový topení s 1kw a přidal ještě jeden malej 200w atak budu kupovat ještě 1farad k tomu = Subwoofer 2ks po600w rms,zesilovač 2/500w 2ohm,další 2/100w,2ks po 1farad atd.....

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

a to

Příspěvek od Flery » 20. 12. 2003 19:32

a to v tom autě eště vydržíš??? já mam jen 2x250RMS hukot ale nad 3/4výkonu občas vynecává....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Re: no

Příspěvek od Ace » 20. 12. 2003 19:35

Flery píše:no ta 205 ka jela jako dělo VW dělá na 2ku 120 možná i trochu víc neni tam omezovač a karbec se nezastaví ale žřemen praskne takže...
Tak to je docela hustý :twisted: Btw. ten řemen praskne kvůli extrémním otáčkám? Nedá se to nějak ošetřít? :P
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Petr Bohm » 20. 12. 2003 19:39

:lol: :lol: už se i lidem,co sedí vzadu chtělo zvracet,to potěší :lol: :lol:
Jenom bych si rád nechal změřit Db,troufám si říct,že tam je tak kolem 130????

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

..

Příspěvek od Flery » 20. 12. 2003 19:43

jedině řetěz nic jinýho M10 318i nesmrtelná...přes 7000 bez omezovače a jelo to furt...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Re: ..

Příspěvek od Ace » 20. 12. 2003 19:51

Flery píše:jedině řetěz nic jinýho M10 318i nesmrtelná...přes 7000 bez omezovače a jelo to furt...
fakt? tak to je teda gutn :D
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 20. 12. 2003 22:53

No nějak mi připadá, že nás tady s tim Šírem trochu krmíš :lol: Nic ve zlym, ale měl sem 5ti vál Audi 81 GT Coupé 2.3i ale na trojku 190......no, při vší úctě asi ne.....je to ten samej motor, jen o válec kratší......ať dělam co můžu, takový šíro si nedovedu představit.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

oo

Příspěvek od Flery » 21. 12. 2003 00:47

tak si přečti pořádně o čem sem to psal..P205 Rally 1,9 na 2 to jelo 135 a na 3 - 185 to sem měl na tacháku a poliši mi řikaly 186šíro umí max 165 na 3..stačí jen číst..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 21. 12. 2003 16:16

Nechci rejt, ale budu, ve v Šíru jsem se párkrát (dostkrát) svezl a uvedené rychlosti by mohly být reálné pouze ve verzi třírychlostního automatu. V manuálu v žádném případě, protože první 3 kvalty jsou velmi lehké. Takže vyhoď tachometr, nebo si sežeň přepočty převodových stupňů a tvrď, že to točí přes 9000. :o))) :!:

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

no

Příspěvek od Flery » 11. 01. 2004 01:27

no ona je převodovka a převodovka...já si to kuva nevymejšlim co je mi do pixly ktrou mam na zimu ale abych vás potěšil tak sem byl v D a na dálnici sem to hulákal 200 a otáčky na 5 byly 4700 zhruba..ale zlatej bavor v tutý rychlost.ps:eště by šel ajestli lže netušim ale myslim že né.jak řikam je převodovka a převovovka a tady origo neni takže nikdo neví....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Odpovědět