RJ - odpojenie baterie
RJ - odpojenie baterie
Ako to je v skutocnosti s RJ. Ak odpojim napatie (bateriu) a opat ju pripojim, takze RJ bola urcity cas bez napatia pojde na !nudzovy rezim" a ak ano ako dlho a preco. Preco by sa mala "kalibrovat" ako sa to tu udava ked su tam napevno nadefinovane mapy. Ak sa kalibruje tak preboha akym sposobom? Alebo su to vsetko len vymysli? Palo
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nudzovy rezim a kalibracia nie je to iste. Nudzovy je v pripade, ze nie je signal z niecoho potrebneho pre mapu a kalibracny je na zosuladenie standardnej mapy s komponentami, kedze nikdy neexistuju dve rovnake elektronicke suciastky. Motronik je uciaca sa RJ. Inak je do cca 50-100 km, nie viac.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
RJ - odpojenie baterie
Ahoj.
Takze podla teba ak vzdy po jazde odpojim bateriu, znovu zapnem, prejdem 20-30km po meste tak vzdy idem na nudzovy rezim? Co je to nudzovy rezim? Je to pevne zadana mapa, ktora je ina ako standartna mapa? Nemam standartnu RJ resp. program, je to uz pozmenene a upravovane vzhladom k ostrejsim vackam a vacsiemu zdvihu. Este moj postreh, ak je hned po zapojeni aktivovany tzv. nudzovy rezim tak to nie je subjektivne vobec citit pri jazde, jedine co by mohlo byt ze je vyssia spotreba. Prosim o dalsie info. Palo
Takze podla teba ak vzdy po jazde odpojim bateriu, znovu zapnem, prejdem 20-30km po meste tak vzdy idem na nudzovy rezim? Co je to nudzovy rezim? Je to pevne zadana mapa, ktora je ina ako standartna mapa? Nemam standartnu RJ resp. program, je to uz pozmenene a upravovane vzhladom k ostrejsim vackam a vacsiemu zdvihu. Este moj postreh, ak je hned po zapojeni aktivovany tzv. nudzovy rezim tak to nie je subjektivne vobec citit pri jazde, jedine co by mohlo byt ze je vyssia spotreba. Prosim o dalsie info. Palo
Jak napsal tak nouzový je když je nefunkční nebo odpojené některé důležité čidlo(třeba lambda) pro sestavení provozní mapy. Můj dotaz dá se z motroniku nějak smazat naučená mapa jinka než to připojit ke kompu? Jezdil s tím chlápek víkendové jízdy takže je to zdechlé a nechce mi to 100kiláků honit jak drak aby se mi mapa přestavila, lepší by bylo ať si rovnou poskládá novou.Max-Max píše:Nudzovy je v pripade, ze nie je signal z niecoho potrebneho pre mapu .. Motronik je uciaca sa RJ. Inak je do cca 50-100 km, nie viac.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: RJ - odpojenie baterie
nudzovy a znovuzapojeny je rozdiel. Nudzovy - napr. odpojena lambda, v prdeli nejake teplotne cidlo, chyba v RJ a pod. Znovuzapojeny je samokalibracny cyklus, nikdy sa nedaju vyrobit dve rovnako parametrizovane elektronicke suciastky preto sa kazda RJ musi skalibrovat s "periferiami" - napr. prisposobit rozsah moznych zmien v mape hodnotam napr. pre vysku signalu z lambdy alebo hallovho cidla.crevko píše:Ahoj.
Takze podla teba ak vzdy po jazde odpojim bateriu, znovu zapnem, prejdem 20-30km po meste tak vzdy idem na nudzovy rezim? Co je to nudzovy rezim? Je to pevne zadana mapa, ktora je ina ako standartna mapa? Nemam standartnu RJ resp. program, je to uz pozmenene a upravovane vzhladom k ostrejsim vackam a vacsiemu zdvihu. Este moj postreh, ak je hned po zapojeni aktivovany tzv. nudzovy rezim tak to nie je subjektivne vobec citit pri jazde, jedine co by mohlo byt ze je vyssia spotreba. Prosim o dalsie info. Palo
Podla mna aj ked mas zmenenu mapu, tak tato funkcia zostava zachovana, ty mas len zmeneny priebeh davkovania kvoli inej vacke.
Vyssia spotreba po znovuzapojeni je prave vdaka tomu, ze RJ a mapa v nej ide na "default" - od vyroby hodnoty (resp. od chiptuningu) ktore su standard a RJ musi urcitu oblast prisposobit na konkretne cidla v konkretnom motore, preto to chvilu viac zerie.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
neda, je to v EPROMU. I kdybys to smaznul, to ze je to zdechle je linej motor, musis s tim najezdit par tisic km abys ho naucil ze se od nej chce vic. A vetsinou na to pomahaji otacky a zatezovani ve spravnym rozsahu.jery píše:Jak napsal tak nouzový je když je nefunkční nebo odpojené některé důležité čidlo(třeba lambda) pro sestavení provozní mapy. Můj dotaz dá se z motroniku nějak smazat naučená mapa jinka než to připojit ke kompu? Jezdil s tím chlápek víkendové jízdy takže je to zdechlé a nechce mi to 100kiláků honit jak drak aby se mi mapa přestavila, lepší by bylo ať si rovnou poskládá novou.Max-Max píše:Nudzovy je v pripade, ze nie je signal z niecoho potrebneho pre mapu .. Motronik je uciaca sa RJ. Inak je do cca 50-100 km, nie viac.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220