324D versus Td

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

324D versus Td

Příspěvek od Sopťa » 23. 10. 2006 19:02

Ahoj jelikož jsem sháním E30 a z ekonomických důvodů v naftě chtěl bych znát vaše názory na čistý diesel a turbodiesel.Zda je opravdu tak velká výkonová propast spolehlivost apod. Díky

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 24. 10. 2006 06:53

Vykonova propast je celkem znacna, pokud nechces zavodit a jezdit za co nejmin, obyc diesel na to staci.

Co se tyce spolehlivosti, na obyc diesel nedam dopustit, je to hroznej nezmar. I td je spolehlive, pokud se k nemu chovas slusne. Je tam samozrejmne vic veci, co se muze posrat. Elektronika, turbo a vzhledem k vetsimu zatizeni stejne hlavy i ta. Krom elektroniky ale zivotnost ostatnich veci ovlivni majitel svojim zachazenim.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
TOMASEK
Příspěvky: 228
Registrován: 10. 08. 2005 11:10
Bydliště: kousek od HK

Příspěvek od TOMASEK » 24. 10. 2006 15:48

musim tez souhlasit,mam diesela neni to na zavodeni ale jede docela slusne.spotrebu mam 6l.tyhle motory vydrzi hodne at je to d nebo td
ale musis se k nemu chovat slusne.

Uživatelský avatar
zahy
Příspěvky: 1295
Registrován: 21. 10. 2003 20:06
Bydliště: Plzeň-Praha

Příspěvek od zahy » 24. 10. 2006 17:45

na 324d jsem nalital 100 000km bez nejmensich problemu,jsou to hrozny nezmari,doporuciji,v minus dvaceti bez problemu,
jen ten vykon neni nijak oslnujici,jede to asi tak jako felicie :cry:
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven

Uživatelský avatar
TOMASEK
Příspěvky: 228
Registrován: 10. 08. 2005 11:10
Bydliště: kousek od HK

Příspěvek od TOMASEK » 24. 10. 2006 19:13

nejlepsi kamna-324d :twisted:

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 24. 10. 2006 19:23

Díky za odpovědi. Jelikož nalítám fakt hodně a tudíž potřebuju splehlivé a úsporné auto volba padá na čistý diesel co se týče výkonu jsem zvyklý na favorita:) takže přechod nebude asi tak těžký:) Ještě na co se zamněřit při koupi u těhhle motorů sice v autech dělám ale s diesly od BMW moc zkušeností nemám takže každá rada dobrá.Díky

Uživatelský avatar
TOMASEK
Příspěvky: 228
Registrován: 10. 08. 2005 11:10
Bydliště: kousek od HK

Příspěvek od TOMASEK » 24. 10. 2006 19:59

2,4d jsou velmi spolehlive,vydrzej nalitat 700000km,hodne musis dat
na poslech studenyho motoru aby nemlatil natvrdo.jinak se nemusis niceho obavat.

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 24. 10. 2006 20:37

Fajn a ještě něco jak to bylo s mechanickýma a elektronickýma čerpadlama od kdy se tam dávaly?

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 25. 10. 2006 06:05

Sopťa píše:Fajn a ještě něco jak to bylo s mechanickýma a elektronickýma čerpadlama od kdy se tam dávaly?
Mam takovej dojem, ze el. cerpadlo bylo u diesla od roku 1989, ale nerad bych kecal ...
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
TOMASEK
Příspěvky: 228
Registrován: 10. 08. 2005 11:10
Bydliště: kousek od HK

Příspěvek od TOMASEK » 25. 10. 2006 09:08

nejspis to bude od 89,ja mam z roku 88 a je to mechanicky cerpadlo.

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 29. 10. 2006 12:36

Super dá se poznat něaký rozdíl mezi el. a mech.čerpadlem ted nemyslím technikou ale co se týče chodu motoru poruchovosti atd?

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 29. 10. 2006 13:47

Sopťa píše:Super dá se poznat něaký rozdíl mezi el. a mech.čerpadlem ted nemyslím technikou ale co se týče chodu motoru poruchovosti atd?
Co se tyce spolehlivosti tak bych rozhodne volil mechanicky a hlavne pocase az se vosoupe vacka si zatocis sroubkem a jezdi to upne jinak :lol:
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 29. 10. 2006 17:19

Jo prý je tam nějaký šroubek na přidávání nafty.

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 29. 10. 2006 17:58

Jo jo je tam a mel by bejt zablombovanej
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Odpovědět