vyhrejvani na prdel

Vše co se týká E30, případně dalších BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

vyhrejvani na prdel

Příspěvek od BigMara » 18. 10. 2006 10:47

Cus nemate nekdo nejaky rozbity sedacky,nebo nevali se nekomu nekde el. vyhrejvani do sedacky? Potreboval bych jednu cast asi je jedno jestli to bude z operadla,nebo sedaku.
(odeslo mi vyhrejvani prdele u ridice)

odpovedi sem,mail,nebo icq.

Diky

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 19. 10. 2006 11:34

:?:

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 21. 10. 2006 09:23

:?

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 21. 10. 2006 09:23

:?

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 21. 10. 2006 09:24

:?

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 21. 10. 2006 14:14

zkus rozdelat sicnu vyndej tu decku (pokud neni vsita do zbytku latky nektery jsou :cry: ) a omrkni kde je problem. Vetsinou to jde opravit a hrejes si pldel dal :wink:
nebo new za cca 1600,- bez dany :cry:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 21. 10. 2006 16:51

Maranelo píše:zkus rozdelat sicnu vyndej tu decku (pokud neni vsita do zbytku latky nektery jsou :cry: ) a omrkni kde je problem. Vetsinou to jde opravit a hrejes si pldel dal :wink:
Jak bys to opravoval ? Když je někde přerušenej ten odporovej drát - tak jak to zasejc spojit ?

Budu na to taky muset vlítnout, páč v zimě to kurva pěkně dokáže studit. :?
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 21. 10. 2006 17:22

MK píše:já to řešil u E32 a kdysi jsem tady někomu popsal laický postup, bylo to v principu jednoduchý - jde jen o toho čalouníka, který musí být pečlivý. sám bych se do toho nepouštěl, už proto, že čalouník má to správný náčiní a grify, jak čalounění sundavat atd.

1. Změřit měřákem odpor u funkční dečky sedáku nebo opěráku, je to jedno.
2. Změřit odpor u nefunkční dečky, ale ne v konektoru, někde, kde je stoprocentně čistý kontakt.
3. Naměříš-li blbosti a není to v konektoru, dečka musí ven. Je-li prošitá skrze potahovou látku, nech její demontáž radši na čalouníkovi, který má zkušenosti s čalouněním sedaček aut a celý to opatrně vypáře. U novějších modelů jsou dečky nasunuté, přilepené, protože časem asi přišli v BMW na to, že se propalují a je třeba je měnit (třeba E32 z roku 1987 je má prošité s kůží).
4. V některých případech dečka NEmusí ven celá, protože se často propaluje na začátku, v místech pár cm za konektorem. Prostě musíš najít, kde je to propálené. Pak jsou dvě možnosti:
5 a. Přerušení lze opatrně spájet (můj případ, dečka funguje bez problémů)
5 b. Odporový drátek je přerušený tak, že to nejde spájet, nebo na více místech - pak stará dečka musí ven a musíš koupit novou (taky můj případ). Ceny - kolem dvou tisíc za jednu, ale to přežiješ. Nová dečka se tvarem, šitím i barvou může i po správném objednání podle ETK lehce lišit od staré původní, asi to teď sekají víc univerzálně nebo co. Budeš-li kupovat novou, neskládej ji jinak než jak je srolovaná v původní krabičce při nákupu. Navíc, protože to není laciný díl, vzal bych si ohmetr sebou a při nákupu ji rovnou proměřil (potřebou hodnotu už znáš, může se nepatrně lišit, ale jen nepatrně).
6. Dečku nandáš, nebo to celý včetně nastrojení zase necháš na čalouníkovi. Nejlépe je ukázat mu druhou sedačku jako vzor, aby dečku dal tam, kam patří, tzn. přímo pod látku, nebo až pod tu vatu... třeba u BMW E32 u kůže patří přímo pod potah. Ale u látky to může být jinak, nevím.
7. Myslím, že jsme pak do konektoru dečky normálně vrazili dráty z baterie, abychom to naposled vyzkoušeli ještě před zpětnou montáží sedačky do auta. Dečka hřála, nic se nespálilo.
8. Výhřev dečky jednoho sedáku se může lehce lišit od výhřevu druhého, záleží na napnutí látky na sedáku.
9. NIKDY neklekej na sedák kolenem (při čištění skel, podávání věcí z auta apod.)
Sice je to popsany na e32 ale mel sem podobny problem na moji 320i a funguje to dal :wink: a za zkousku nic nedas jen tu praci s rozebranim sesle kterou bys musel stejne udelat kdyz menis decky za new :wink:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 24. 10. 2006 08:52

Ja uz to jednou opravoval,chvili to fungovalo a pak zase prestalo. Ten dratek je asi potrhanej na vice mistech a navic je to prisity k ty potahovy latce :x
Jeste me napadlo se podivat po nejakym odporovym dratu a udelat si tu decku sam, ale zatim jsem nikde nenasel vyhovujici odporovej drat. Nevite nekdo co by se dalo pouzit?

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 24. 10. 2006 14:37

No prodává se odporovej drát - pod obchodním názvem Kantal. Tak zkus něco najít. Ale asi to bude po klubech a jedno klubo bude stát tak 3 - 5 tisíc.
Jinak ještě existujou rohože podlahovýho vytápění, nebo i samotnej kabel podlahovýho vytápění. Ale nevim. :? Je to divný.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 02. 11. 2006 18:41

fakt nema nekdo rozbitou sedacku s vyhrevem :?:

Odpovědět