Starty

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Pít
Příspěvky: 37
Registrován: 12. 02. 2003 10:13

Starty

Příspěvek od Pít » 05. 10. 2006 15:26

Mám tento problém , když nechám auto stát cca 2 hod. a chci nastartovat ,tak to dlouho trvá(trápím baterku),ale když už nastaruji a vypnu motor , tak to chytne na 1dno otočení.
Předpokládám , že benzin.čerpadlo bude mít v sobě něco jako zpět.ventil,který asi moc netěsní .
Nemáte s tím někdo zkušenost ?

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 05. 10. 2006 20:35

neni to karbec???
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Pít
Příspěvky: 37
Registrován: 12. 02. 2003 10:13

Re není to karbec

Příspěvek od Pít » 06. 10. 2006 05:02

ne vstřik.

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 06. 10. 2006 13:59

divny, zadnej zpetnej ventil tam neni, pokud ja vim...vypada to na netesnost palivoveho systemu...zkus auto po par nastartovani projit a hlavne procuchat, jestli nekde neni benzin citit..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Re: Starty

Příspěvek od Alex_78 » 06. 10. 2006 16:19

Pít píše:Mám tento problém , když nechám auto stát cca 2 hod. a chci nastartovat ,tak to dlouho trvá(trápím baterku),ale když už nastaruji a vypnu motor , tak to chytne na 1dno otočení.
Předpokládám , že benzin.čerpadlo bude mít v sobě něco jako zpět.ventil,který asi moc netěsní .
Nemáte s tím někdo zkušenost ?
Mám to samé se svoji M20B25, plus zjištění, že úplně studené auto startuje normálně.

Netěsnost v palivovém systému hledána ale nezjištěna.
Zkoušel jsem funkčnost ventilu do uhlíkového filtru (návod made by MaxMax), vypadá OK (po výměně za jiný beze změny).
Na diagnostice žádný problém (lambda, vaha, ...)
Hanis mi jeste radil prověřit relé benzínové pumpy (neprovedeno).
Zatím se smiřuji s tím, že se s tím musím naučit žít...:-(
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 07. 10. 2006 12:23

Má to hodně M20. Prej existuje něco jako deformovaný sedla ventilů, kerý toto můžou způsobit.

To jsem slyšel - nemám to ověřeno v praxi.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Scooter
Příspěvky: 369
Registrován: 10. 07. 2004 21:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooter » 07. 10. 2006 14:15

jj mám stejnej problém(m20b20),ráno studený nastartuje super a pak už to vždy dlouho točí,relé vyměněno-nepomohlo
už sem si na to asi zvykl :cry:
E46 330i černý sedan
ex E36 320i kupé
ex E30 320i r.v. 88 plyn

Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 10. 2006 22:21

dvoulitr mi to delal temer furt teplej, dvaapule jen velice zridka, Danova teorie o sedlech se mi proto nezda, neumim si predstavot jednou deformovane a jednou ne. Mam ale overeno, ze kdyz jedu naloz a hned nato zhasnu nebo tesne pote, pak to dlouho startuje. Spis bych to videl na netesnost v sacim okruhu (vcetno toho blbyho ventilu) nebo regulator paliva na liste pusti vse pryc zpatky do nadrze a pak to dlouho ntahuje do listy. Ale jak pisu, dvaapule to dela jen velice zridka.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Pít
Příspěvky: 37
Registrován: 12. 02. 2003 10:13

Příspěvek od Pít » 09. 10. 2006 08:52

tak netesnost nenalezena ,začínám se s tím taky smiřovat.
Brácha má taky E 30 a dělá mu to to samé,začínám si myslet že to bude lambda sondou,na předešlem autě mi to chytlo na 1-otočení to ale bylo bez katu jinak M10 1.8 i stejně.
Zkusím odpojit tak na 2 dny lamdu ,jak se to bude chovat.
Pít

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 10. 2006 23:09

Pít píše:tak netesnost nenalezena ,začínám se s tím taky smiřovat.
Brácha má taky E 30 a dělá mu to to samé,začínám si myslet že to bude lambda sondou,na předešlem autě mi to chytlo na 1-otočení to ale bylo bez katu jinak M10 1.8 i stejně.
Zkusím odpojit tak na 2 dny lamdu ,jak se to bude chovat.
Pít
lambdou to nebude, na dvaapuli mam tu samou co byla na dvoulitru a tam blbnul a tady ne
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 10. 10. 2006 05:51

S těma sedlama to není moje vlastní teorie.
Ale, když se nad tím zamyslím - v hlinikový hlavě jsou zalitý kroužky - sedla ventilů.
Stačí prej jen jednou tomu naložit za studena, chcípnout hned po pořádným čoudu a dojde k plastickým deformacím.
No a pokud nelícujou ventily = tak to může být ta netěsnost.

Mrkněte na to někdy někdo. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 02. 11. 2006 12:40

Tak mám další námět - v servisu (Uhlík) mi (z tohoto důvodu - dlouhé starty) sami od sebe vyčistili čidlo polohy klikového hřídele a je to mnohem lepší...ještě to nemám dostatečně ověřené (=málo jízd) ale zatím to vypadá dobře.
Dám vědět.

Alex
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 02. 11. 2006 13:53

Mě to samé dělala palivová hadice vedoucí k vysokotlaké liště. Od její výměny vše v naprostém pořádku. Ale pokud říkáte, že jste to prohlížely ?

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 02. 11. 2006 16:23

Měl jsem to samé na m10 a byly to prosakující vstřiky

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 04. 12. 2006 14:23

Po výměně palivové hadice k liště, zpětného ventilu benzínu do nádrže a regulátoru tlaku (pouze cituji svého mechanika, detaily nevím) problém vyřešen.
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Uživatelský avatar
fx-nuclear
Příspěvky: 69
Registrován: 18. 07. 2006 10:35

Příspěvek od fx-nuclear » 04. 12. 2006 15:49

Mám dost podobnej problém. Ráno to chytne tak na 5 pokus a pak je potřeba hned jet,nebo to držet v otáčkách,jinak to chcípne. Ale jak se trochu zahřeje, je po problému. Napadly mě nový kabely a svíčky, ale od známýho mechanika jsem slyšel,že mám seřídit ventily, tak nevím..
E30 320i
Když nedáš koním žrat, tak nepojedou!!

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 04. 12. 2006 17:50

Alex_78 píše:Tak mám další námět - v servisu (Uhlík) mi (z tohoto důvodu - dlouhé starty) sami od sebe vyčistili čidlo polohy klikového hřídele a je to mnohem lepší...ještě to nemám dostatečně ověřené (=málo jízd) ale zatím to vypadá dobře.
Dám vědět.
Alex
Prosimte ktere cidlo cistili (na prevodovce nebo vepredu motoru na remenici?). A co na nem cisitili?

Pít
Příspěvky: 37
Registrován: 12. 02. 2003 10:13

re

Příspěvek od Pít » 13. 12. 2006 20:05

Tak jsem to nakonec vyřešil po svém, odpojil jsem kabel od ventilu studen.startu , není to souper , ale ve většině případů to chytne cca po5-tém otočení,dokonce těď jak je kolem nuly st.celsia to chytá na 1-ní otočku motoru.
Při řešení tohoto problému jsem skusil vyměnit čidlo teploty chl.kapaliny,ventil stud.vstřiku,čidlo vysílájící impulz k ventilu stud.startu,šoupátko přídav.vzduchu a hadičky podtlak.regulace rozdělovače i hadičku podtlaku k reg.tlaku paliva,málem bych zapoměl na svíčky, kabely k nim ,víko a palec rozdělovače.
Toto všechno bez úspěchu .
Zkusím ještě udělat vent.vůle,ale tyjsem dělal v létě a moc jsem nenajezdil , ataky zkusím překontrolovat předstih.
MNO uvidíme - zatím nechám odpojen ventil stud.startu.
Pít :idea:

Odpovědět