Starty
Starty
Mám tento problém , když nechám auto stát cca 2 hod. a chci nastartovat ,tak to dlouho trvá(trápím baterku),ale když už nastaruji a vypnu motor , tak to chytne na 1dno otočení.
Předpokládám , že benzin.čerpadlo bude mít v sobě něco jako zpět.ventil,který asi moc netěsní .
Nemáte s tím někdo zkušenost ?
Předpokládám , že benzin.čerpadlo bude mít v sobě něco jako zpět.ventil,který asi moc netěsní .
Nemáte s tím někdo zkušenost ?
neni to karbec???
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
divny, zadnej zpetnej ventil tam neni, pokud ja vim...vypada to na netesnost palivoveho systemu...zkus auto po par nastartovani projit a hlavne procuchat, jestli nekde neni benzin citit..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Re: Starty
Mám to samé se svoji M20B25, plus zjištění, že úplně studené auto startuje normálně.Pít píše:Mám tento problém , když nechám auto stát cca 2 hod. a chci nastartovat ,tak to dlouho trvá(trápím baterku),ale když už nastaruji a vypnu motor , tak to chytne na 1dno otočení.
Předpokládám , že benzin.čerpadlo bude mít v sobě něco jako zpět.ventil,který asi moc netěsní .
Nemáte s tím někdo zkušenost ?
Netěsnost v palivovém systému hledána ale nezjištěna.
Zkoušel jsem funkčnost ventilu do uhlíkového filtru (návod made by MaxMax), vypadá OK (po výměně za jiný beze změny).
Na diagnostice žádný problém (lambda, vaha, ...)
Hanis mi jeste radil prověřit relé benzínové pumpy (neprovedeno).
Zatím se smiřuji s tím, že se s tím musím naučit žít...
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
dvoulitr mi to delal temer furt teplej, dvaapule jen velice zridka, Danova teorie o sedlech se mi proto nezda, neumim si predstavot jednou deformovane a jednou ne. Mam ale overeno, ze kdyz jedu naloz a hned nato zhasnu nebo tesne pote, pak to dlouho startuje. Spis bych to videl na netesnost v sacim okruhu (vcetno toho blbyho ventilu) nebo regulator paliva na liste pusti vse pryc zpatky do nadrze a pak to dlouho ntahuje do listy. Ale jak pisu, dvaapule to dela jen velice zridka.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
lambdou to nebude, na dvaapuli mam tu samou co byla na dvoulitru a tam blbnul a tady nePít píše:tak netesnost nenalezena ,začínám se s tím taky smiřovat.
Brácha má taky E 30 a dělá mu to to samé,začínám si myslet že to bude lambda sondou,na předešlem autě mi to chytlo na 1-otočení to ale bylo bez katu jinak M10 1.8 i stejně.
Zkusím odpojit tak na 2 dny lamdu ,jak se to bude chovat.
Pít
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
S těma sedlama to není moje vlastní teorie.
Ale, když se nad tím zamyslím - v hlinikový hlavě jsou zalitý kroužky - sedla ventilů.
Stačí prej jen jednou tomu naložit za studena, chcípnout hned po pořádným čoudu a dojde k plastickým deformacím.
No a pokud nelícujou ventily = tak to může být ta netěsnost.
Mrkněte na to někdy někdo.
Ale, když se nad tím zamyslím - v hlinikový hlavě jsou zalitý kroužky - sedla ventilů.
Stačí prej jen jednou tomu naložit za studena, chcípnout hned po pořádným čoudu a dojde k plastickým deformacím.
No a pokud nelícujou ventily = tak to může být ta netěsnost.
Mrkněte na to někdy někdo.
BMW The Ultimate Driving Machine
- fx-nuclear
- Příspěvky: 69
- Registrován: 18. 07. 2006 10:35
Mám dost podobnej problém. Ráno to chytne tak na 5 pokus a pak je potřeba hned jet,nebo to držet v otáčkách,jinak to chcípne. Ale jak se trochu zahřeje, je po problému. Napadly mě nový kabely a svíčky, ale od známýho mechanika jsem slyšel,že mám seřídit ventily, tak nevím..
E30 320i
Když nedáš koním žrat, tak nepojedou!!
Když nedáš koním žrat, tak nepojedou!!
Prosimte ktere cidlo cistili (na prevodovce nebo vepredu motoru na remenici?). A co na nem cisitili?Alex_78 píše:Tak mám další námět - v servisu (Uhlík) mi (z tohoto důvodu - dlouhé starty) sami od sebe vyčistili čidlo polohy klikového hřídele a je to mnohem lepší...ještě to nemám dostatečně ověřené (=málo jízd) ale zatím to vypadá dobře.
Dám vědět.
Alex
re
Tak jsem to nakonec vyřešil po svém, odpojil jsem kabel od ventilu studen.startu , není to souper , ale ve většině případů to chytne cca po5-tém otočení,dokonce těď jak je kolem nuly st.celsia to chytá na 1-ní otočku motoru.
Při řešení tohoto problému jsem skusil vyměnit čidlo teploty chl.kapaliny,ventil stud.vstřiku,čidlo vysílájící impulz k ventilu stud.startu,šoupátko přídav.vzduchu a hadičky podtlak.regulace rozdělovače i hadičku podtlaku k reg.tlaku paliva,málem bych zapoměl na svíčky, kabely k nim ,víko a palec rozdělovače.
Toto všechno bez úspěchu .
Zkusím ještě udělat vent.vůle,ale tyjsem dělal v létě a moc jsem nenajezdil , ataky zkusím překontrolovat předstih.
MNO uvidíme - zatím nechám odpojen ventil stud.startu.
Pít
Při řešení tohoto problému jsem skusil vyměnit čidlo teploty chl.kapaliny,ventil stud.vstřiku,čidlo vysílájící impulz k ventilu stud.startu,šoupátko přídav.vzduchu a hadičky podtlak.regulace rozdělovače i hadičku podtlaku k reg.tlaku paliva,málem bych zapoměl na svíčky, kabely k nim ,víko a palec rozdělovače.
Toto všechno bez úspěchu .
Zkusím ještě udělat vent.vůle,ale tyjsem dělal v létě a moc jsem nenajezdil , ataky zkusím překontrolovat předstih.
MNO uvidíme - zatím nechám odpojen ventil stud.startu.
Pít
