Ztrácí se voda

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Ztrácí se voda

Příspěvek od Tweety » 02. 10. 2006 13:01

Jak často doléváte vodu ? Mě to připadá, že se mi celkem rychlé ztrácí z motoru. Čím to popř. může být ?

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 02. 10. 2006 13:06

Pokud ti někudy neteče, což chce důkladně zkontrolovat, může jít do oleje = těsnění pod hlavou.

Často taky kape přes ventil topení k nohám řidiče.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 02. 10. 2006 13:50

A mě už se taky stalo že se ztrácela voda přímo do výfuku,bylo to jak parní vůz a místo vůně spálenýho benzínu byl cítit spálenej fridex :lol:
V oleji nebyla ani troška vody.Nevím co to způsobilo(snad hlava),měnil sem celej motor...
A ztrácelo se to poměrně rychle.
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 02. 10. 2006 14:23

Pod nohama nic, krásně sucho. Pod víčkem žádnej nános, ani když jsem sundaval celý víko. Z výfuku nic cítit není, auto jede jak má. Jsem z toho jelen. Nemůže to být třeba nějak zavzdušněný ? Jen nějaká blbost ? Že by to třeba vylítávalo přepadem ? Protože v létě se mi stávalo, že jsem třeba přijel před barák a voda mi tekla z toho přepadu z expanzky.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 02. 10. 2006 14:30

Stejný problém - mizí mi voda, hlavně při častém používání regulace teploty, nikde není vidět únik.
Mám podezření na kohout/ventil nebo nekterý netěsnící spoj hadic v okruhu topení.

Uživatelský avatar
zamknuto
Příspěvky: 156
Registrován: 14. 09. 2006 16:19
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od zamknuto » 02. 10. 2006 20:30

Jen takový postřeh! Měl sem to samý na 316i m40 nakonec sem zjistil že my uniká z jedné hadice u chladiče, ta voda se při jízdě stačila odpařit a na volnoběh tam nebyl podle mě takový tlak tak to neteklo! Takže na chladiči byl jen takový povlak co vypadal že už tam kdysy voda tekla ale už je to OK mokrý to nebylo tak sem tomu nevěnoval pozornost a hledal dál ale na nic nepřišel! Bylo to vydět jen když sem tu hadici za teplýho motoru zmáčkl začlo to trochu pídit! nevím jestli vám to pomůže :roll:
Ubývalo to celkem rychle asi tak litr na 200km
E34 520i M50

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 10. 2006 21:36

bud mas v prdeli okrouzek na vicku a odchazi to primo do prepadu nebo mas diru nekde na okruhu a stiha se to odparit.... hledej skrystalizovana mista na okruhu, neklamnej to znak unikajici kapaliny. Nebo zajdi do servisu a dej to natlakovat.

tweety, vole, ses uz tady nejakej patek, dyt se to uz probiralo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 03. 10. 2006 05:18

toz chlapi ... to se hledalo na skodovkach, kde se pouzival ciry fridex .. ale jak pise Max .. dyt mate v aute zelenou nebo cervenou kapalinu a ta je videt i po zaschnuti - kdyz prosakuje a stiha se odparit ..
chce to ocistit vsechny hadice a chvili to sledovat ...
ja treba zistitl, ze mi tece chladic ... ale enom pri zvysenych otackach ... :(
mel jsem na nem nahore fleky od kapaliny - ale nikdy jsem to nevidel mokre ... az nedavno - to uz teklo fakt hodne :(
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 03. 10. 2006 06:37

Max-Max píše: tweety, vole, ses uz tady nejakej patek, dyt se to uz probiralo.
Promiň Maxi, opravdu jsem to hledal a nenašel to tu. Ale díky za radu. Zkusim to projít po hadicích

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 10. 2006 07:27

Tweety píše:
Max-Max píše: tweety, vole, ses uz tady nejakej patek, dyt se to uz probiralo.
Promiň Maxi, opravdu jsem to hledal a nenašel to tu. Ale díky za radu. Zkusim to projít po hadicích
v pohode, to byl jen stouch...

jak velke mnozstvi kapaliny je ve hre? pac by mozna na test stacilo vymenit na zkousku vicko expanzky, kdyby te kapaliny ubyvalo vic.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 03. 10. 2006 07:57

Max-Max píše:
Tweety píše:
Max-Max píše: tweety, vole, ses uz tady nejakej patek, dyt se to uz probiralo.
Promiň Maxi, opravdu jsem to hledal a nenašel to tu. Ale díky za radu. Zkusim to projít po hadicích
v pohode, to byl jen stouch...

jak velke mnozstvi kapaliny je ve hre? pac by mozna na test stacilo vymenit na zkousku vicko expanzky, kdyby te kapaliny ubyvalo vic.
No jednou za dva týdny dolévám dobrý 1 - 1,5 litrů. To víčko zkusim vyměnit hned o víkendu až zase dorazim domu.

Musí to být jen někde nějaká prkotina. Kdyby bylo v prdeli těsnění pod hlavou, tak by se to muselo dát poznat ještě jinak ne ?

Uživatelský avatar
MT
Příspěvky: 230
Registrován: 22. 08. 2005 01:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od MT » 05. 10. 2006 17:31

Mel jsem podobny problem na ISu. Nakonec to byla spatne pripojena hadice, ktera se napojuje na radiator topeni. Hadice sama o sobe asi spatna nebyla, ale utikalo to z toho spoje.
BMW - uzijte si to :-)
----------------------------------------------------
ex e30 325e
ex e30 318is R.I.P.
e36 320i mit Vanos :-)

Uživatelský avatar
Max
Příspěvky: 212
Registrován: 30. 10. 2005 21:15
Bydliště: Prostějov

voda

Příspěvek od Max » 05. 10. 2006 17:42

cus mel jsem podobnej problem a byl to chladic teklo to tak malo že se to stihalo odparovat a tak bacha na to chce se to poradne divat a treba podrzet ho treba ve 2000ot aby tam byl tlak a uvidis

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 05. 10. 2006 17:47

nechcem strasit ale podla tej prepadovej hadice a jej kvapkaniu v lete ,usudzujem ze buduci vikend das dole hlavu a das ju liznut na freze a hned si pri tom aj ventili zabrusis.... :D
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 05. 10. 2006 18:18

mno ja to tipuju na to vicko, neb mi tesneni odešli a dolejvam tak ani ne litr za 1000 - 1500 km, a voda neteče, neleze ani do oleje nikam jen mizi,
e30/320i rv 88

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 04. 2007 13:45

Tak jsem na to přišel. Na škrtící klapce je jednou hadičkou přívod vody, druhou hadičkou odtok. A jak je to litinové tělísko, připevněné ke klapce z levé strany třemi šrouby a spojuje tyto dvě hadičky, tak pod ním mám špatné těsnění. Únik vody nebyl zjevný, jelikož kapala na horký blok, tudíž se hned odpařovala.

Teď ale moje doplňující otázka jen pro zajímavost : Proč je přívod vody takhle ke škrtící klapce ? :)

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 29. 04. 2007 13:48

Tweety píše: Teď ale moje doplňující otázka jen pro zajímavost : Proč je přívod vody takhle ke škrtící klapce ? :)
že by předehřev
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 04. 2007 13:53

adam320 píše:
Tweety píše: Teď ale moje doplňující otázka jen pro zajímavost : Proč je přívod vody takhle ke škrtící klapce ? :)
že by předehřev
To mi odpovídáš nebo polemizuješ ? :D

Přesněji těsnění pět a jde mi o tu čtyřku, ale asi víš co myslím
http://bmwfans.info/original/E30/tou/32 ... l-13_0291/

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 29. 04. 2007 13:55

no přesně řečeno polemizujíc jsem ti odpověděl :D
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 04. 2007 15:02

je to ohrev klapky...silne doporucuju nelaborovat s tesnenim se silikonem, pac znam cloveka co s tim delal pokusy 3 mesice pac byl linej zajet do bmw a pak stejne koupil origo tesneni ( stoji cca 15 korun) ten clovek pise tenhle post :oops:

na zkousku muzes ty dve hadice propojit a uvidis jestli se ztraci tudy
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět