problémy E30 1,8 M40??

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Pavca
Příspěvky: 29
Registrován: 14. 09. 2006 17:01
Bydliště: Brno

problémy E30 1,8 M40??

Příspěvek od Pavca » 24. 09. 2006 22:03

na co bych si měl dát pozor při koupi výše zminovaného auta??jsou nějaké zásadní poruchy jimiž tenhle typ trpí????

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy E30 1,8 M40??

Příspěvek od Bajzík » 24. 09. 2006 22:09

Pavca píše:na co bych si měl dát pozor při koupi výše zminovaného auta??jsou nějaké zásadní poruchy jimiž tenhle typ trpí????
Cvakání hydroštelů, pokud i při teplém motoru - jsou v hajzlu, nic to neudělá ale je to blbej zvuk...

Uživatelský avatar
Nico
Příspěvky: 58
Registrován: 17. 02. 2005 10:03
Bydliště: Plzeň

Re: problémy E30 1,8 M40??

Příspěvek od Nico » 25. 09. 2006 17:01

pokud i při teplém motoru - jsou v hajzlu????

jsou v hajzlu při cvakání i za studena...cvakat nic nemá!!!
BMW E30 318iT

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy E30 1,8 M40??

Příspěvek od Bajzík » 25. 09. 2006 18:18

Nico píše:pokud i při teplém motoru - jsou v hajzlu????

jsou v hajzlu při cvakání i za studena...cvakat nic nemá!!!
Ovšem ale pokud takovou sežene bude mít repas hlavy a to asi nikdo nedělá když hodlá auto prodat.... Když necvakaj za tepla je to ještě v cajku :twisted:

Uživatelský avatar
Nico
Příspěvky: 58
Registrován: 17. 02. 2005 10:03
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Nico » 25. 09. 2006 18:32

No kdyby cvakaly všechny nerepasovaný motory, tak by to bylo docela smutný. Navíc nevidím důvod proč by někdo nemohl prodávat motor s repasovanou hlavou...to by znamenalo, že se prodávaj jen šicí stroje...no to asi néé!! Já bych teda cvakací motor nekoupil, ale to nevyřešíme, protože cvakací motor bude před prodejem nadopovanej přípravkem na hydra a pokud před tebou majitel nevymění olej, tak kupuješ zajíce v pytli.
BMW E30 318iT

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 25. 09. 2006 18:59

Nico píše:No kdyby cvakaly všechny nerepasovaný motory, tak by to bylo docela smutný. Navíc nevidím důvod proč by někdo nemohl prodávat motor s repasovanou hlavou...to by znamenalo, že se prodávaj jen šicí stroje...no to asi néé!! Já bych teda cvakací motor nekoupil, ale to nevyřešíme, protože cvakací motor bude před prodejem nadopovanej přípravkem na hydra a pokud před tebou majitel nevymění olej, tak kupuješ zajíce v pytli.
Smutny to je, ale jak vidis, nebo podle toho co se tady aspon pise, majitele na to serou, protoze auto nejak jede i s tim cvakanim.
BMW 323i E36

Pavca
Příspěvky: 29
Registrován: 14. 09. 2006 17:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pavca » 25. 09. 2006 22:16

díky, a to je jediný úskalí tohohle typu báva???co podvozek, elektrika atd????

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 26. 09. 2006 21:47

je to nejmene 15 let stary auto takze muzes cekat cokoli, od brzd v hajzlu, rezavy podbehy, prahy az cokoli na motoru..napriklad altik taky jednou odejde..atd :idea:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
lukias
Příspěvky: 171
Registrován: 10. 01. 2005 12:53

Příspěvek od lukias » 26. 09. 2006 21:51

M40 nebrat .... rozvodovej řemen jsem tam vyměnil a stejně k ničemu, navíc se to trapně narozdíl od jinejch osmiventilů potkalo -(((.... EE .... raději klasiku s řetězem M10 :(

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 27. 09. 2006 08:56

lukias píše:M40 nebrat .... rozvodovej řemen jsem tam vyměnil a stejně k ničemu, navíc se to trapně narozdíl od jinejch osmiventilů potkalo -(((.... EE .... raději klasiku s řetězem M10 :(
To asi nebude konstrukci motoru, ne? Po kolika km od vymeny se ti potkal? Menil jsi i vsechny kladky?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Odpovědět