problémy E30 1,8 M40??
problémy E30 1,8 M40??
na co bych si měl dát pozor při koupi výše zminovaného auta??jsou nějaké zásadní poruchy jimiž tenhle typ trpí????
- Bajzík
- Příspěvky: 3381
- Registrován: 17. 08. 2004 08:08
- Bydliště: Okr. J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy E30 1,8 M40??
Cvakání hydroštelů, pokud i při teplém motoru - jsou v hajzlu, nic to neudělá ale je to blbej zvuk...Pavca píše:na co bych si měl dát pozor při koupi výše zminovaného auta??jsou nějaké zásadní poruchy jimiž tenhle typ trpí????
Re: problémy E30 1,8 M40??
pokud i při teplém motoru - jsou v hajzlu????
jsou v hajzlu při cvakání i za studena...cvakat nic nemá!!!
jsou v hajzlu při cvakání i za studena...cvakat nic nemá!!!
BMW E30 318iT
- Bajzík
- Příspěvky: 3381
- Registrován: 17. 08. 2004 08:08
- Bydliště: Okr. J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy E30 1,8 M40??
Ovšem ale pokud takovou sežene bude mít repas hlavy a to asi nikdo nedělá když hodlá auto prodat.... Když necvakaj za tepla je to ještě v cajkuNico píše:pokud i při teplém motoru - jsou v hajzlu????
jsou v hajzlu při cvakání i za studena...cvakat nic nemá!!!

No kdyby cvakaly všechny nerepasovaný motory, tak by to bylo docela smutný. Navíc nevidím důvod proč by někdo nemohl prodávat motor s repasovanou hlavou...to by znamenalo, že se prodávaj jen šicí stroje...no to asi néé!! Já bych teda cvakací motor nekoupil, ale to nevyřešíme, protože cvakací motor bude před prodejem nadopovanej přípravkem na hydra a pokud před tebou majitel nevymění olej, tak kupuješ zajíce v pytli.
BMW E30 318iT
Smutny to je, ale jak vidis, nebo podle toho co se tady aspon pise, majitele na to serou, protoze auto nejak jede i s tim cvakanim.Nico píše:No kdyby cvakaly všechny nerepasovaný motory, tak by to bylo docela smutný. Navíc nevidím důvod proč by někdo nemohl prodávat motor s repasovanou hlavou...to by znamenalo, že se prodávaj jen šicí stroje...no to asi néé!! Já bych teda cvakací motor nekoupil, ale to nevyřešíme, protože cvakací motor bude před prodejem nadopovanej přípravkem na hydra a pokud před tebou majitel nevymění olej, tak kupuješ zajíce v pytli.
BMW 323i E36
je to nejmene 15 let stary auto takze muzes cekat cokoli, od brzd v hajzlu, rezavy podbehy, prahy az cokoli na motoru..napriklad altik taky jednou odejde..atd 

Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
To asi nebude konstrukci motoru, ne? Po kolika km od vymeny se ti potkal? Menil jsi i vsechny kladky?lukias píše:M40 nebrat .... rozvodovej řemen jsem tam vyměnil a stejně k ničemu, navíc se to trapně narozdíl od jinejch osmiventilů potkalo -(((.... EE .... raději klasiku s řetězem M10
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520