problém s M20 - chcípá - řešení nalezeno

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

problém s M20 - chcípá - řešení nalezeno

Příspěvek od Pivson » 22. 09. 2006 09:01

Tak řeším problém s M20 motorem v E34
Ještě jsem tom pořádně nezkoušel, ale dělá to tohle:

Auto po nastartovaní studeného jede dobře, po chvilce začne při vyřazení chípat, nejde nastartovat a když tak špatně. Občas si střelí do výfuku.

Když je auto v tahu tak není problém, táhne a jede pěkně.

Je to zatím předběžně než to zkouknu zda se někdo nesetkal.
Udělám diagnostiku a uvidí se.
Naposledy upravil(a) Pivson dne 11. 10. 2006 19:54, celkem upraveno 1 x.
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 22. 09. 2006 09:09

Nevim jak je to u M20, ale me se stalo to samy u m40, kdyz jsem mel prasklou hadici k volnobezaku.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 22. 09. 2006 09:11

Viděl bych to na nějakou dirku v sání - zkontrolovat hadice tzv. Francisovou metodou :wink:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 22. 09. 2006 09:22

Dan td píše:Viděl bych to na nějakou dirku v sání - zkontrolovat hadice tzv. Francisovou metodou :wink:
No celý to prolezu

Francisova metoda ?????? Prosím o osvětu
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 22. 09. 2006 09:37

Pivson píše:
Dan td píše:Viděl bych to na nějakou dirku v sání - zkontrolovat hadice tzv. Francisovou metodou :wink:
No celý to prolezu

Francisova metoda ?????? Prosím o osvětu
Když běží motor na volnoběh, vem benzín a štětec a potírej všechny hadice a spoje od sání. Pokud si motor někde přidá na otáčkách, nasál i trochu benzínu, tzn. tam je díra.

Jednoduché a funguje to.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 22. 09. 2006 10:06

Dan td píše:
Pivson píše:
Dan td píše:Viděl bych to na nějakou dirku v sání - zkontrolovat hadice tzv. Francisovou metodou :wink:
No celý to prolezu

Francisova metoda ?????? Prosím o osvětu
Když běží motor na volnoběh, vem benzín a štětec a potírej všechny hadice a spoje od sání. Pokud si motor někde přidá na otáčkách, nasál i trochu benzínu, tzn. tam je díra.

Jednoduché a funguje to.
:idea:
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 22. 09. 2006 16:05

A co spatne svicky?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 09. 2006 16:57

vidim to na michani smesi, za studena je bohata diky "sytici", za tepla uz nestaci delat vyrovnanou. teoreticky by to mohla byt i chuda i prilis bohata smes...spis bohata, neni v prdeli cidlo pro RJ? nebo halluv snimac?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 25. 09. 2006 20:25

Studenej motor špatně startuje. Až třeba na několikaté.
Špatně se rozběhne, třese se a po chvilce jede normal.

Auto se zahřeje na provozní teplotu, jede jak blázen a vš OK.

Pak zastravím, vypnu motor a chvilku počkám (tankování, atd)
Motor jako normalně naskočí a najedno se začne dusit, škubat, blafat až umře uplně. Když v teto fazi přidam plyn tak to něudělá nic. Po pár sekundách se chytně, střelí do vejfuku a jede normalně. Když tohle udělám třeba třikrát zasebou tak jede normal.

Jinak se volnoběžný otačky ani nehnou, že by byla někde díra v saní nevypadá, volnoběžák a váha by měli jit.

RADA?

Asi začnu svíčkama, pak diagnostika
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 11. 10. 2006 19:53

Tak a víme čím to je.

Lambda odešla tančit lambadu.
Po zahřatí přestene davat dobre udaje.
S BMW na věčné časy!

Odpovědět