Motory BMW náchylné k přehřátí...?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Motory BMW náchylné k přehřátí...?

Příspěvek od DAN » 11. 12. 2003 20:27

Tak jsem zase po delší době narazil v českých časopisech na čtení o BMW.
V posledním Autohitu je srovnání s Mercedesem C.
Vždycky napíšou nějakou věc proti, která BMW docela dost shodí. :evil:
Ve shrnutí píšou:
+kvalita montáže
+ovladatelnost, ergonomie

-vyšší náklady na údržbu
-MOTORY NÁCHYLNÉ K PŘEHŘÁTÍ :roll: to je jasně vytržený z kontextu, ale říká to, bacha fšechny motory BMW stojej za hovno protože se přehřívaj -co to je?

Když píšou o Ochcáviích a Fóbiích, tak jsou to auta bez jakýkoli mikrochybičky. Srovnávaj závodní Fóbii RS ( turbodiesel :!: ) s jiným homologačním vozem WRC, kterej má regulerní "benzínovej" motor (třeba Subáru Impreza, Peugeot 206,..) a Fóbie celý srovnání vyhrává díky úspornýmu motoru( :roll: WRC) a díky tomu, že je 5 dveřová, tak má dobrej přístup na zadní sedačky...

To jsem hodně odbočil, jak to teda je? Nevím o nějakém motoru BMW, který by se rád přehříval a strašně na to trpěl. Existuje takovej, já nevím.
Opravdu se ptám, je nějakej motor BMW, kterej je tím pověstný :?: Fakt to nevim.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2374
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 11. 12. 2003 20:39

Já vím jen o jednom ale není to chybou BMW...jedná se o 25TDS který se dává do olpa omegy a u tohoto auta se přehřívá šestý válec a věčně praskají hlavy vlivem špatného chlazení....tento poslední válec je tak zaraženej (skoro do kabiny pod palubovku) že to dělá bordel...no jinak o žádném dalším problému s přehřívání kterej by byl vadou koncepce nevím 8)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Venca

Příspěvek od Venca » 11. 12. 2003 20:48

Autohit píše voloviny dost často.

E12 2,0 - 5 let tvrdého provozu, najeto měla dost přes 300 000 km.

E28 525i - 9 let, najela celkem skoro 500 000 km,

E34 525i - jezdí 13 let, najela 280 000 km

E21 320 - najela kolem 250 000 km,

To jsou nebo byly auta známých a kolegů.
Nikdy se v jakémkoli režimu nepřehřívaly, u některých (E21 320, E28 525i) byl měněn termostat.
Ty kilometrické údaje byly najety zčásti v SRN, doby provozu jsou/byly v ČR. Ani u jednoho nebyla sundavaná hlava, dělala se jen běžná údržba - vůle ventilů, řemeny, oleje atd.

U mojí 318i M10 jsem měnil termostat (na 150 000 km, možná bylo něco odtočeno), visco spojku mám už špatnou, ale ještě jsem ho nepřehřál.

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 11. 12. 2003 21:07

Jsou to pitomci, zrecenzujou dobře i ten největší šit, když to dostanou zaplacený... :evil:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 11. 12. 2003 21:38

Já si nebyl jistej. Myslel jsem, že jsou nějaký motory, který jsou tím pověstný :roll: .
Jednou kámoš táhnul se svou e28 528i jinýho Bavora taky e28 525e a po cca 150 km "vařil". Nevěděl jsem čím to bylo. Tak mě teď napadlo, že některý motory ( neznám všechny ) maj takový problémy.

Ale co píšou v CZ autočasopisech (až na čestný vyjímky-Tuningmagazín-jedinej), jsou často klidně žalovatelný pomluvy :D
Ve stejným časáku vyšel asi před rokem test BMW E34 525i-ten se mi líbil dost. Žádný srovnání s koktávií-takže bavoráček z toho vyšel velmi dobře-tak jak to je ve skutečnosti. Psali o výborným podvozku, který ve svý třídě nemá konkurenci...pravdu. Po půl roce byl ve stejným časáku test BMW 323i E36-psal to jinej člověk(asi na osminovej úvazek zároveň pracující pro šáde folks-kwágen chrup)-hrozný. 80% informací na hovno-lživý, hanlivý keci. Zápory jasně válcovaly klady. Už jen tech. údaje -zdvih. objem 2496 ccm-u 323i... No nic :evil:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 11. 12. 2003 21:43

DAN píše: Ale co píšou v CZ autočasopisech (až na čestný vyjímky-Tuningmagazín-jedinej)
Ty bys chtel predplatny vid? :D
Ale mas pravdu....ja uz si raci nic jinyho nekupuju aby se zase neco nedocetl :?
5er

Venca

Příspěvek od Venca » 11. 12. 2003 21:50

DAN:

Pokud táhl jiný auto, navíc mohl mít už chladič trochu horší - E28 už asi něco pamatujou, popř. visco v horším stavu, tak se ani nedivím, že v extrémním režimu, jako je tažení druhý E28 se po 150 km vařil.

Ale jsem toho názoru, že konstrukčně je asi každý BMW navržený a spočítaný dobře.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 11. 12. 2003 21:54

Nechci někomu lízt do rektálu, ale co tam bylo o bawcích se mi vždy líbilo. Bylo vidět, že ten člověk má ty auta rád-moje krevní skupina.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 11. 12. 2003 21:55

DAN píše:Nechci někomu lízt do rektálu, ale co tam bylo o bawcích se mi vždy líbilo. Bylo vidět, že ten člověk má ty auta rád-moje krevní skupina.
Souhlas...jde poznat ze to pisou lidi z BMWklubu :)
5er

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 11. 12. 2003 21:56

Venca píše:DAN:
Ale jsem toho názoru, že konstrukčně je asi každý BMW navržený a spočítaný dobře.
-- a udělaný

8) No jistěééé 8)
BMW The Ultimate Driving Machine

Martin_325i

Příspěvek od Martin_325i » 11. 12. 2003 22:51

Mno ja sem mel dve E30 325i, obe se prehrivali... u prvni to bylo kvuli popraskany hadici k chladici, provedl sem strasnou bastl opravu pomoci samolepici pasky, auticko se prehrivat prestalo, pak mi ho ukradli :? Koupil sem druhou karu, opet ten samej problem, dlouho sem koumal cim by to mohlo byt, zazil sem par "horkych" chvilek v zacpach, pak sem vymenil visco spojku, a problem byl pryc. Takze ja sem si s prehrivanim uzil svoje, ale jasne, vzdycky to bylo kvuli nejake poruse, ja jenom ze to vase rozcarovani nad necim takovym jako ze by se mohlo bawo prehrivat me docela pobavilo :D obavam se, ze az si budu kupovat tretiho baworaka, tak to tam bude zase, to je snad osud :D

Ralf

Příspěvek od Ralf » 12. 12. 2003 07:12

to DAN: E36 323i má skutečně zdvihovej objem 2496ccm. Je to taková raritka. Něco jako e34 540i to je taky myslím 4,4... Ale jinak souhlas ten článek byl shit.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 12. 12. 2003 07:36

Martin_325i píše:...., ja jenom ze to vase rozcarovani nad necim takovym jako ze by se mohlo bawo prehrivat me docela pobavilo :D...
Máš trošku pravdu, že se pokouším vyvolat diskuzi možná o ničem. Ale mě to docela naštvalo. Já myslím, že to by nemělo být v pořádku, napsat do shrnujícího hodnocení skládajícího se ze 4 vět, že motory BMW stojej za hovno. Jsou totiž náchylný k přehřívání. Může se klidně stát, že jedeš a najednou se přehřeje :roll: motor.
To se u jiných aut nestává---u BMW běžně---a je to kvůli tomu, že ty motory prostě k tomu mají náchylnost :roll: Třeba si chce někdo zrovna BMW koupit, ale po přečtení takovýho článku si řekne, no jo tak to radši ne. Nekoupím si přece auto, když teď vím, že má motory na hovno. Sice jsem slyšel, že jsou excelentní, ale přehřívaj se.

Jsem pobouřen, tak sory za, možná, zbytečný žvásty. :oops:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 12. 12. 2003 09:37

DAN píše:... Jsem pobouřen, tak sory za, možná, zbytečný žvásty. :oops:
Brecis dobre ale na spatnem hrobe. Napis do redakce magazinu panu redaktorovi a zadej satisfakci. Misto pistoli nebo kordu treba sprint za ranniho usvitu :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 12. 12. 2003 09:40

Francis píše: Misto pistoli nebo kordu treba sprint za ranniho usvitu :-)
2Dan: Jsem ochoten ti dělat sekundanta. 8)

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 12. 12. 2003 11:15

Nebo ať Ti pan redaktor se svou fujtajblijí předvede, jak spálí na zadku gumy :lol:
BMW RULEZZZ !

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 12. 12. 2003 12:18

Ta satisfakce je dobrej nápad, ale bojím se aby se mi nepřehřál motor. :D
Psát do redakce, je myslím uplně jalový.
Chtěl jsem se tím spíš zeptat, jestli náhodou pan redaktor nemá pravdu. Nevěděl jsem jestli neexistuje opravdu nějakej pověstnej BMW "vařič" brambor.

Ale stejně je to hovedo. Jak si může dovolit něco takovýho napsat. Ta jediná věta mě ranila.
To poženu vejš :D
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 12. 12. 2003 13:31

Proč se všichni tak divíte? Vžyď je to psané podle zkušeností kvalifikovaných prodejců AAA. :evil:

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 12. 12. 2003 19:15

Ten článek vřele doporučuju k přečtení.
-je to celý na žalobu
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 15. 12. 2003 10:24

tak jsem si to taky přečetl a jsem z toho rozladěnej
S BMW na věčné časy!

Odpovědět